Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: G4 rok 1999 AKL-1.6SR,žere olej, ale jiný problém než tu bylo.
PříspěvekNapsal: 04.05.2013 14:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.08.2010

Příspěvky:

59

Bydliště:

Krušné Hory

zdravim, pořídil jsem si golfa 4. 1.6SR... pač naftu jsem už nechtěl,ale mám zásadní problém, ten golf mi žere víc oleje než benzínu a to doslova jak píšu. dolejvám 1litr za týden, a to najezdim za týden maximálně 200km někdy ani to ne. samosebou to hulí jak pes. a je mi jasný že to budou asi kroužky ,které už jsou KO,ale je to možný až takhle, tímto se chci optat setkali jste se s nčim už podobným, jinak olej byl měňený nedávno i s filtrem dala se tam 5w40... popravdě nevim co tam bylo předtím, pač původní majitel se v tom ani nevyzná... předem díy za rady...co by to mohlo bejt atd..

_________________
TDi

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=183262

_________________
VW Bora Variant 1.9 TDI PD 2000 Trendline 6 Gang 85 KW


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 rok 1999 AKL-1.6SR,žere olej, ale jiný problém než tu bylo.
PříspěvekNapsal: 04.05.2013 17:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2011

Příspěvky:

2473

Bydliště:

Prostřední Bečva

Nevím teda v čem je to jiné než tu bylo. Pokud nemáš pod motorem loužičky od oleje a neuniká ti to nějakou netěsností. Tak to žere motor což i značí dým. Co poradiíme? Udělat generálku nebo vyměnit motor. Taky mě to čeká, nechám si to udělat zároveň s rozvodama, ty jsem ještě neměnil. Mě to žere cca 1l/1000km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 rok 1999 AKL-1.6SR,žere olej, ale jiný problém než tu bylo.
PříspěvekNapsal: 04.05.2013 18:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.11.2011

Příspěvky:

86

Bydliště:

Čelákovice

Nazdar, žralo mě to též olej, docela hodně a vodu ti to nebere? ale jak říká marfy8, přetěsnit buď komplet motor a pod autem nic nemáš? atd. už se totu řešilo hodněkrát,Jinak moe zkušenosti po přetěsnění celého motoru, mám najeto přes 10000 km od výměny oleje a filtru a ještě přes 2-3 litry z původních 5 litrů tam mám .
A URČITĚ ty pístní kroužky když jsou KO žerou dost oleje ,kolik to má prosímtě najeto ?mám přesně tenhle stejný motor i rok auta.

_________________
GOLF IV 1.6 74KW benzín +LPG :-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 rok 1999 AKL-1.6SR,žere olej, ale jiný problém než tu bylo.
PříspěvekNapsal: 04.05.2013 19:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.08.2010

Příspěvky:

59

Bydliště:

Krušné Hory

no měl bych mít najeto 176000km má to i servisku ,která je dodržovaná, pod autem louže není, voda se nestrácí,ani olej neplave ve vodě. měl jsem okolo víčka (u ventilového víka kam se dolívá normálně olej)spoustu oleje když jsem to koupil, tak jsem to pořádně vydrhnul a nic se neobjevuje v místech kde byli mastnoty... to že to tu bylo to ano ale já mám jeden litr oleje na 100-200 km ,,,výkon auto dobrej, necuká vubec nic,,, takže to budou určitě kroužky, snima bych chtěl vyměnit i gufera u ventilu když už to bude dole.. zatim díky chlapy

_________________
TDi

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=183262

_________________
VW Bora Variant 1.9 TDI PD 2000 Trendline 6 Gang 85 KW


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 rok 1999 AKL-1.6SR,žere olej, ale jiný problém než tu bylo.
PříspěvekNapsal: 04.05.2013 20:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.11.2011

Příspěvky:

86

Bydliště:

Čelákovice

Fannnnnny píše:
no měl bych mít najeto 176000km má to i servisku ,která je dodržovaná, pod autem louže není, voda se nestrácí,ani olej neplave ve vodě. měl jsem okolo víčka (u ventilového víka kam se dolívá normálně olej)spoustu oleje když jsem to koupil, tak jsem to pořádně vydrhnul a nic se neobjevuje v místech kde byli mastnoty... to že to tu bylo to ano ale já mám jeden litr oleje na 100-200 km ,,,výkon auto dobrej, necuká vubec nic,,, takže to budou určitě kroužky, snima bych chtěl vyměnit i gufera u ventilu když už to bude dole.. zatim díky chlapy


No já mám najeto přes 198 000 km nevím jestli poctivých to nevím, ale před rokem a něco bylo měněné těsnění pod hlavou a pak tedy rovnou pístní kroužky, ty byli připeklý ,ale projevovalo se mi to úplnou ztrátou výkonu a padání třeba z 80 na 50 km v hod. ,prvně to vše zkontroluj a pak dej vědět, čím to bylo,stejně budeš muset udělat zásah do motoru, aby ses něco dozvěděl víc.

