Super zvuk Tak sem dnes odpoledne neotálel a napálil sem tam taky trubku z TDI (jak si psal) Zvuk mám skoro stejný jako ty akorát se mi zdá že ho mám takový ostřejší-možná je to tím že mám zadní hrnec úplně nový...L.i.b.o.r píše:
Telefonem to líp nenatočím, tak zvuk je trochu zkreslen.
Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- karboon
- Jezdec
- Příspěvky: 355
- Registrován: 04.12.2010 10:45
- Bydliště: Cheb
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
VW T4 2.5 TDI (ex)
VW GOLF III VR6
VW TOUAREG R5
VW GOLF III VR6
VW TOUAREG R5
-
- Jezdec
- Příspěvky: 392
- Registrován: 11.11.2008 17:13
- Bydliště: Brno
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Ono možná zaleží taky na kvalitě toho zadního dílu (značce) a ještě to video trochu zkresluje, já když to nastartoval stou trubkou poprve, tak jsem nevěřil svým vlastním uším, trubka za 500,- a jakou to udělá paradu Taky tě to jak kdyby jemně střílý do výfuky když to vytočíš nad 4t a pustíš plyn? Jak se u tebe projevila spotřeba? Mně zůstala stejná ale nevím jestli je to placebo, ale zdá se mi že auto je trochu živejší, možná je to taky tím že tam mám ethanol nevím no.
Seat Exeo ST 2.0TDI
- karboon
- Jezdec
- Příspěvky: 355
- Registrován: 04.12.2010 10:45
- Bydliště: Cheb
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Mám tam origo VW hrnec. Jj taky mi to střílí jak WRC S tou spotřebou nevím páč to mám pár hodin,ale co,u takového motoru nesmíš koukat na spotřebu A to že je auto svižnější je pravda. Před tím když tam byl ten středovej tlumič tak se mi zdálo jako by to bylo trochu přidušený. A teď??? Jak se ti chová motor na ten ethanol?? Ředíš to 50:50 nebo to máš předělaný na ethanol??L.i.b.o.r píše:Ono možná zaleží taky na kvalitě toho zadního dílu (značce) a ještě to video trochu zkresluje, já když to nastartoval stou trubkou poprve, tak jsem nevěřil svým vlastním uším, trubka za 500,- a jakou to udělá paradu Taky tě to jak kdyby jemně střílý do výfuky když to vytočíš nad 4t a pustíš plyn? Jak se u tebe projevila spotřeba? Mně zůstala stejná ale nevím jestli je to placebo, ale zdá se mi že auto je trochu živejší, možná je to taky tím že tam mám ethanol nevím no.
VW T4 2.5 TDI (ex)
VW GOLF III VR6
VW TOUAREG R5
VW GOLF III VR6
VW TOUAREG R5
-
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 02.04.2010 13:49
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
ahoj,
nevim kam to napsat,a nechci zakladat nove tema,ale nenabizi tu nekdo na klubu nejake slevy na nahradni dily?kdyztak kontakt nebo odkaz,dekuju moc
nevim kam to napsat,a nechci zakladat nove tema,ale nenabizi tu nekdo na klubu nejake slevy na nahradni dily?kdyztak kontakt nebo odkaz,dekuju moc
V5 2.3 110kw
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=214660" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 02.04.2010 13:49
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
dekuju za link,
ted bych mel jeste jednu prosbu a to jaky vybrat klinovy remen?nejak jsem to zarekl a sekla se mi napinaci kladka a roztrhalo to remen.ale je zrejme vice druhu(delek)remenu,mam motor s klimatizaci a pokud mozno bych potreboval vybrat z tohoto obchodu,protoze tam budu brat vice veci http://www.automedik.cz/autodily.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ale nevim jaky poridit,tedy spis hlavne jakou delku a aby to neco vydrzelo.dekuju za pomoc
Edit:sakra nejde mi sem hodit primo link na ty remeny,ale jedna se o seat toledo 1M 2.3 V5 110kw
ted bych mel jeste jednu prosbu a to jaky vybrat klinovy remen?nejak jsem to zarekl a sekla se mi napinaci kladka a roztrhalo to remen.ale je zrejme vice druhu(delek)remenu,mam motor s klimatizaci a pokud mozno bych potreboval vybrat z tohoto obchodu,protoze tam budu brat vice veci http://www.automedik.cz/autodily.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ale nevim jaky poridit,tedy spis hlavne jakou delku a aby to neco vydrzelo.dekuju za pomoc
