Stránka 1 z 1

Pístné kroužky AKL ko 1,6

Napsal: 16.08.2013 12:46
od iroc
Hoj Kluci, po návratu z dovolené je to háji .
Spotřeba půl litru olje na tisíc km.
Auto nekouří - žadnej modrej dým při jízdě startování apod...
Pozorován pokles výkonu.
Gufera na vent se chystám dělat ( má li to smysl)

Musí se přebrousit klika a nové šály ( jistý mechanik mi říkal že když udělám kruhy bez kliky odneseto )

Dělal jste na tom někdo pístní kroužky ( komprese se bude měřit až přijde měřák ) , rád bych věděl co mě čeká samo doma to nedám všechno jiné ale na tohle nejsem vybaven bude dělat njakej schopnej mech až ho najdu ...

Poslední dotaz dá se to nějako obejít třebas nějaké rozpoštědlo do válce apod... auti potřebuji denně do práce z práce- přestavba na LPG. Spotřeba benzín a LPG v normě.

Jen ten olej mizí záhadně rychle .

A poslední věc nejspíš budu shánět nové AKLKO... se uvidí

díky za info

Re: Pístné kroužky AKL ko 1,6

Napsal: 26.08.2013 19:48
od iroc
dneska jsem přijel dom rozhodil to pošahané sání a měřil tlaky 12-12,5-12-12,5 koupil jsem měřák komprese v kelly a měřil takže tlaky jsou dle mě dobré tedy jestli mi někdo poví kolik mají být , měřeno na teplém motoru a měřil jsem to dvaktrát jak to postupně chladlo .. Takže jdu bádat , všiml jsem si jedné věci jak je sání tak za sáním, za klapkou je taková poklička kruhový tvar to má a za ní je to celé zeblité od oleje , poradí mi někdo co s tím ? Jak tahle věc funguje , samo sebou že i víko ventilů je zeblité... sím o rady jestli mám shánět nějakej novej díl bo mě sere co to dělá ,pokud jsou tlaky dobré pustím se ještě do gufer na ventilech , natlakovat válce přes kompresor a vyměnit kdysi jsem to děla na sciru dvě . Jinak tam leju magnatec 10w40...

Re: Pístné kroužky AKL ko 1,6

Napsal: 26.08.2013 22:09
od marfy8
1.6 AKL

Kompresní tlak (bar):
Normální 10-13
Minimální 7.5

Re: Pístné kroužky AKL ko 1,6

Napsal: 26.08.2013 22:31
od vtuni
iroc píše: Musí se přebrousit klika a nové šály ( jistý mechanik mi říkal že když udělám kruhy bez kliky odneseto )
no a k tomu výbrus bloku...kliku dynamicky vyvážit.... všechny gufera... šrouby..těsnění... a málokdo ví že když rozebereš motor musíš udělat i novou geometrii :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nevím,. jak na tom ten motor je..určitě, když se rozebírá a člověk s tím autem počítá do budoucna, tak je to lepší udělat... ale přebrušovat kliku stylem že se musí...že bez toho to nejde.... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Re: Pístné kroužky AKL ko 1,6

Napsal: 27.08.2013 09:44
od iroc
Zdrávas tak dle toho co jsem změřil jsou tlaky ok , takže půjdu po guferech ventilů a udělám je ale pořád mi vrtá hlavou proč je ten baznecht ne tom sání zeblitej od oleje , řekne mi někdo co to tedy je ? hned za klapkou takové to plastové kolečko , jinak trubka sání je dávána nějaká kopie za pár kaček jestli tam není v háji ta mebrána a nehází to olej do sání , zkusím někde pohledat fotku a hodit ji sem

Re: Pístné kroužky AKL ko 1,6

Napsal: 27.08.2013 09:53
od iroc
přikládám obrázek kde je to zblité žlutá šipka