Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.6 74kw akl problém
PříspěvekNapsal: 24.08.2013 16:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.02.2013

Příspěvky:

6

Zdravím, nemám sice VW, mám Audi a3 ale motor je stejnej (1.6 74kw akl) jako ve VW tak se svěřím s problémem se kterým si nevim rady.
Zastudena motor normálně chytne ale zdá se že běží pouze na 3 válce, střílí do výfuku a poslední dobou si i občas střelí do sání. když lehce přidam plyn (cca 1500ot/mit) tak střílení zmizí a zdá se že motor běží OK. Při jízdě zastudena je znatelný že motor nemá výkon a proste nejede. Občas to kouří víc než by mělo a celkem to smrdí.
Jakmile se motor ohřeje na provozní teplotu tak problém téměř zmizí.
Svíčky, VN kabely, zapalovaní modul a Lambda je vyměněná, škrtící klapka je vyčištěná a nastavená. Tlaky ve válcích sem měřil a jsou OK jak na studeném, tak na teplém motoru. Voda se mi neztrácí, jen to trošku žere olej (na 5000 asi necelej pulitr).
Diagnostika ukázala sporadicky nějaké chyby ale mechanik je pouze smazal a neřešil je. Po následném projetí se chyby znovu neukázali tak mi řek že je to OK. Když sem to na diagnostiku připíchl znovu asi po 14 dnech tak to chybu ukázalo znovu.

Z VAGu my doma vylezlo toto:
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 019 BG
Komponent a/nebo - verze: 1.6l R4/2V SIMOS HS2440
Kódodvání softwaru: 04000
Kód opravny: WSC 06313
3 Nalezeny chyby:
00282 - Ovladac skrtici klapky (V60)
44-10 - zkrat - Sporadicky
00537 - Regulace lambda
18-10 - horni hodnota dorazu - Sporadicky
00533 - Regulace volnobehu
19-10 - spodni hodnota dorazu - Sporadicky

Mluvil sem otom s par znamejma co se v motorech trochu hrabou a ty mi řekli abych vyměl škrtící klapku, ale jelikož je to celkem drahá sranda tak se raději nejprv chci zeptat ještě tady jestli už se stím problémem někdo nesetkal.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74kw akl problém
PříspěvekNapsal: 26.08.2013 15:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2008

Příspěvky:

235

Bydliště:

Kolín

čau pane, já ti měl obdobnej problém , při výměně svíček jednu nedotáhli a pod ní si to sálo vzduch víc než by bylo zdrávé za studena stejnej bordel za tepla OK ale jak to schladlo zas to samé chyby to vypisovalo téměř stjné a stále to hlásilo tuhle 00537 - Regulace lambda a to i s novou lambádou . Nevím jak jste měnili svíce . mě to dělali bez teho sundaného sání ( krom toho to sání je pěkná ko....ina a přístup ke svíčkám.... lepší sundat a mít jistotu a těsnění stojí droné cca 30 kč komplet ) , Pokud jste sání sundali a neměnili těsnění no potěš pána .... a na klapku bych to neviděl jelo li to před tím ok . A já se s tím navztekal .... a nemohl jsem na to za boha přijít , Přijel jsem do servisu a kámoš otevřel kapotu a říká saje a já kde vzal hen ten baznecht na brzdy a hned se vidělo...a byla to svíčka na druhém válci, sundalo se to chytnu za svíčku a vytočil jsem ji rukou ven.... čučel jsem jak péro...

_________________
Martin Kolín

_________________
GOLF IV 1,6SR AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74kw akl problém
PříspěvekNapsal: 26.08.2013 17:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.02.2013

Příspěvky:

6

svíčky sou dotaženy všechny...měnili se až potom co to začlo zlobit a to uz nekolikrat a furt stejnej problem. dneska sem stim byl znova na diagnostice a bylo mi receno ze klapka KO...je nani nejakej skrat a nesla nastavit nic...tak skusim sehnat jinou a uvidim...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74kw akl problém
PříspěvekNapsal: 26.08.2013 19:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2008

Příspěvky:

235

Bydliště:

Kolín

Tak to mě mrzí, doporučuji koupit novou ne z druhé ruky to už tu bylo několikrát vydržela chvíli. Já zase řeším olej a jeho spotřebu, dneska jsem přijel dom rozhodil to pošahané sání a měřil tlaky 12-12,5-12-12,5 koupil jsem měřák komprese v kelly a měřil takže tlaky jsou dle mě dobré tdy jestli mi někdo poví kolik mají být , měřeno na teplém motoru .. Takže jdu bádat

_________________
Martin Kolín

_________________
GOLF IV 1,6SR AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74kw akl problém
PříspěvekNapsal: 26.08.2013 22:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.02.2013

Příspěvky:

6

snad jsem sehnal jednu z druhe ruky tak snad bude OK, kdyz bude motor zlobit i pak tak asi pretesnim saci parozi ale co sem koukal tak jedna ta gumicka stoji skoro 100kč tak premyslim jestli by to slo utesnit pouze cervenym silikonem...

jinak tlaky sem meril tky a mel sem kolem 12 va vsech valcich jak zatepla tak zastudena...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74kw akl problém
PříspěvekNapsal: 27.08.2013 22:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.02.2013

Příspěvky:

6

klapka jina...jede to lip ale stale se mi zda ze to trosku kokrha...tejtra teda jeste pretesnim to sani a snad to bude good...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74kw akl problém
PříspěvekNapsal: 28.08.2013 07:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2008

Příspěvky:

235

Bydliště:

Kolín

Hoj tento motor je pěknej z.... pokud se to zlepšilo tak to chce ještě projít to sání... ( dával jsi pod klapku tešnění ? ) jinak kde to sálo mě a že to sálo skoro všude kde nějaké těsnění u paroží je tak jsem to měnil. zde seznam mých výměn těsnění
1. Těsnící okroužky u vstřikovací lišty směrem k motoru 4 kusy ( byli tvrdé na kámen ) cena drobné
2. těsnění sání tam kde se půlí na dva kusy 4 kusy viz příložený obrázek - to je asi nejdražší
3.těsnění sání konec paroží / hlava 4 ks doporučuji elring

a věř nebo ne po víměněně všech těchto baznechtů motr ani nekškvrkne a běží stabilně ...
to co jsem vyndal ven bylo vymačkané a tvrdé zvlášt těsnění hlava / sání tam se to má měnit při každé demontáži montáži

Pak doporučuji včechny podtlakové hadičky zatáhnout hen stahovačkou( páskou ) jak se to totiž ohřeje tak ty hadičky změknou a i tam si to muže přisávat
A jetá klapka ti problém nevyřeší neb může bejt načlá a vydrží chvíli

PS tak nemám golfáče ale toledo 1,6 s tímhle motorem ..a ktomu překopané na LPG :)


Přílohy:
sání.JPG
sání.JPG (29.22 KiB) Zobrazeno 1860 krát


_________________
Martin Kolín

_________________
GOLF IV 1,6SR AKL
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74kw akl problém
PříspěvekNapsal: 05.09.2013 14:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.02.2013

Příspěvky:

6

tak vyřešeno...byl KO jeden vstřik :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74kw akl problém
PříspěvekNapsal: 07.10.2013 10:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2012

Příspěvky:

43

Bydliště:

Jindřichův Hradec

pic.. hele, kolik jsi dal za ten vstřik? A jak jsi zjistil, že je to vstřik. Mám podobný problém na svém SR. Díky :)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group