Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Golf IV 1.8T víkendové
PříspěvekNapsal: 13.09.2013 13:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.09.2013

Příspěvky:

6

No na první pohled nevypadala nejhůř :D GIV/Bora v 1.8T se na českých bazarech shání dost těžko, tak je fakt, že to jsou ročníky do 2003, možná 04... už jich moc není, bude to celkem oříšek sehnat nějaký "kulturní" kousek. Začínám uvažovat o Octavii I, nebo Leon I, ale u Seatu je to podobná bída. No... držte mi palce :D

_________________
Aktuálně Peugeot 306 1.9TD 66KW, v nejbližší době Golf IV


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf IV 1.8T víkendové
PříspěvekNapsal: 13.09.2013 13:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.08.2010

Příspěvky:

1621

Bydliště:

Hovězí - Vsetín

Kdybych já měl znova kupovat 1.8T tak bych si radši připlatil a šel do S3/Cupry těch 154kW už je přece jenom o něčem maličko jiném,popřípadě chip na 250hp a jeto :)

_________________
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf IV 1.8T víkendové
PříspěvekNapsal: 13.09.2013 14:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.09.2013

Příspěvky:

6

Vypadá to na výlet do SRN.. České šroty jsou pasée. 110KW se mi zdá rozumné, ještě přemýšlím zda 1.8T nebo 2.3 V5, u 2.3 je cca o 1-2 L vyšší spotřeba, ale na druhou stranu se zbavím turba... :)

_________________
Aktuálně Peugeot 306 1.9TD 66KW, v nejbližší době Golf IV


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf IV 1.8T víkendové
PříspěvekNapsal: 13.09.2013 14:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.08.2010

Příspěvky:

1621

Bydliště:

Hovězí - Vsetín

Turbo ale není na škodu,hlavně ři pozdějším navíšení výkonu :) Od té 1.8T 110kW moc nečekej,není to nic moc :)

_________________
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf IV 1.8T víkendové
PříspěvekNapsal: 13.09.2013 14:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15017

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

tak není to moc ale rozhodně to není málo... pořád je to výkonově o třetinu výš než asi tak 70% aut tady v sekci :lol:

já pořád nevidím smysl v tom někomu pořád cpát že 150koní je málo, že se to musí čipnout na 250... že to nejede... že turbo je výhoda.. :fool: . atd... (mimochodem navýšit se píše s Y :wink: )
turbo a věci s ním spojený je 100%ní kurVWítko... u ojetýho auta obzvlášt... a pokud natrefí na špatnej kus..tak bude hodně smutnej.. vyměnit a opravit se dá kde co... ale turbo není zrovna levná záležitost...
na druhou stranu ta atmosféra je zase tak trochu atyp.. těch 1,8T se všude válí dost... takže na to není problém cokoliv sehnat, když se to vysype..na tu 2,3 se shání věci o dost hůř...

ale psát od 1,8T moc nečekej... je jako napsat pokud si nekoupíš aspoň S4 2,7biturbo, nejlépe RS4 4,2 ... tak radši choď pěšky..... :fool:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf IV 1.8T víkendové
PříspěvekNapsal: 13.09.2013 14:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.08.2010

Příspěvky:

1621

Bydliště:

Hovězí - Vsetín

110kw je podle mě docela málo a abych řekl pravdu tak jsem od toho čekal víc,před tím sjem jezdil s naftovou alfou 1.9JTD 85kw a ta jela daleko líp,je to sice nafta takže je to uplně o něčem jiném . Turbo je podle mě výhoda,samozřejmě že to sebou nese i nějaké problémy ale tak to už to většinou chodí,je to něco za něco . Natrefit na špatný kus se dá uplně u každého auta . Neříkám že to nejede ale že to není žádný zázrak a S4 je přece jeno trošku jinačí kategorie :wink:

_________________
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf IV 1.8T víkendové
PříspěvekNapsal: 13.09.2013 15:15 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15017

