1.8T vs 2.0
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- layyen
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 06.12.2008 10:23
- Bydliště: Středočeský kraj
1.8T vs 2.0
Ahoj,
po delší době bez VW ( Peugeot 406 1.8 16V) bych si rád pořídil golfíka, pořád váhám mezi 1.8T a 2.0, je hodně velkej rozdíl v tom jak to jede ? o spotřebu nejde, stejně to pude na LPG, jenom mam obavu jestli 2.0 nebude líná, v peugeotu je ten 16V motor cca do 3500 otáček línej jak 1.3 felicie, a teprve pak to začne trošku jet, takže po městě, rozjezdy a tak sou dost hrůzný, v nízkejch otáčkách nemá smysl na to šlapat páč to prostě stejně moc nepojede.. ne že bych se 1.8T bál co se údržby týče, ale klidně vyšší ale nepřeplnovanej objem mě láká trochu víc
díky
po delší době bez VW ( Peugeot 406 1.8 16V) bych si rád pořídil golfíka, pořád váhám mezi 1.8T a 2.0, je hodně velkej rozdíl v tom jak to jede ? o spotřebu nejde, stejně to pude na LPG, jenom mam obavu jestli 2.0 nebude líná, v peugeotu je ten 16V motor cca do 3500 otáček línej jak 1.3 felicie, a teprve pak to začne trošku jet, takže po městě, rozjezdy a tak sou dost hrůzný, v nízkejch otáčkách nemá smysl na to šlapat páč to prostě stejně moc nepojede.. ne že bych se 1.8T bál co se údržby týče, ale klidně vyšší ale nepřeplnovanej objem mě láká trochu víc
díky
G4 2.0 85kW
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: 1.8T vs 2.0
1,8 Turbo jede jako blázen už od nízkých otáček.
2.0 jsem neřídil.
2.0 jsem neřídil.
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: 1.8T vs 2.0
Tak si pořiď 2,3 V5 a máš po starosti Výkon budeš mít stejný jak na seriovce 1.8T a ten zvuk je nezapomenutelnej Jinak 2.0i je líná lemra, která moc nepojede, ale ani moc nebude žrát, co jsem tady na foru tak vyčetl. 1.8T je trochu risk v jakém stavu se ti podaří sehnat a to turbo jednou čeká všechny no. Taky záleží kde nejčastěji jezdíš..2.0i je spíš na dálky, než do města a 1.8T je to asi šumák díky turbu. A 2.3 V5 už má dostatečnej obsah i na městský popojížďky v nízkých otáčkách. Určitě to bude někdo vidět jinak. Osobně jsem 2.3 V5 ani 2.0 nikdy neměl, tak proto mám vlastní zkušenost jen s 1.8T = táhne jak čert a dá se s tím jezdit za stejný peníze jak s 1.6 16V a jízdní vlastnosti uplně jinde.
VW Golf IV V6 4_MOTION
- layyen
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 06.12.2008 10:23
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: 1.8T vs 2.0
2.3V5 sem taky zvazoval, dost sem ale čet že s ní je tuna problémů, radši už 2.8V6 což je už asi moc
měl sem rád turbo naftaky, u benzinu to bude este vetsi jizda takze asi volba bude jasná .. protože jizda pažoutem po městě je fakt zlo, aby clovek trosku vyjel tak na dvojku do 4tis je fakt "vopruz" kdyz clovek nema živější náladu.. protože trojka to dřív jak od 45kmh nebere..
měl sem rád turbo naftaky, u benzinu to bude este vetsi jizda takze asi volba bude jasná .. protože jizda pažoutem po městě je fakt zlo, aby clovek trosku vyjel tak na dvojku do 4tis je fakt "vopruz" kdyz clovek nema živější náladu.. protože trojka to dřív jak od 45kmh nebere..
G4 2.0 85kW
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: 1.8T vs 2.0
Rozumim - tak si kup 2,8 V6 - je to geniální mašinka Ale pod 10L/100 se s tím nikdy nedostaneš dlouhodobě Možná doma v garáži.. Nevím co přesně se kazí na 2.3 V5. Kamarád ho měl taky a něco se mu tam pokazilo (ani nechtěl říct co) a auto už nemá a jezdí fabií htp Takže na tom asi něco fakt bude.