Edit:sakra nejde mi sem hodit primo link na ty remeny,ale jedna se o seat toledo 1M 2.3 V5 110kw
V5 2.3 110kw
-
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 02.04.2010 13:49
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
tam u toho prvniho remenu od znacky MEYLE je udavana delka 1352mm,ta sama delka je psana take u toho druheho remenu znacky DAYCO take tedy 1352mm,ale od te same znacky je tam druhy a ten ma delku 1285mm,osobne si myslim ze ten kratsi je pro vozidla bez klimatizace(ikdyz u tehlech V5 by meli mit klimu vsechy nebo ne?)a na muj motor prijde ten delsi stemi 1352mm
EDIT:tak jsem jeste mrknul na autokelly a tam to maji trochu vice rozepsane a mam pravdu s klimatizaci tam udavaji tu delku 1352mm
EDIT:tak jsem jeste mrknul na autokelly a tam to maji trochu vice rozepsane a mam pravdu s klimatizaci tam udavaji tu delku 1352mm
V5 2.3 110kw
- kanec.h
- Člen klubu
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 03.10.2007 16:31
- Bydliště: RoUtE 66
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Seati vetrelec .o) píše:tam u toho prvniho remenu od znacky MEYLE je udavana delka 1352mm,ta sama delka je psana take u toho druheho remenu znacky DAYCO take tedy 1352mm,ale od te same znacky je tam druhy a ten ma delku 1285mm,osobne si myslim ze ten kratsi je pro vozidla bez klimatizace(ikdyz u tehlech V5 by meli mit klimu vsechy nebo ne?)a na muj motor prijde ten delsi stemi 1352mm
cau na 100% 6DPK 1352
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!!
-
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 02.04.2010 13:49
-
- Jezdec
- Příspěvky: 392
- Registrován: 11.11.2008 17:13
- Bydliště: Brno
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
karboon píše:Jak se ti chová motor na ten ethanol?? Ředíš to 50:50 nebo to máš předělaný na ethanol??
teď jezdím 2:1 (N95:E85) a motor normalně i startuje, když to dám 1:1 tak startuje dýl ale jinak jede normálně. Přestavbu nemám
Seat Exeo ST 2.0TDI
- karboon
- Jezdec
- Příspěvky: 355
- Registrován: 04.12.2010 10:45
- Bydliště: Cheb
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
O.K. tak to prubnu takyL.i.b.o.r píše:karboon píše:Jak se ti chová motor na ten ethanol?? Ředíš to 50:50 nebo to máš předělaný na ethanol??
teď jezdím 2:1 (N95:E85) a motor normalně i startuje, když to dám 1:1 tak startuje dýl ale jinak jede normálně. Přestavbu nemám
VW T4 2.5 TDI (ex)
VW GOLF III VR6
VW TOUAREG R5
VW GOLF III VR6
VW TOUAREG R5
-
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 04.04.2013 11:34
- Bydliště: Kyjov
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Zdravim jelikož mé tema bylo zablokováno tak se ptám konkrétně tady... jaký je názor na motor 2,3 VR5 125kw vw G4 r.v. 2002. najeto se serviskou 97 tisc děkuji
-
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 02.04.2010 13:49
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
tenhle motor bych bral hned,super svezeni a spohlehlivost v podstate stejna jako u slabsi verze,ja mohu doporucit.
V5 2.3 110kw
-
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 04.04.2013 11:34
- Bydliště: Kyjov
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Výborně to jsem potřeboval slyšet nikdo jinej tady nic nenapsal konkretně takže ti moooc děkuju
-
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 02.04.2010 13:49
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
tak odborni na to urcite nejsem,ale mel jsem moznost se svest a zvyknul bych si hned(ten klucina mel najeto cca 215000km)a rikal ze meni jen spotrebni veci,tenhle motor jsem shanel v toledu ale je jich jako safranu a stejne vetsinou v Nemecku
V5 2.3 110kw