Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Ještě mě tak napadá, že když jsem ty svíčky vyndal tak byly celý černý zítra sem kdyžtak hodím fotku. Nemůže být třeba v háji lambda, že tam s*re moc benzínu? A s tím i spojený to občasný nesmyslně vysoký číslo spotřeby na pal. pc ?
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Lambda, vaha vzduchu, nebo nejaka ta netesnost..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
No teďka jak jsem jel, tak když jsem šlápnul hodně na plyn a měl jsem vypnutý rádio, tak jsem slyšel takový přisávání lehký, možná se mi to zdá. Každopádně už jsem tam dal i tu silnější pružinu a pořád to asi přisává, tak nevím
Ale co tak koukám po netu, tak ten BOV by se měl zavřít už i při menším přidání plynu. Ale já když přidám trochu tak se nezavře úplně. Mám tam zkusit dát ještě silnější pružinu? Nemá s tímhle BOVem někdo zkušenosti?
Ale co tak koukám po netu, tak ten BOV by se měl zavřít už i při menším přidání plynu. Ale já když přidám trochu tak se nezavře úplně. Mám tam zkusit dát ještě silnější pružinu? Nemá s tímhle BOVem někdo zkušenosti?
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Zkus odpojit tu ovladaci hadicku a zaslep ji, tim by mel bejt bov zavrenej natvrdo. Projed a uvidis.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
A nepoškodim tim náhodou turbo? Když se bude přehřívat atd. prostě všechny ty věci, který má BOV odstraňovat? Jinak jsem dneska odpojil váhu vzduchu, otáčky se jakž takž držely, ale jakmile jsem šlápnul na plyn a otáčky klesly tak to mělo co dělat aby to nechcíplo, a za chvilku se to zase srovnalo.
EDIT: A ještě dotaz? Když šlápnu na plyn, tak by měl bejt BOV celou dobu zavřenej ne? Protože teďka jsem koukal, že když jsem otočil klapkou a hned jí pustil, tak se ten BOV zavře a hned se otevřel, ale jakmile jsem tu klapku držel, tak ten BOV se zavřel, ale za chvilku se začal zase pootevírat.
Pak jsem měl vypnutý rádio a poslouchal jsem, že když jsem přidal hodně plyn, tak občas to jakoby houklo (asi jako když fouknete do flašky), takže nevím jestli to nebude tou slabou pružinou (mám tam žlutou), nebo jestli je někde nějaká dírka a přisává si takhle vzduch.
EDIT: A ještě dotaz? Když šlápnu na plyn, tak by měl bejt BOV celou dobu zavřenej ne? Protože teďka jsem koukal, že když jsem otočil klapkou a hned jí pustil, tak se ten BOV zavře a hned se otevřel, ale jakmile jsem tu klapku držel, tak ten BOV se zavřel, ale za chvilku se začal zase pootevírat.
Pak jsem měl vypnutý rádio a poslouchal jsem, že když jsem přidal hodně plyn, tak občas to jakoby houklo (asi jako když fouknete do flašky), takže nevím jestli to nebude tou slabou pružinou (mám tam žlutou), nebo jestli je někde nějaká dírka a přisává si takhle vzduch.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Kdyz na to nenajedes 100 000km tak se tomu nic nestane Proste to jen projed a uvidis.
Pokud se ti otvira, tak je neco spatne
Pokud se ti otvira, tak je neco spatne
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
No tak mám ještě dvě možnosti tuhostí. Pak už nevím. Měl by zůstat zavřený, že?
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
To vis ze musi bejt zavrenej! Jinak ti to pres nej saje falesnej vzduch. Jinak mas blbou smes a kolisaj ti otacky. Proto jsem ti rikal, ze to je bovem.. Vsechny priciny tomu nasvedcovaly Bov ma jen odfouknout a zase zavrit..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Tak tam jdu zkusit dát tu silnější pružinu, nebo tam ještě dám ty podložky další co k tomu byly.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Ja bych ho zkusil odpojit a zaslepit tu hadicku..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
No tak mám poznatek a dost velké podezření co by to mohlo dělat. Přidal jsem ty podložky k té pružine v BOVu, dost se to zlepšilo, tak jsem to jel projet. Vše OK. Otáčím se na takovém parkovišti a k němu docela silně brzdím. Vyřadim rychlost šlápnu na brzdu a v tom to začlo houpat. Pustím brzdu šlápnu trochu na plyn a zase ok. Dobržďuju na parkovišti a zase to začalo. Pak tam auto dobu stálo a nic nehoupalo.
Nemůže být prasklá nějaká podtlaková hadička od posilovače? nebo v ní nějaká malinká díra? Občas mi příjde, že to brždění jde z tuha a někdy zase v pohodě. Navíc když auto stojí lehce z kopce, příjdu k němu a šlápnu na brzdu + sešlápnu spojku tak musím na brzdu dost silně tlačit aby mi to neujíždělo. Nemůže to všechno dělat nějaká ta podtlaková hadička? A pokud jo, tak kde ty hadice najdu?
EDIT: Teďka mi psal Mysak SZ, že to povolování BOVu při zátěži může dělat někde prasklá hadice. A teď babo raď.
Nemůže být prasklá nějaká podtlaková hadička od posilovače? nebo v ní nějaká malinká díra? Občas mi příjde, že to brždění jde z tuha a někdy zase v pohodě. Navíc když auto stojí lehce z kopce, příjdu k němu a šlápnu na brzdu + sešlápnu spojku tak musím na brzdu dost silně tlačit aby mi to neujíždělo. Nemůže to všechno dělat nějaká ta podtlaková hadička? A pokud jo, tak kde ty hadice najdu?
EDIT: Teďka mi psal Mysak SZ, že to povolování BOVu při zátěži může dělat někde prasklá hadice. A teď babo raď.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Muze bejt praskla ta plastova hadice co jde od sani na posilovac, nebo ten jednocestnej ventil co je na ni. Ale nejdriv bych vyloucil ten bov tim ze bych ho odpojil..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Kouknu na tu hadici, příjde mi to divný s těma brzdama už dlouho, ale když bylo v servisu auto kvůli přednímu ložisku, tak jsem jím říkal, ať se kouknou na brzdy a nejlíp na nějakou tu podtlakovou hadici či tak něco a jediný co mi řekli, že zkoušeli brzdit a brzdy že jsou v pořádku.
Nemáš někde schéma z etky nebo fotku, kterou plastovou hadici a ventil myslíš? Moc by se mi to hodilo
EDIT: Ještě mě tak napadlo, že když jsem dneska chcípnul motor tak okolo sání bylo slyšet takový syčení. Nemůže tam unikat ten podtlak, což má za následek, že když to auto dýl stojí, tak ta brzda je tvrdá jak kámen a následně to pak houpat s otáčkama?
Nemáš někde schéma z etky nebo fotku, kterou plastovou hadici a ventil myslíš? Moc by se mi to hodilo
EDIT: Ještě mě tak napadlo, že když jsem dneska chcípnul motor tak okolo sání bylo slyšet takový syčení. Nemůže tam unikat ten podtlak, což má za následek, že když to auto dýl stojí, tak ta brzda je tvrdá jak kámen a následně to pak houpat s otáčkama?
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Ten ventil je c.9
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
A od toho ventilu k těm sacím parohům je ta podtlaková hadice jestli to dobře chápu?