Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
karboon
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 355
Registrován: 04.12.2010 10:45
Bydliště: Cheb

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od karboon »

L.i.b.o.r píše:

Telefonem to líp nenatočím, tak zvuk je trochu zkreslen.
Super zvuk :good: Tak sem dnes odpoledne neotálel a napálil sem tam taky trubku z TDI (jak si psal) Zvuk mám skoro stejný jako ty akorát se mi zdá že ho mám takový ostřejší-možná je to tím že mám zadní hrnec úplně nový...
VW T4 2.5 TDI (ex)
VW GOLF III VR6
VW TOUAREG R5

L.i.b.o.r
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 392
Registrován: 11.11.2008 17:13
Bydliště: Brno

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od L.i.b.o.r »

Ono možná zaleží taky na kvalitě toho zadního dílu (značce) a ještě to video trochu zkresluje, já když to nastartoval stou trubkou poprve, tak jsem nevěřil svým vlastním uším, trubka za 500,- a jakou to udělá paradu :) Taky tě to jak kdyby jemně střílý do výfuky když to vytočíš nad 4t a pustíš plyn? Jak se u tebe projevila spotřeba? Mně zůstala stejná ale nevím jestli je to placebo, ale zdá se mi že auto je trochu živejší, možná je to taky tím že tam mám ethanol nevím no.
Seat Exeo ST 2.0TDI

Uživatelský avatar
karboon
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 355
Registrován: 04.12.2010 10:45
Bydliště: Cheb

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od karboon »

L.i.b.o.r píše:Ono možná zaleží taky na kvalitě toho zadního dílu (značce) a ještě to video trochu zkresluje, já když to nastartoval stou trubkou poprve, tak jsem nevěřil svým vlastním uším, trubka za 500,- a jakou to udělá paradu :) Taky tě to jak kdyby jemně střílý do výfuky když to vytočíš nad 4t a pustíš plyn? Jak se u tebe projevila spotřeba? Mně zůstala stejná ale nevím jestli je to placebo, ale zdá se mi že auto je trochu živejší, možná je to taky tím že tam mám ethanol nevím no.
Mám tam origo VW hrnec. Jj taky mi to střílí jak WRC :lol: S tou spotřebou nevím páč to mám pár hodin,ale co,u takového motoru nesmíš koukat na spotřebu :wink: A to že je auto svižnější je pravda. Před tím když tam byl ten středovej tlumič tak se mi zdálo jako by to bylo trochu přidušený. A teď??? :good: Jak se ti chová motor na ten ethanol?? Ředíš to 50:50 nebo to máš předělaný na ethanol??
VW T4 2.5 TDI (ex)
VW GOLF III VR6
VW TOUAREG R5

Seati vetrelec .o)
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 02.04.2010 13:49

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od Seati vetrelec .o) »

ahoj,
nevim kam to napsat,a nechci zakladat nove tema,ale nenabizi tu nekdo na klubu nejake slevy na nahradni dily?kdyztak kontakt nebo odkaz,dekuju moc
V5 2.3 110kw

Uživatelský avatar
marfy8
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2474
Registrován: 23.11.2011 22:25
Bydliště: Prostřední Bečva

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od marfy8 »

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=214660" onclick="window.open(this.href);return false;

Seati vetrelec .o)
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 02.04.2010 13:49

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od Seati vetrelec .o) »

dekuju za link,
ted bych mel jeste jednu prosbu a to jaky vybrat klinovy remen?nejak jsem to zarekl a sekla se mi napinaci kladka a roztrhalo to remen.ale je zrejme vice druhu(delek)remenu,mam motor s klimatizaci a pokud mozno bych potreboval vybrat z tohoto obchodu,protoze tam budu brat vice veci http://www.automedik.cz/autodily.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ale nevim jaky poridit,tedy spis hlavne jakou delku a aby to neco vydrzelo.dekuju za pomoc
Edit:sakra nejde mi sem hodit primo link na ty remeny,ale jedna se o seat toledo 1M 2.3 V5 110kw
V5 2.3 110kw

