Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 02.06.2013 20:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.11.2008

Příspěvky:

371

Bydliště:

Brno

jen si dej pozor aby moc nechrastil řetěz.


Je zde někdo z okolí Prostějova s V5? V motoru mi začlo nějak cvakat a nevím jestli to už dělalo a všiml si toho až teď.

_________________
Auto Emocion V5
Das Auto TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 03.06.2013 13:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2013

Příspěvky:

55

Bydliště:

Kyjov

zitra si proto jedem tak to hned počekuju a dám sem reakci.... jinak kolem prostějova je jeden kolík co dělá ven benzíny od VW dal mi naněj kontakt jeden od Diesel power menuje se Tomáš Hložek pokud budeš chtět hodim ti číslo :-)

_________________
Podnikatel. Lubro s.r.o


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 04.11.2013 09:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.12.2011

Příspěvky:

63

Bydliště:

Záryby

zdar chlapy, uvazuju o koupi VR5 110kw nejake postrehy na co dat pozor pri koupi? a je mozne ze 98rv 156tis najeto komplet v metle elekrika vsude recara vyhrevy za 40tis? co tam muze byt spatne? je z bazaru.... a dalsi co treba pojistky? bez bonusu kolik cca platite? diky

_________________
Student


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 05.11.2013 13:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.11.2010

Příspěvky:

547

Bydliště:

Krucemburk, VWysočina

ahoj,

tak podle mě si dej pozor, aby tam nechrastil řetěz, nech si to dát na zvedát a mrkni na spodek... Pokud možno, řekni si o VINko a zajdi si to ověřit do VW... tak já platím nějakých 4tis i se sklama na nejvyšší plnění...

_________________
Obrázek Spotřeba VW BORA VR5 110 kW / 150 HP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 05.11.2013 19:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.04.2013

Příspěvky:

105

Bydliště:

Plzeň

U mé Bory 2.3 V5 110kw řetěz je slyšet. Hlavně když uberu plyn. Zvuk není nějak silný.
Při poslední prohlídce ve VW mi řekli, že při ujetí skoro 200 tís km je to normálka.

Prý z řetězem nemám dělat starostí. Pokud bude hodně vytahaný, pozná to čidlo na klikovce a
nahlásí "do dílny" na maxidotu.

Při vážném kolapsu bych si sehnal náhradní motor v Německu. Jsou jich mraky v ceně od 500 eur za komplet.

Jinak je to skvělé auto. V kombinaci s LPG je paráda!

_________________
VW Bora 2.3i 110kW LPG: Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 05.11.2013 19:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.04.2013

Příspěvky:

105

Bydliště:

Plzeň

L.i.b.o.r píše:
Ono možná zaleží taky na kvalitě toho zadního dílu (značce) a ještě to video trochu zkresluje, já když to nastartoval stou trubkou poprve, tak jsem nevěřil svým vlastním uším, trubka za 500,- a jakou to udělá paradu :) Taky tě to jak kdyby jemně střílý do výfuky když to vytočíš nad 4t a pustíš plyn? Jak se u tebe projevila spotřeba? Mně zůstala stejná ale nevím jestli je to placebo, ale zdá se mi že auto je trochu živejší, možná je to taky tím že tam mám ethanol nevím no.


Rad bych zkusil prostřední trubku taky. Při nízkých otáčkách moje Bora V5 je tichá jak elektromobil - žádná vibrace, motor není slyšet.
Prosím o radu, zda se obejdu bez svářečky při montáži trubky od TDI?

_________________
VW Bora 2.3i 110kW LPG: Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 05.11.2013 21:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.12.2011

Příspěvky:

63

Bydliště:

Záryby

Ok diky za info jinak je k videni na sbazar.cz tmave zelena metla za 39 900kc.... ;-) zitra jedu omrknout tak snad a jeste jednou diky :-)

_________________
Student


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 06.11.2013 12:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.12.2010

Příspěvky:

149

Hod sem odkaz ;-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 06.11.2013 14:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.11.2008

Příspěvky:

371

Bydliště:

Brno

zanzara2 píše:
L.i.b.o.r píše:
Ono možná zaleží taky na kvalitě toho zadního dílu (značce) a ještě to video trochu zkresluje, já když to nastartoval stou trubkou poprve, tak jsem nevěřil svým vlastním uším, trubka za 500,- a jakou to udělá paradu :) Taky tě to jak kdyby jemně střílý do výfuky když to vytočíš nad 4t a pustíš plyn? Jak se u tebe projevila spotřeba? Mně zůstala stejná ale nevím jestli je to placebo, ale zdá se mi že auto je trochu živejší, možná je to taky tím že tam mám ethanol nevím no.


