Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 03.05.2013 20:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.12.2010

Příspěvky:

354

Bydliště:

Cheb

L.i.b.o.r píše:


Telefonem to líp nenatočím, tak zvuk je trochu zkreslen.


Super zvuk :good: Tak sem dnes odpoledne neotálel a napálil sem tam taky trubku z TDI (jak si psal) Zvuk mám skoro stejný jako ty akorát se mi zdá že ho mám takový ostřejší-možná je to tím že mám zadní hrnec úplně nový...

_________________
VW T4 2.5 TDI (ex)
VW GOLF III VR6
VW TOUAREG R5


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 03.05.2013 20:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.11.2008

Příspěvky:

371

Bydliště:

Brno

Ono možná zaleží taky na kvalitě toho zadního dílu (značce) a ještě to video trochu zkresluje, já když to nastartoval stou trubkou poprve, tak jsem nevěřil svým vlastním uším, trubka za 500,- a jakou to udělá paradu :) Taky tě to jak kdyby jemně střílý do výfuky když to vytočíš nad 4t a pustíš plyn? Jak se u tebe projevila spotřeba? Mně zůstala stejná ale nevím jestli je to placebo, ale zdá se mi že auto je trochu živejší, možná je to taky tím že tam mám ethanol nevím no.

_________________
Auto Emocion V5
Das Auto TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 03.05.2013 23:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.12.2010

Příspěvky:

354

Bydliště:

Cheb

L.i.b.o.r píše:
Ono možná zaleží taky na kvalitě toho zadního dílu (značce) a ještě to video trochu zkresluje, já když to nastartoval stou trubkou poprve, tak jsem nevěřil svým vlastním uším, trubka za 500,- a jakou to udělá paradu :) Taky tě to jak kdyby jemně střílý do výfuky když to vytočíš nad 4t a pustíš plyn? Jak se u tebe projevila spotřeba? Mně zůstala stejná ale nevím jestli je to placebo, ale zdá se mi že auto je trochu živejší, možná je to taky tím že tam mám ethanol nevím no.


Mám tam origo VW hrnec. Jj taky mi to střílí jak WRC :lol: S tou spotřebou nevím páč to mám pár hodin,ale co,u takového motoru nesmíš koukat na spotřebu :wink: A to že je auto svižnější je pravda. Před tím když tam byl ten středovej tlumič tak se mi zdálo jako by to bylo trochu přidušený. A teď??? :good: Jak se ti chová motor na ten ethanol?? Ředíš to 50:50 nebo to máš předělaný na ethanol??

_________________
VW T4 2.5 TDI (ex)
VW GOLF III VR6
VW TOUAREG R5


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 04.05.2013 19:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2010

Příspěvky:

128

ahoj,
nevim kam to napsat,a nechci zakladat nove tema,ale nenabizi tu nekdo na klubu nejake slevy na nahradni dily?kdyztak kontakt nebo odkaz,dekuju moc

_________________
V5 2.3 110kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 04.05.2013 19:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2011

Příspěvky:

2473

Bydliště:

Prostřední Bečva

viewtopic.php?f=40&t=214660


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 05.05.2013 13:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2010

Příspěvky:

128

dekuju za link,
ted bych mel jeste jednu prosbu a to jaky vybrat klinovy remen?nejak jsem to zarekl a sekla se mi napinaci kladka a roztrhalo to remen.ale je zrejme vice druhu(delek)remenu,mam motor s klimatizaci a pokud mozno bych potreboval vybrat z tohoto obchodu,protoze tam budu brat vice veci http://www.automedik.cz/autodily.html
ale nevim jaky poridit,tedy spis hlavne jakou delku a aby to neco vydrzelo.dekuju za pomoc
Edit:sakra nejde mi sem hodit primo link na ty remeny,ale jedna se o seat toledo 1M 2.3 V5 110kw

_________________
V5 2.3 110kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 05.05.2013 13:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2010

Příspěvky:

