Doufám, že nejsem uplně mimo a na fotce je opravdu konektor na čerpadle serva...
Auto funguje naprosto v pořádku, ale všiml jsem si, že je odpojený tento kontektor a protikus, který je na servo kompresoru je ucpaný papírem.
Neví někdo, co je to za čidlo a proč by ho někdo takto odpojil?
VAG mi někdo vyjel a tam není o servu ani zmínka.
Jedná se o motor 1.6 SR AKL, Golf IV Variant r.v. 2000
Odpojené čidlo serva
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Plague
- Řidič
- Příspěvky: 180
- Registrován: 05.10.2016 20:12
- Bydliště: Brno
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Odpojené čidlo serva
Podle info tady z fóra jsem vyčetl, že někteří uživatelé čidlo serva řízení vypojili, protože jim zhasínal motor při otáčení volantem. Nemáš ten konektor proklemovaný drátem?
Jinak máš pravdu, je to čidlo serva řízení.
Zkus si to tady vyhledat.
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
Jinak máš pravdu, je to čidlo serva řízení.
Zkus si to tady vyhledat.
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Odpojené čidlo serva
Já mám stejný motor a mám to čídlo normálně připojené.
Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- Plague
- Řidič
- Příspěvky: 180
- Registrován: 05.10.2016 20:12
- Bydliště: Brno
Re: Odpojené čidlo serva
Díky z první nástřel, téma, kde se zmiňuje odpojení je zde (pro budoucí hledající):
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=184372" onclick="window.open(this.href);return false;
Dává mi tedy smysl že to čidlo odešlo a opravdu motor pak snižoval otáčky až to zdechlo. Já (stejně jako v odkaze někdo) nemám problém se servem při stání na místě, takže asi nebudu řešit...
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=184372" onclick="window.open(this.href);return false;
Dává mi tedy smysl že to čidlo odešlo a opravdu motor pak snižoval otáčky až to zdechlo. Já (stejně jako v odkaze někdo) nemám problém se servem při stání na místě, takže asi nebudu řešit...
- Plague
- Řidič
- Příspěvky: 180
- Registrován: 05.10.2016 20:12
- Bydliště: Brno
Re: Odpojené čidlo serva
Ještě mi to nedalo a šel jsem to večer zkontrolovat.
Konektor propojený drátem není. Při plném rejdu klesnou otáčky ale jen velmi minimálně (50/min?) a je slyšet, že čerpadlo víc maká. Což je uplně celkem normální stejný projev co jsem u svých aut měl vždy.
Konektor propojený drátem není. Při plném rejdu klesnou otáčky ale jen velmi minimálně (50/min?) a je slyšet, že čerpadlo víc maká. Což je uplně celkem normální stejný projev co jsem u svých aut měl vždy.
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Odpojené čidlo serva
Pokud při zátěži serva motor udrží otáčky, tak neřeš.
Nebo ho můžeš zkusit připojit a uvidíš co to udělá nebo neudělá[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
Nebo ho můžeš zkusit připojit a uvidíš co to udělá nebo neudělá[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.