_________________
GOLF IV 1.6 74KW benzín +LPG :-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 rok 1999 AKL-1.6SR,žere olej, ale jiný problém než tu bylo.
PříspěvekNapsal: 21.05.2013 11:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

1692

Bydliště:

Litvínov

Bejku nech změřit tlak ve válcích,na Mezáku u toho paneláku je maník co dělá opravy technickejm ale prej dělá i osobáky ten by mohl mít manometr zkus se optat.Po změření bych zvažoval co dál.

_________________
VW GIV 1.6 16V


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 rok 1999 AKL-1.6SR,žere olej, ale jiný problém než tu bylo.
PříspěvekNapsal: 22.05.2013 23:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.09.2012

Příspěvky:

5

Stalo se mi něco podobného. Měnil jsem klapu a auto po výměně začlo kouřit a asi i žrát olej protože šel cítět. A zjistil jsem že jsem nenasadil hadičku co vede od hadice mezi airboxem a klapou někam pod sani. tím se mi poškodila membrána v hadici z klapy k airboxu a i když ta hadička už byla nasazena tak to pořad kouřilo. Koupil jsem novou hadici a motor přestal kouřit. Tak zkusit vyměnit nebo se kouknout jestli není ta membrána nějak poškozená.

_________________
Golf IV 1.6 74kW AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 rok 1999 AKL-1.6SR,žere olej, ale jiný problém než tu bylo.
PříspěvekNapsal: 23.05.2013 18:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.08.2010

Příspěvky:

59

Bydliště:

Krušné Hory

díky za odpověd jen ted nevim co přesně myslíš tou membránou,přiložil jsem foto tak když tak zakroužkuj která hodička kam vede nebo tak, ještě bycch ted skočil do garaže... zatím díky
Joukey píše:
Stalo se mi něco podobného. Měnil jsem klapu a auto po výměně začlo kouřit a asi i žrát olej protože šel cítět. A zjistil jsem že jsem nenasadil hadičku co vede od hadice mezi airboxem a klapou někam pod sani. tím se mi poškodila membrána v hadici z klapy k airboxu a i když ta hadička už byla nasazena tak to pořad kouřilo. Koupil jsem novou hadici a motor přestal kouřit. Tak zkusit vyměnit nebo se kouknout jestli není ta membrána nějak poškozená.


Přílohy:
DSC01376.jpg
DSC01376.jpg (541.11 KiB) Zobrazeno 745 krát


_________________
TDi

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=183262

_________________
VW Bora Variant 1.9 TDI PD 2000 Trendline 6 Gang 85 KW
Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 rok 1999 AKL-1.6SR,žere olej, ale jiný problém než tu bylo.
PříspěvekNapsal: 23.05.2013 19:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.08.2010

Příspěvky:

59

Bydliště:

Krušné Hory

tak jsem přišel z garaže a asi jsem tu membránu našel, přikladam foto jestli to je ono podle mě vypadala v pohodě že jí nic není...na tlaky jdu změřit příští tyden...
Fannnnnny píše:
díky za odpověd jen ted nevim co přesně myslíš tou membránou,přiložil jsem foto tak když tak zakroužkuj která hodička kam vede nebo tak, ještě bycch ted skočil do garaže... zatím díky
Joukey píše:
Stalo se mi něco podobného. Měnil jsem klapu a auto po výměně začlo kouřit a asi i žrát olej protože šel cítět. A zjistil jsem že jsem nenasadil hadičku co vede od hadice mezi airboxem a klapou někam pod sani. tím se mi poškodila membrána v hadici z klapy k airboxu a i když ta hadička už byla nasazena tak to pořad kouřilo. Koupil jsem novou hadici a motor přestal kouřit. Tak zkusit vyměnit nebo se kouknout jestli není ta membrána nějak poškozená.


