1,6 75KW

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
marfy8
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2474
Registrován: 23.11.2011 22:25
Bydliště: Prostřední Bečva

Re: 1,6 75KW

Příspěvek od marfy8 »

To já bych si raději na to zvykl a dodělal si tempomat. My lankaři můžem jen zamáčknout slzu :-(

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6 75KW

Příspěvek od falko1983 »

Zkus tu klapku z 1.8T 132Kw a předělej to na externí filtr box.Není to velká investice a něco málo to pomůže ale nečekej žádnej zázrak.Jinak je to opravdu o zvyku,prostě noha na plynu musí být rychlejší než ta na spojce.Víc se proto asi udělat asi nedá.Pak už jen na závěr ta úprava jednotky ale to mi přijde neúměrný výsledku(nic proti nikomu).
Naposledy upravil(a) falko1983 dne 04.06.2013 18:27, celkem upraveno 1 x.
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1,6 75KW

Příspěvek od Doctor Driver »

JJ, taky sem si na to už zvyk, ale teď u dieselu mi to dělá docela problémy, když se chci rozjet, tak vystřelím jak koule z kanonu :D
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6 75KW

Příspěvek od falko1983 »

A nebude to taky těma 110kw a 4x4 řekl bych že tohle moc porovnávat nejde
VW GIV 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“