Stav rozvododovéhu řemenu.

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
kraken1965
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 07.03.2013 13:53

Stav rozvododovéhu řemenu.

Příspěvek od kraken1965 »

Zdar.Koupil jsem golfíka 4 1.6 sr a majitel mi řekl že jsou dělanné rozvody.Sundal jsem horní kryt a řemen vypadá jako novej neposkozený hrany bez skrábancu a je na něm komplet potisk krásně bílej je to gates.Můžu mu věřit ze je to dělaný.DÍK

Uživatelský avatar
GOLFÁK
Profík
Profík
Příspěvky: 1009
Registrován: 19.02.2008 16:42

Re: Stav rozvododovéhu řemenu.

Příspěvek od GOLFÁK »

Dal ti k tomu nějakej doklad ze servisu?
Za sebe bych ty rozvody nechal udělat. Jistota.

Uživatelský avatar
perceptio
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 215
Registrován: 14.01.2013 08:15
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav rozvododovéhu řemenu.

Příspěvek od perceptio »

Já řešil před pár měsíci to samé. Řemen vypadá krásně. Ale zase těžko říct, jak vypadá, když se jakoby prohne vnitřek, jak vypadají zuby pak.... Každopádně jsem ho zatím neměnil... Někdo říká vyměnit, někdo zase říkal, že jsou dimenzovaný i na víc než na předepsaný interval. Co já vím !!?? :lol:

Možná bych ho i vyměnil, ale stejně nemám teď penízky....
Golf IV Variant 1.6 16V - BCB

Uživatelský avatar
Kubos32
Profík
Profík
Příspěvky: 1015
Registrován: 08.12.2009 20:07
Bydliště: KarVWina

Re: Stav rozvododovéhu řemenu.

Příspěvek od Kubos32 »

ja bych rači vymenil me se třeba urval šroubek na napinaci kladce rozvodu a potkal se mi motor takže vždy nezaleži jen v jakem stavu je řemen ale i kladky
Vw Golf 4 . 3dveř

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Stav rozvododovéhu řemenu.

Příspěvek od Doctor Driver »

Přesně, gunit to vystihl doslova. Řemeny tam mohl někdo zaháknout nové a na kladky a pumpu se mohl vyprdnout a pak to povolí a je malér. Osobně jsem měl rozvody podle faktur od předchozího majitele měnit za 30-40 tis. km a kamarád co mi to měnil u něho v dílně říkal, že některý ty kladky byly na hraně a jeden řemen tam drhnul o špatně nasazený zkroucený kryt toho rozvodu. Takže jsem byl nakonec rád, že mi to komplet vyměnil i s pumpou a mam fakt klid a jistotu, že potkávat se nic nebude. Dával sem řemeny Continental, kladky INA a pumpu mi poslali HEPU špatnou, tak jsme to na rychlo vyřešili pumpou italské provenience Graf, tak snad těch 90 tis. km odtočí bez problému..neplánuju si auto nechat tak dlouho, takže bych už rozvody měnit neměl. Alespoň něco no :)
Takže za mě doporučuju vyměnit komplet rozvody i s vodní pumpou! :smoke: (ať si prodávající říkaj co chtěj, a předkládaj faktury jaký chtěj :mrgreen: ) Právě mě se nezdá, že by někdo prodával auto a ještě před prodejem galantně nechal vyměnit docela nákladně rozvod :D
To je jako epizoda z jiného světa..přeci jenom sme Češí a tady každej šetří a ojebe co může, jen aby měl svý korunky pohromadě :!: Hlavně člověk řekne cokoliv, jen aby prodal..pak už to totiž není jeho boj, když se něco zese*e.
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Stav rozvododovéhu řemenu.

Příspěvek od majrek001 »

taky bych raději udělal komplet rozvody ono těch pár tisíc je nic proti tomu až se ti to potká jen protože si ušetřil..

rozvody jsem teď dělal taky dával jsem to samé co Doctor Driver Contitech řemeny, kladky INA a pumpu na doporučení nakonec GRAF
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“