Přílohy:
P23-05-13_19.02.jpg
P23-05-13_19.02.jpg (219.15 KiB) Zobrazeno 740 krát


_________________
TDi

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=183262

_________________
VW Bora Variant 1.9 TDI PD 2000 Trendline 6 Gang 85 KW
Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 rok 1999 AKL-1.6SR,žere olej, ale jiný problém než tu bylo.
PříspěvekNapsal: 28.05.2013 15:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.09.2012

Příspěvky:

5

jo to je ta membrana. A měl si zapojenou i tu hadičku která ma to hrdlo hned pod tou trubkou s membranou?

_________________
Golf IV 1.6 74kW AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 rok 1999 AKL-1.6SR,žere olej, ale jiný problém než tu bylo.
PříspěvekNapsal: 28.05.2013 21:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.08.2010

Příspěvky:

59

Bydliště:

Krušné Hory

ano měl jsem to zapojené,,, včera jsem nechal změřit tlaky, a překvapivě v pořádku všechny měly přes 1.0 bar....dnes jsem zkoušel nalejt medovinu přisadu proti žraní oleje atd..... a nepomohlo ,,,ještě zkusim teflon,,,,a budu doufat že to jsou ty gufera u ventilu i přesto že mi v servise říkala špatný motory toto konstrukčně blbě udělané sami osobě blbě mažou a časem se přidřou, :-(
Joukey píše:
jo to je ta membrana. A měl si zapojenou i tu hadičku která ma to hrdlo hned pod tou trubkou s membranou?

_________________
TDi

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=183262

_________________
VW Bora Variant 1.9 TDI PD 2000 Trendline 6 Gang 85 KW


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 rok 1999 AKL-1.6SR,žere olej, ale jiný problém než tu bylo.
PříspěvekNapsal: 28.05.2013 22:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2011

Příspěvky:

2473

Bydliště:

Prostřední Bečva

Ty srance tam nelej, možná to ucpe místo úniku což pochybuju ale taky ti to může ucpat jiné místa a pak teprve přidřeš motor... Buď pravidelně dolívej olej nebo nech vyměnit pístní kroužky, gufera a vše okolo toho ;)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 rok 1999 AKL-1.6SR,žere olej, ale jiný problém než tu bylo.
PříspěvekNapsal: 29.05.2013 05:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

1692

Bydliště:

Litvínov

Fannnnnny píše:
ano měl jsem to zapojené,,, včera jsem nechal změřit tlaky, a překvapivě v pořádku všechny měly přes 1.0 bar....dnes jsem zkoušel nalejt medovinu přisadu proti žraní oleje atd..... a nepomohlo ,,,ještě zkusim teflon,,,,a budu doufat že to jsou ty gufera u ventilu i přesto že mi v servise říkala špatný motory toto konstrukčně blbě udělané sami osobě blbě mažou a časem se přidřou, :-(
Joukey píše:
jo to je ta membrana. A měl si zapojenou i tu hadičku která ma to hrdlo hned pod tou trubkou s membranou?
Si chtěl napsat 1MPa ne?!A jaký byli přesně tlaky na jednotlivých válcích ono jde taky o rozdíly mezi nima přípustných je 0,3MPa tj.3 bary


Přílohy:
tlaky.jpg
tlaky.jpg [ 5.28 KiB | Zobrazeno 695 krát ]

_________________
VW GIV 1.6 16V
Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Falko
PříspěvekNapsal: 29.05.2013 07:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.08.2010

Příspěvky:

59

Bydliště:

Krušné Hory

jo jasně MPa... když to vemu od prvního tak 1.2,,,1.0,,,1.3,,,1.3,,,, kroužky to nejsou prej kdyby to byli tak by se tam neudržel tlak, měli to prej natalčený dlouho a nic neuniklo,,,vypadá to na gufera a nebo to už je chycený, je to jedna z možností

_________________
TDi

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=183262

_________________
VW Bora Variant 1.9 TDI PD 2000 Trendline 6 Gang 85 KW


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G4 rok 1999 AKL-1.6SR,žere olej, ale jiný problém než tu bylo.
PříspěvekNapsal: 29.05.2013 08:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

1692

Bydliště:

Litvínov

Ten druhej nic moc oproti těm ostatním.S tím natlačením to nějak nechápu,kde jsi to měl na měření?

_________________
VW GIV 1.6 16V


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group