Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

djrix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 25.02.2010 10:27

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od djrix »

Na AHW to překlápí mezi studeným a teplým. Tudíž jestli to máš nefunční nejjednodužší je sundat ten chobot ke svodům.

Uživatelský avatar
patrabus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 21.11.2015 12:51
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od patrabus »

A jaký to je tedy číslo dílu? Mám tam jakousi lepenku místo tej hadice, chci to origo jak tam patří
Obrázek
Golf 4 1.4 Generation Techno Blue, ESP, Climatronic, Winter Packet, Polodot, Mlhovky, nově denní svícení Hella
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p3200314" onclick="window.open(this.href);return false;

daxus369
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 19.01.2023 20:54

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od daxus369 »

djrix píše:
15.09.2013 19:59
:D já ale nepsal, že se vzduch ohřeje na 50°C, ale ten plast, vzduch se od něj ve skutečnosti ohřeje minimálně, za těch pár milisekund co v tom boxu stráví :lol:
10mm tam teda já nemám, je tam tak 2mm po obvodu. Já zas vím, že ta 1.4 pojede úplně stejně nahovno i s filtrboxem naboku :D

Já jsem pro úpravy které dávají smysl, ty schvaluju, ale zhovadilosti s dáváním boxu z TDI na 1.4 16V teda neschvaluju a ani nepodporuju,sorry. Ano, pojede to "líp" (o 1%), protože současně s tou úpravou se odstraní úplně sání teplýho vzduchu, ono to pak sice v zimě trvá, než se to ohřeje, víc to žere, ale to nevadí, hlavně že to má lepší zvuk a já si tím pádem myslím že to i líp jede :lol:
Mě by docela zajímalo jakou termostatickou patronů si tam použil. Mohl by jsi to postonout? 😊. Celej kryt je zbytečný shánět a to ovládání klapky nejde sehnat jako samostatný díl. Čím si vyřešil to ovládání klapky kde jsi upravil osicku? Díky za odpověď 😉

daxus369
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 19.01.2023 20:54

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od daxus369 »

djrix píše:
15.09.2013 19:31
Ten filtrbox je imho u většiny 1.4 16V tak vřelej proto, že nefunguje ten termostat a za tepla to bere horkej vzduch od výfuku - proto to za tepla jede nahovno . Jinak není důvod, aby při teplotě motoru 90°, kdy má ten box cca 50°C to při tom průtoku vzduch ohřálo a tím to hůř jelo....
To "kurvítko" jsem minulý týden vymontoval a vyměnil, sice za trochu jiný termoelement, kterému jsem musel opravit osičku, ale už to fachá - nad 20°C je klapka překlopená na studeno, když jsem to zkoušel v 8°C vodě tak se klapka pěkně překlopila na teplý vzduch :good:

Když budu mít čas, ten díl co byl vadný vyfotím a hodím to sem....
Mě by docela zajímalo jakou termostatickou patronů si tam použil. Mohl by jsi to postonout? 😊. Celej kryt je zbytečný shánět a to ovládání klapky nejde sehnat jako samostatný díl. Čím si vyřešil to ovládání klapky kde jsi upravil osicku? Díky za odpověď 😉

djrix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 25.02.2010 10:27

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od djrix »

Ahoj, vykuchal jsem ho tehdy z termostaticke hlavice. Pri koupi je to videt pres zebra, co v te hlavici je, musi tam byt neco co vypada cca jako toto:
Obrázek

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od xerxes »

jojo přesně ono

VladanJ
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 09.03.2021 13:20

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od VladanJ »

Zdravim.
Pasuje tam z filtrboxu Felicie 1.3 mpi 50kw.
Ale opravdu to musí být MPI ne jednobod tam je jiný system.
většinou z tý feldy je funkční.
Nebo z Favorita , ale ten musí být karburátor.
Můžu nafotit v případě zájmu.

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od xerxes »

nejlíp jak seženeš origo at to trošku vypadá :wink:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“