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

tak ono je taky rozdíl mít 1,8T v golfu v předohrabu..a je rozdíl mít - dle tvého podpisu - v o dost těžší (cca 150kg) A4 a ještě s quattrem.. :idea: který žere výkon motoru.. :wink:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf IV 1.8T víkendové
PříspěvekNapsal: 13.09.2013 15:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.08.2010

Příspěvky:

1621

Bydliště:

Hovězí - Vsetín

Bratránek má A3 1.8T předohrab a zase takový markantní rozdíl v tom není,ale jedeto líp

edit: pokud vycházím z hmotností v TP tak GIV 1.8T 110kW má 1306-1340kg a audi má v tp 1325

_________________
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf IV 1.8T víkendové
PříspěvekNapsal: 13.09.2013 23:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Tomikcek píše:
110kw je podle mě docela málo a abych řekl pravdu tak jsem od toho čekal víc,před tím sjem jezdil s naftovou alfou 1.9JTD 85kw a ta jela daleko líp.....

To nemyslíš vážně, že?

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf IV 1.8T víkendové
PříspěvekNapsal: 14.09.2013 00:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.08.2010

Příspěvky:

1621

Bydliště:

Hovězí - Vsetín

Proc ne ? Jel jsi v tom nekdy ? Samozrejme ze srovnavat benzin x nafta je jablka s hruskama ale pocitove to auto jelo lip . Ta alfa byla dost dobry stroj,nez se mi doslova rozsypala pod rukama

_________________
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf IV 1.8T víkendové
PříspěvekNapsal: 14.09.2013 00:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Tak pocitově možná, i když já mám lepší pocit v benzínu... :mrgreen:
V tomhle případě zdání klame...jelikož ve skutečnosti lépe ani náhodou nejede... :wink:

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf IV 1.8T víkendové
PříspěvekNapsal: 14.09.2013 00:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.08.2010

Příspěvky:

1621

Bydliště:

Hovězí - Vsetín

jurod píše:
Tak pocitově možná, i když já mám lepší pocit v benzínu... :mrgreen:
V tomhle případě zdání klame...jelikož ve skutečnosti lépe ani náhodou nejede... :wink:



Mas osobni zkusenost s tou alfou 156 1.9JTD 85kw fc ? Tehdy to byl dobry stroj,vstrikovani common-rail,variabilni turbo ...

_________________
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf IV 1.8T víkendové
PříspěvekNapsal: 14.09.2013 00:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Neseděl jsem v ní...

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf IV 1.8T víkendové
PříspěvekNapsal: 14.09.2013 11:05 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15017

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Tomikcek píše:
Ta alfa byla dost dobry stroj,nez se mi doslova rozsypala pod rukama


nevím jeslti se sousloví "dost dobrý stroj" shoduje s tou druhou půlkou věty... :mrgreen: :mrgreen:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf IV 1.8T víkendové
PříspěvekNapsal: 14.09.2013 15:14 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Hoši já nevím, ale v návodu k obsluze staré Škody 105L jsem kdysi dávno asi před 10 lety (jakož její majitel) četl, že když se auto odstaví na měsíc a déle, je nutné vylít olej z motoru a převodovky. Nevím proč, důvod u toho nebyl, tak od té doby žiju s touto (nejspíš) fámou a tvrdit o 110kw že je málo je holej nesmysl. Zkuste si 1.4 16V a poznáte, co je to mít v Golfu málo výkonu..ale od 1.6stek, popř. TDi (v dobrém zachovalém stavu) už to auto jelo vždy solidně ;) 2 roky jsem měl 1.6 16V a nikdy jsem nepocítil, že by to netáhlo nebo bylo líné..Je jasné že na Audi "S"_line to nikdy nemělo, ale kdo chce taky v dnešní době od 1.6stky nějaké sportovní vlastnosti?? Jde spíš o to, že lidé si to koupí hlavně kvůli poměru spotřeba/výkon. A k 1.8T - měl jsem ho a vím, že je to malá raketka ale to turbo je u 10 a více let starých aut už opravdu problém, pokud se předtím k tomu někdo choval jak dobytek, což většinou ano, protože komu motor bez problému slouží, většinou to neprodá. (viz. můj soused, který má tuto motorizaci v Octávce už od roku 1997)

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group