Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: chcípání motoru za jízdy, špatné startování, vysoké otáčky
PříspěvekNapsal: 09.04.2013 14:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.10.2012

Příspěvky:

16

Bydliště:

Budyně nad Ohří

Zdravím, mám menší problém ohledně otáček a chcípání motoru za jízdy...
Procházel jsem zde různá témata zkoušel hodně věcí co tu lidi radí
(kromě kupování různých dílů a zkoušení čím to může být)...

A teď k problému... mám Golfa 1.4 16V rv 98 najeto cca 200tis
Když motor netočím (tzn. nepřesáhnu 3.5tis otáček) tak je vše v pohodě,
ale jakmile se chci projet a trochu tomu dávám, tak při vyšlápnutí
spojky se rozsvítí kontrolka dobíjení a motor cca po 3-5s chcípne.. když podřadím
motor se chytne a jede dál.. když se projedu, auto chcípnu před barákem a cca za 30 min,
mám v plánu jet jinam (motor ještě nevychladl) auto nechce nastartovat, musím přišlápnout trochu plyn.
Někdy chytne hned někdy až po delší době. A když už konečně chytne, tak otáčky vyletí až na 3tis (volnoběh), zařadím 1 rozjedu se, chci tam dát dvojku otáčky a otáčky mi znova lítají kolem 3tis. A buď musím chcípnout a nastartovat znova aby to bylo ok nebo to samo po cca 2 min jízdy přestane.

Radši jsem to takhle rozepsal... díky předem za rady

_________________
VW Golf 5 GT - 1.4 Tsi 125kw (Twincharged Stratified Injection)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chcípání motoru za jízdy, špatné startování, vysoké otáčky
PříspěvekNapsal: 09.04.2013 14:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8612

Bydliště:

Liberecký Kraj

Ještě by bylo dobrý napsat co si teda vše vyzkoušel?

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chcípání motoru za jízdy, špatné startování, vysoké otáčky
PříspěvekNapsal: 09.04.2013 14:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.10.2012

Příspěvky:

16

Bydliště:

Budyně nad Ohří

no.. zkoušel jsem vyčistit škrtící klapku, kámoš co je automechanik, tak mi poradil, že to může dělat relé (nevím přesně jaký, ale koukal na to), váhu vzduchu nemam, že by to bylo tím..
otáčky u volnoběhu jsou optimální.. (pokud to zrovna neblbne..) a auto, žere olej což je u 1.4 normální..

_________________
VW Golf 5 GT - 1.4 Tsi 125kw (Twincharged Stratified Injection)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chcípání motoru za jízdy, špatné startování, vysoké otáčky
PříspěvekNapsal: 09.04.2013 15:31 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8612

Bydliště:

Liberecký Kraj

Po vyčištění klapky - udělal si základní nastavení?

Teplotní čidlo - má vliv jak na chcípání, tak startování - vyměnit!

Nějaké chyby na diagnostice?

Chce to vyřešit proč se rozsvítí to dobíjení - podotahuj všechny kabely, jak na baterce tak altíku,...

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chcípání motoru za jízdy, špatné startování, vysoké otáčky
PříspěvekNapsal: 09.04.2013 15:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.07.2012

Příspěvky:

19

nemůže být někdě prohnilej svazek??? kamarádovi se tohle stávalo u jiného auta a nakonec se ukázalo že ten hlavní svazek těch kabelů byl zničenej


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chcípání motoru za jízdy, špatné startování, vysoké otáčky
PříspěvekNapsal: 09.04.2013 16:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.10.2012

Příspěvky:

16

Bydliště:

Budyně nad Ohří

Ano základní nastavení jsme s kámošem udělali..
diagnostikou mi dělal kámoš v servisu,
kde pracuje.. ukázalo to jenom halluv snímač
(jsou tam prý dva, tak vyměnili oba)
čidlo teploty a termostat mi měnil když jsem auto koupil,
protože netopilo..
zkontroluju ty kabely a napíšu jak to dopadlo

_________________
VW Golf 5 GT - 1.4 Tsi 125kw (Twincharged Stratified Injection)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chcípání motoru za jízdy, špatné startování, vysoké otáčky
PříspěvekNapsal: 09.04.2013 22:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8978

po vyměně těch halovych snimaču se auto chova stejně?

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chcípání motoru za jízdy, špatné startování, vysoké otáčky
PříspěvekNapsal: 10.04.2013 06:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.10.2012

Příspěvky:

16

Bydliště:

Budyně nad Ohří

jojo.. řeším tenhle problém už delší dobu a výměna proběhla tak cca před měsícem
těšil jsem se jak problém zmizí, ale tak 3 den od výměny jsem jel z Prahy po dálnici a po sjezdu
z dálnice na křižovatce mi auto opět zdechlo a a chytlo až na potřetí.. a opět po nastartování mi lítali při neutrálu otáčky do 3tis.. po chvilce to přestalo, potom jsem motor netočil a už bylo vše ok

_________________
VW Golf 5 GT - 1.4 Tsi 125kw (Twincharged Stratified Injection)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chcípání motoru za jízdy, špatné startování, vysoké otáčky
PříspěvekNapsal: 11.04.2013 07:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.10.2012

Příspěvky:

16

Bydliště:

Budyně nad Ohří

Tak kabely nikde uhnilé nejsou, zkoušel jsem je potahat jak na baterce, tak i na alternátoru a bohužel nic :(

_________________
VW Golf 5 GT - 1.4 Tsi 125kw (Twincharged Stratified Injection)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chcípání motoru za jízdy, špatné startování, vysoké otáčky
PříspěvekNapsal: 15.04.2013 06:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.10.2012

Příspěvky:

16

Bydliště:

Budyně nad Ohří

Po pročítání tohoto fóra jsem se rozhodl zaslepit EGR ventil,
chtěl jsem vyzkoušet jestli to auto oživí, vzduchový filtr jsem vyfoukal (před zimou jsem dával nový)
egr vyčistil a zaslepil).
Po zaslepení mi zmizeli i problémy s autem (s tím jsem nějak nepočítal - chtěl jsem tím jen odstranit škubání při podřazení), zatím mi při vyšlápnutí spojky auto nechcíplo, startuje hned,
zmizela mi prodleva při sešlápnutí plynu, auto mi přestalo škubat při podřazení, nepatrně ho to oživilo v nízkých otáčkách.. Nevím jak je to možný, ale aspoň, že tak :D

_________________
VW Golf 5 GT - 1.4 Tsi 125kw (Twincharged Stratified Injection)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group