Seati vetrelec .o)
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 02.04.2010 13:49

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od Seati vetrelec .o) »

tam u toho prvniho remenu od znacky MEYLE je udavana delka 1352mm,ta sama delka je psana take u toho druheho remenu znacky DAYCO take tedy 1352mm,ale od te same znacky je tam druhy a ten ma delku 1285mm,osobne si myslim ze ten kratsi je pro vozidla bez klimatizace(ikdyz u tehlech V5 by meli mit klimu vsechy nebo ne?)a na muj motor prijde ten delsi stemi 1352mm

EDIT:tak jsem jeste mrknul na autokelly a tam to maji trochu vice rozepsane a mam pravdu s klimatizaci tam udavaji tu delku 1352mm
V5 2.3 110kw

Uživatelský avatar
kanec.h
Člen klubu
Příspěvky: 1169
Registrován: 03.10.2007 16:31
Bydliště: RoUtE 66

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od kanec.h »

Seati vetrelec .o) píše:tam u toho prvniho remenu od znacky MEYLE je udavana delka 1352mm,ta sama delka je psana take u toho druheho remenu znacky DAYCO take tedy 1352mm,ale od te same znacky je tam druhy a ten ma delku 1285mm,osobne si myslim ze ten kratsi je pro vozidla bez klimatizace(ikdyz u tehlech V5 by meli mit klimu vsechy nebo ne?)a na muj motor prijde ten delsi stemi 1352mm

cau na 100% 6DPK 1352 :good:
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!! :-D

Seati vetrelec .o)
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 02.04.2010 13:49

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od Seati vetrelec .o) »

super,dekuji moc za potvrzeni :good:
V5 2.3 110kw

L.i.b.o.r
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 392
Registrován: 11.11.2008 17:13
Bydliště: Brno

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od L.i.b.o.r »

karboon píše:Jak se ti chová motor na ten ethanol?? Ředíš to 50:50 nebo to máš předělaný na ethanol??

teď jezdím 2:1 (N95:E85) a motor normalně i startuje, když to dám 1:1 tak startuje dýl ale jinak jede normálně. Přestavbu nemám :)
Seat Exeo ST 2.0TDI

Uživatelský avatar
karboon
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 355
Registrován: 04.12.2010 10:45
Bydliště: Cheb

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od karboon »

L.i.b.o.r píše:
karboon píše:Jak se ti chová motor na ten ethanol?? Ředíš to 50:50 nebo to máš předělaný na ethanol??

teď jezdím 2:1 (N95:E85) a motor normalně i startuje, když to dám 1:1 tak startuje dýl ale jinak jede normálně. Přestavbu nemám :)
O.K. tak to prubnu taky :wink:
VW T4 2.5 TDI (ex)
VW GOLF III VR6
VW TOUAREG R5

Bobek755
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 04.04.2013 11:34
Bydliště: Kyjov

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od Bobek755 »

Zdravim jelikož mé tema bylo zablokováno tak se ptám konkrétně tady... jaký je názor na motor 2,3 VR5 125kw vw G4 r.v. 2002. najeto se serviskou 97 tisc děkuji

Seati vetrelec .o)
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 02.04.2010 13:49

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od Seati vetrelec .o) »

tenhle motor bych bral hned,super svezeni a spohlehlivost v podstate stejna jako u slabsi verze,ja mohu doporucit.
V5 2.3 110kw

Bobek755
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 04.04.2013 11:34
Bydliště: Kyjov

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od Bobek755 »

Výborně to jsem potřeboval slyšet nikdo jinej tady nic nenapsal konkretně takže ti moooc děkuju

Seati vetrelec .o)
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 02.04.2010 13:49

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od Seati vetrelec .o) »

tak odborni na to urcite nejsem,ale mel jsem moznost se svest a zvyknul bych si hned(ten klucina mel najeto cca 215000km)a rikal ze meni jen spotrebni veci,tenhle motor jsem shanel v toledu ale je jich jako safranu a stejne vetsinou v Nemecku
V5 2.3 110kw

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“