Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem
PříspěvekNapsal: 23.05.2013 21:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.05.2013

Příspěvky:

23

Zdravím, koupil jsem vW Golf IV 1.6 FSI, 81 kw, r.v. 2004 - nefungovalo topení, hřálo jen velmi málo, ikdyž nastavená teplota byla na climatronicu na max, stále jen vlažný vzduch. Po 14 dnech vyskočila chyba motoru. Na diagnostice vyskočilo čidlo teploty chladící kapaliny. nechal jsem vyměnit, ale chladící kapalina v expanzce vařila, když se otevřela, chladící kapalina šla nahoru. voda nepřibývala, olej nepřibýval. emulze nebyla. hadice od termostatu do chladiče studená, nechal jsem vyměnit termostat, problém stále stejný. chladící kapalina vařila a šla nahoru. teplota na budíku ukazovala 90 C. ale diagnostika okolo 105 C. na intenetu jsem dočetl, že ten termostat co tam je ( je v plastovém ,, krytu ") se otevírá při 109 C. setkal jste se s tím někdo někdy ? prosím o rady. mám auto pár týdnu a hned tohle. děkuju moc za všechny rady

_________________
Vw Golf IV 1.6 FSI, 81 kw, r.v. 2004, combi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem
PříspěvekNapsal: 23.05.2013 22:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.05.2013

Příspěvky:

23

ještě jsem zapomněl napsat, že velká sahara nespíná. malá co je pravděpodobně na klimu funguje, zapne, společně s klimou, ale vypozoroval jsem, že sepne i sama, např, když jsem přijel ,vypnul motor a sama se spustila, ale velkou jsem točit neviděl ani jednou. na diagnostice, šla zapnout pouze malá, ale velká nesepla

_________________
Vw Golf IV 1.6 FSI, 81 kw, r.v. 2004, combi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem
PříspěvekNapsal: 23.05.2013 22:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.05.2013

Příspěvky:

23

je tam tento termostat http://eshop.autobenex.cz/cz/sortiment/ ... 1:7:31.237, ten jak je u něj cena cca. 3.000,- Kč

_________________
Vw Golf IV 1.6 FSI, 81 kw, r.v. 2004, combi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem
PříspěvekNapsal: 23.05.2013 22:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

hodice ti netlakujezkus ještě a zkoušku vyndat termostat co to uděla bez něj

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem
PříspěvekNapsal: 23.05.2013 23:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.05.2013

Příspěvky:

23

termostat byl vyndanej a přestalo se to vařit, vše ok, až teda na to, že teplota motoru dole logicky

_________________
Vw Golf IV 1.6 FSI, 81 kw, r.v. 2004, combi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem
PříspěvekNapsal: 23.05.2013 23:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.05.2013

Příspěvky:

23

je normální, že ten termostat spíná, až při 109 C. ? ? nějaký zkušenosti s tím ? bojím se, že bude hlava v prdeli, jestli těsnění, tak to se ještě zkousne, ale když ta hlava bude prasklá, tak to je totálně v pr....ly nemůže to dělat vodní pumpa ? odvezl jsem to do servisu, ale mají tam mraky aut, takže čekám až na mě přijde řada

_________________
Vw Golf IV 1.6 FSI, 81 kw, r.v. 2004, combi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem
PříspěvekNapsal: 26.05.2013 17:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2011

Příspěvky:

279

Bydliště:

Ústí nad Labem

Mě to taky netopilo, zamrzla mi vodní pumpa a auto vařilo... nejdřív sem myslel, že to je termostat, ten sem vyměnil, nic, tak pumpa a auto začlo krásně topit.

_________________
ex VW Golf IV ARL
akt. Škoda Octavia 2 RS combi TDI CR


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem
PříspěvekNapsal: 26.05.2013 18:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.05.2013

Příspěvky:

23

a voda přestala vařit ? ty jo, to by bylo super, já se bojím, že to bude těsnění pod hlavou a nebo hlava ( auto čeká v servisu, zatím se na mě nedostala řada, měli, tam toho moc, tak doufám, že tento týden se to vyřeší a že mi poví, že vodní pumpa )

_________________
Vw Golf IV 1.6 FSI, 81 kw, r.v. 2004, combi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem
PříspěvekNapsal: 26.05.2013 19:28 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Tyhle více-ventily jsou na hlavy dost háklivé - nerad bych strašil, ale mám hlavu u motoru taky už broušenou a měněný těsnění pod hlavou

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem
PříspěvekNapsal: 26.05.2013 23:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

netvrdil bych to stat se to muže na každym autě.

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem
PříspěvekNapsal: 27.05.2013 05:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.05.2013

Příspěvky:

23

z jakýho důvodu se to stane, že praskle hlava a nebo, těsnění ?

_________________
Vw Golf IV 1.6 FSI, 81 kw, r.v. 2004, combi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem
PříspěvekNapsal: 28.05.2013 23:35 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Točení, točení a vytáčení. Ale více-ventily bez turba točit potřebujou, aby vůbec nějakej výkon podaly, takže asi proto. Že to někdo přeháněl. Hlavně studený točení je pro ty hlinikový hlavy nejchoulostivější. Neni to favorit, kde šel plynek na podlahu při každý ranní (pozdní) cestě do práce hned od baráku :D

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem
PříspěvekNapsal: 28.05.2013 23:51 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

luki píše:
netvrdil bych to stat se to muže na každym autě.

To ano, ale nejvíc to můj mechanik právě zažívá u těch všech točitelnejch více-ventilů bez turba. K čemu 2,8 V6 řikal, když ten výkon to má stejně až od 4 tis. otáček a spotřebu jak malej tank 8)
Navíc se při těch otáčkách toho dost rozese*e po x letech provozu. Známá měla Audi A4 2,8 V6 a vylítla jí klikovka z motoru při 100 tis. km a měla to od novoty. No nešetřila to že ano, ale tak je to na pováženou a jednou jí snad ulítla poloosa a nakonec i zadní kolo, když jela s ložiskem pomaličku do servisu. Já měl asi půl roku Boru 2,8V6 a v pohodě, je to fakt kus od kusu no. Ale bylo to auto po klukovi, co ho víc leštil, než jezdil, takže to bylo taky velký štěstí.

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem
PříspěvekNapsal: 29.05.2013 13:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.05.2013

Příspěvky:

23

jo, takže si to nemusím nějak vyčítat, je možný, že už to bylo načatý, když jsem to kupoval. Pořád stejně nevím co to je a čím to je, protože v servisu se na mě ještě asi nedostali, nechci tam pořád volat, tak čekám, až se ozvou oni... ach jo, člověk si koupí auto a čeká, že bude jezdit a po 14 dnech tohle. jinak s tím termostatem jste se někdo setkal, že to spíná až při 109 °C ? ? ? mě to přijde divný

_________________
Vw Golf IV 1.6 FSI, 81 kw, r.v. 2004, combi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem
PříspěvekNapsal: 29.05.2013 15:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

1692

Bydliště:

Litvínov

To určitě ne myslím že otvírá kolem 80C.Ale ruku do ohně bych zato nedal.Co ta velká sahara ta ti pořád nespíná?Je tam jednotka dochlazování ta může být taky po smrti.

_________________
VW GIV 1.6 16V


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group