Rad bych zkusil prostřední trubku taky. Při nízkých otáčkách moje Bora V5 je tichá jak elektromobil - žádná vibrace, motor není slyšet.
Prosím o radu, zda se obejdu bez svářečky při montáži trubky od TDI?


Svářečku určitě potřebovat nebudeš, možná flexu nebo to zvládneš pilkou. Protože z výroby ty dva díly byly v kuse. (střed a zadek)

_________________
Auto Emocion V5
Das Auto TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 07.11.2013 14:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.12.2011

Příspěvky:

63

Bydliště:

Záryby

zdravim no tak nic, byl to srot .... dalsi je az v jaromeri tak uvidime treba tam zajedu.

_________________
Student


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 09.11.2013 09:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.04.2013

Příspěvky:

105

Bydliště:

Plzeň

saker píše:
zdravim no tak nic, byl to srot .... dalsi je az v jaromeri tak uvidime treba tam zajedu.


pust z hlavy to jezdeni. Pekne auto nenajdes. Dobra auta bud se proda mezi znamyma nebo stoji ranec.

Chces li pekne auto, jed do Nemecka a kup od soukromnika-Nemce. Bacha na Turky, Albance a pod.
Cena od 1000eur a vys.

_________________
VW Bora 2.3i 110kW LPG: Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 02.11.2016 15:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.12.2013

Příspěvky:

37

Zdarvim, ma nekdo zkusenosti s 110kw verzi? Ja sem se s timto motorem nikdy nesetkal ale ted znami koupil tento motor a nejede podle me jak ma.. Ma to divny neprijemny zvuk ale necuka to a da se s tim jet normalne pres 100km/h cetl sem tu neco o spatnych civkach ale zkousel sem odpojivat kabely od civky pri volobehu ale pokazde tam byl rozdil takze by na volobeh by melo jit na vsech 5 ale po pridani tezko rict. Neznate tyto motory nekdo? Nebo nejae slabe mista kde casto neco odchazi? Diky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 02.11.2016 15:16 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

04.10.2007

Příspěvky:

1354

Bydliště:

Prostějov

Nevim jak 110kw ale 125kw trpi na podtlakovy hadicky a civky. Civky jsem menil loni a hadicky postupne. Na diagu vidis co motor dava a co ocekava. A dost motoru pomohl chip, jede lip a tiseji.

_________________
Prodam naraznik na G3 viewtopic.php?f=40&t=138878
Prodam KOLA R16 4x100 viewtopic.php?f=275&t=297590

_________________
ex. G3 1.6 GT 74kw, Passat Variant B5.5 2.3 VR5 125kw Highline, Touran 1T2 2.0 CNG 80kw, BMW R1200GS


Nahoru
 ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 03.11.2016 01:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.12.2013

Příspěvky:

37

Na diag prave bylo jen neco ohledne skrtici klapky. Zkusim asi promerit kabely kouknout na svicky a pripadne civku dam. Koukal sem na youtube jakej to ma mit zvuk a co sem di poustel tak byl velky rozdil a vsiml sem si ze v tom deklu motoru jsou uchycene kabely a pak tam vede neco z leva doprava a to mi tam chybi to je nejakej bovden?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
PříspěvekNapsal: 15.01.2017 19:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2008

Příspěvky:

460

Bydliště:

Jablonec nad Nisou

Čau pánové, jak se chova auto kdyz je v prdeli ten zapalovaci modul?? Me to ted dela ze kdyz jedu trasu cca 30 km tak chcipne a po chvilce zase naskoci cca 10 minut a jede dal a chybu to zadnou nehlasi... 2.3 V5 110 kw dik za odpoved

_________________
VW GOLF III, 1.8i 66kw prodáno
VW GOLF II, 1.6GTD 55kw prodáno
VW PASSAT B5 , 1.9TDi 66kw prodáno
VW TOURAN, 2.0TDi BKD 103kw >>> chip 132,5kw prodáno


VW není jen značka, VW je životní styl


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group