128

tam u toho prvniho remenu od znacky MEYLE je udavana delka 1352mm,ta sama delka je psana take u toho druheho remenu znacky DAYCO take tedy 1352mm,ale od te same znacky je tam druhy a ten ma delku 1285mm,osobne si myslim ze ten kratsi je pro vozidla bez klimatizace(ikdyz u tehlech V5 by meli mit klimu vsechy nebo ne?)a na muj motor prijde ten delsi stemi 1352mm

EDIT:tak jsem jeste mrknul na autokelly a tam to maji trochu vice rozepsane a mam pravdu s klimatizaci tam udavaji tu delku 1352mm

_________________
V5 2.3 110kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 05.05.2013 13:22 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

03.10.2007

Příspěvky:

1160

Bydliště:

RoUtE 66

Seati vetrelec .o) píše:
tam u toho prvniho remenu od znacky MEYLE je udavana delka 1352mm,ta sama delka je psana take u toho druheho remenu znacky DAYCO take tedy 1352mm,ale od te same znacky je tam druhy a ten ma delku 1285mm,osobne si myslim ze ten kratsi je pro vozidla bez klimatizace(ikdyz u tehlech V5 by meli mit klimu vsechy nebo ne?)a na muj motor prijde ten delsi stemi 1352mm



cau na 100% 6DPK 1352 :good:

_________________
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!! :-D

_________________
MK II. 1.8kat RP 66kw 1987 @ Vento 1.8 AAM 55kw 1997 @ sharan 1.9tdi AHU 1997 @ golf mk3 variant 1.9td ex. Bora variant 2.3 V5 @ New mk2 gtd Sb 1991


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 05.05.2013 13:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2010

Příspěvky:

128

super,dekuji moc za potvrzeni :good:

_________________
V5 2.3 110kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 06.05.2013 12:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.11.2008

Příspěvky:

371

Bydliště:

Brno

karboon píše:
Jak se ti chová motor na ten ethanol?? Ředíš to 50:50 nebo to máš předělaný na ethanol??



teď jezdím 2:1 (N95:E85) a motor normalně i startuje, když to dám 1:1 tak startuje dýl ale jinak jede normálně. Přestavbu nemám :)

_________________
Auto Emocion V5
Das Auto TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 06.05.2013 19:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.12.2010

Příspěvky:

354

Bydliště:

Cheb

L.i.b.o.r píše:
karboon píše:
Jak se ti chová motor na ten ethanol?? Ředíš to 50:50 nebo to máš předělaný na ethanol??



teď jezdím 2:1 (N95:E85) a motor normalně i startuje, když to dám 1:1 tak startuje dýl ale jinak jede normálně. Přestavbu nemám :)


O.K. tak to prubnu taky :wink:

_________________
VW T4 2.5 TDI (ex)
VW GOLF III VR6
VW TOUAREG R5


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 01.06.2013 22:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2013

Příspěvky:

55

Bydliště:

Kyjov

Zdravim jelikož mé tema bylo zablokováno tak se ptám konkrétně tady... jaký je názor na motor 2,3 VR5 125kw vw G4 r.v. 2002. najeto se serviskou 97 tisc děkuji

_________________
Podnikatel. Lubro s.r.o


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 02.06.2013 09:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2010

Příspěvky:

128

tenhle motor bych bral hned,super svezeni a spohlehlivost v podstate stejna jako u slabsi verze,ja mohu doporucit.

_________________
V5 2.3 110kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 02.06.2013 19:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2013

Příspěvky:

55

Bydliště:

Kyjov

Výborně to jsem potřeboval slyšet nikdo jinej tady nic nenapsal konkretně takže ti moooc děkuju

_________________
Podnikatel. Lubro s.r.o


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 02.06.2013 19:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2010

Příspěvky:

128

tak odborni na to urcite nejsem,ale mel jsem moznost se svest a zvyknul bych si hned(ten klucina mel najeto cca 215000km)a rikal ze meni jen spotrebni veci,tenhle motor jsem shanel v toledu ale je jich jako safranu a stejne vetsinou v Nemecku

_________________
V5 2.3 110kw


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group