VOLKSWAGEN CLUB - diskuzní forum, inzerce zdarma, servis, chiptuning, fotogalerie
http://www.vw-club.cz/

Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=257636
Stránka 19 z 20

Autor:  Zemi77 [ 28.04.2013 19:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Zde obr ze str. 2

Přílohy:
schemaagu552181.JPG
schemaagu552181.JPG (137.23 KiB) Zobrazeno 670 krát


Autor:  VWMysak [ 28.04.2013 19:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Vítej do klubu :mrgreen: viewtopic.php?f=72&t=266402

Autor:  Zemi77 [ 28.04.2013 20:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Chceš tím naznačit že je to ta o které v odkazovaném topicu mluvíš a máš na fotce???

Autor:  VWMysak [ 28.04.2013 20:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Jo přesně tak. :wink:

Autor:  Zemi77 [ 28.04.2013 20:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

To se mi nezdá nějak :roll: .... Mám na mysli hadici co jde zespodu do parohů....Podle toho co jsem koukal tak zespodu na parozích měla menší průměr....Možná se mýlím

Autor:  Zemi77 [ 28.04.2013 20:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Ba ne, asi to bude ončo :mrgreen: I prasklou jí mám téměř totožně :laugh: .... jen se mi zdálo že u parhohů má o dost měnší průměr

Autor:  VWMysak [ 28.04.2013 20:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Jsou tam dva průměry, takže to je 100% ona.

Autor:  Zemi77 [ 28.04.2013 20:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

:roll: Jo jo, už vidím , ale jak si řikal že krom syčení to na nic jiného vliv nemělo... já když sem to zacpal nejen že syčení ustálo ale motor šel i klidněji- otáčky se upravily,
jeste otázečka, druhovýroba to asi znát nebude co ??, Co jsem tak koukal po netu Jen origo nebo ten silikon :roll:

Autor:  VWMysak [ 28.04.2013 20:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Já jsem si ničeho nevšiml a to jsem s tím jezdil minimálně 3/4roku, jen už to konečně nesyčí. :lol: Je to ranec za posranou hadičku no,... ale co, ten motor si zaslouží jedině origo. 8) Na kolik výjde silikonová?

Autor:  Zemi77 [ 28.04.2013 20:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Na Ebay jsem našel a vychází to asi za 690,- i s poštou a obyč origo asi 550 co sem tak koukal....

Autor:  Danous [ 14.05.2013 23:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

tak jsem dnes udělal čistku klapky (motor AGU) dle rady sweetyho jen sundat manžetu a stříknout to dovnitř to jsem udělal 4x a pokaždý delší start párkrát prošlápnout a bylo :twisted: to byl humus a otáčky pohoda už drží :yahoo:

Autor:  R@ZOR [ 10.06.2013 01:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

lifty píše:
Tak snad můžu závadu prohlásit za vyřešenou "ťuk, ťuk". Odpojil jsem spínač tlaku posilovače řízení (F88) co vede od servo-čerpadla a tradá. Otáčky padají normálně. Když jsem ho připojil zpátky zase to padalo pomalu, zasekávalo se atd..

Co jsem se dozvěděl na netu, tak jakmile je tam velkej tlak, např. když se hodně vytočí volant, tak ten spínač sepne a vyšle signál do škrtící klapky, že je motor tímhle hodně zatíženej tak aby se pootevřela víc a tím se zvýšili otáčky. Takže ten můj spínal nějak divoce a tím i když nebyla žádná zátěž na motor, tak vyslal signál klapce aby se pootevřela a zvýšila otáčky.

Momentálně jezdím s odpojeným (nevidím tam žádný rozdíl, až na to, že když stojím na místě a motor má tak těch 830ot./min, a vytočim plně volant tak ty otáčky klesnou tak na 790-800ot./min) a v úterý má přijít nový.


Asi jsem to od tebe na dalku pres PC chytil a ten snimac na servu mi taky odesel :-D Otacky litaly od nejakejch 720-1200ot/min, po odpojeni klidek. :-) Jakej a za kolik jsi koupil?
Je docela drahej, nejlevnjsi origo jsem nasel za nejakejch 625kc http://www.cc-autodily.cz/spinac-tlaku-oleje

Autor:  lifty [ 10.06.2013 07:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Hele origo a stál okolo těch 600,- a bylo to tuším na AMD autodíly. Samozřejmě jsem ho hned serval a urval ho ze závitu :D , tak jsem ho musel vytahovákem zalomenejch šroubů vytáhnout, zkusil jsem to reklamovat a za 14 dní přišel novej a už bez problémů.

EDIT//

Resp. má se to utahovat na moment (nevim přesně jakej). Takže já na to na poprvý utáhnul co to šlo a pak to prasklo.
Podruhý pěkně rukou co to šlo a pak s citem jsem to dotáhnul klíčem. Ale fakt to chce cit, radši míň než víc a sledovat jestli to okolo někde teče nebo ubejvá olej. Pokud jo, tak to ještě trochu dotáhnout, pokud ne tak to radši nechat, nebo se tam pak objeví někde nějaká prasklina a bude to přes ní unikat.

A pak samozřejmě odvzdušnit servo :)

Autor:  R@ZOR [ 10.06.2013 18:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

A to jsi kupoval ten origo? Mel by to bejt tenhle http://www.amd-autodily.cz/motor/olejovy-spinac-3.html
Oznaceni je bud 6N0919081 nebo 6N0919081A nevis jakej je v nich rozdil? Takze ted uz to mas ok? Ja jezdim zatim s odpojenym a bez nejmensiho problemu :-)
Ps: Utahovat budu s citem ;-)

Autor:  lifty [ 10.06.2013 19:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Kupoval jsem přesně ten v tom odkazu. Nevím jakej je v tom rozdíl, ale mám ten s tím "A" na konci a funguje to tak jak má. Takže bych to tam objednal a byl by pokoj.

Já už to teď mám ok, auto teďka bez investic, jen kupuju benzín a jezdím "ťuk, ťuk". Už ho začínám mít zase rád :D. Jinak taky jsem jezdil strašnou dobu s odpojeným a jedinej rozdíl byl, že když jsem parkoval a hodně točil volantem tak spadly otáčky třeba tak o 50ot max 100ot. a musel jsem ťuknout o plyn aby se srovnaly :)

Stránka 19 z 20 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/