Jinak s V6 se dobře jezdí jak ve městě, tak na dálnici. Nezáleží ani tolik co tam máš zrovna za rychlost, ten šestiválec prostě pojede kupředu skoro na všechno od jakýchkoliv otáček. Rozjezdy běžně na dvojku a ani nezaváhá Jiné motory se dusily, když jsem se pokoušel rozjet na dvojku a tady nic Jako do kopce to dvojka nepobere, ale z mírného kopečka a na rovné křižovatce bez problemu. (jen moc nedoporučuji kvůli dvouhmotě)
Jinak kup 1.8T, pokud chceš jezdit s podobnou dynamikou a neplatit za benzín ranec. Ale spíš sháněj 132kw, to už maže pěkně. Nebo kup 110kw a nech nachipovat
Jinak s V6 se dobře jezdí jak ve městě, tak na dálnici. Nezáleží ani tolik co tam máš zrovna za rychlost, ten šestiválec prostě pojede kupředu skoro na všechno od jakýchkoliv otáček. Rozjezdy běžně na dvojku a ani nezaváhá Jiné motory se dusily, když jsem se pokoušel rozjet na dvojku a tady nic Jako do kopce to dvojka nepobere, ale z mírného kopečka a na rovné křižovatce bez problemu. (jen moc nedoporučuji kvůli dvouhmotě)
Jinak kup 1.8T, pokud chceš jezdit s podobnou dynamikou a neplatit za benzín ranec. Ale spíš sháněj 132kw, to už maže pěkně. Nebo kup 110kw a nech nachipovat
VW Golf IV V6 4_MOTION
- layyen
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 06.12.2008 10:23
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: 1.8T vs 2.0
10L LPG /9L BA si veme ta 406, takze by to ani nevadilo, koukal sem na povinny na tu 2.8 to uz je celkem kruty, takze po zohledneni zde padlejc informaci to vidim na 1.8T, pripadne 2.3 kdyby byla za zajimavou cenu, ale moc sem jich na prodej nevidel, a budu vybirat cenove spis v niz nez vejs tak bude u tech gticek urco lepsi vyber :)chtel sem mit jistptu ze to bude slusny rozhodnuti diky
G4 2.0 85kW
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: 1.8T vs 2.0
Nevím, zda jsi z Prahy, tam je povinné vždy dražší a taky záleží na tvém věku a bonusech. Pokud ti je do 25-ti let, tak to bude darda vždycky. Ja platím ročně za 2,8 necelých 2800,-kč...jak identické
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: 1.8T vs 2.0
Od 24 let už se vychází k kriteckého "mladého" věku. Pak už je pojistka lepší.
Chce to hodně zkoumat a pak se dají i převádět bonusy a ceny jdou dolu.
Chce to hodně zkoumat a pak se dají i převádět bonusy a ceny jdou dolu.
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: 1.8T vs 2.0
Teda od 24 let, ne od 25 - dík za upřesnění. No ja už jsem naštěstí 3 roky z kritické skupiny venku.
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Tomikcek
- VWjunior
- Příspěvky: 1622
- Registrován: 14.08.2010 13:05
- Bydliště: Hovězí - Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T vs 2.0
Ja mel ten 2.0 8v 85kw ve ventu,je to myslim defakto stejny motor . Ted dvoulitr byl skoro bezudrzbovy a spolehlivy motor s peknou spotrebou kolem 7-8l . Kdo rika ze to nejede tak v tom nikdy nesedel,na tech 115hp to jede opravdu hezky . Zalezi spis na tobe co bude pro tebe lepsi
Zkus se mrknout po bazarech a projed si ty motorizace a uvidis
Zkus se mrknout po bazarech a projed si ty motorizace a uvidis
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: 1.8T vs 2.0
2.0:
1.8T:
1.8T:
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: 1.8T vs 2.0
Neříkám, že 2.0i neudělá 200 jak nic. Rozhodně je to lepší motor, jak 1.8 20V bez turba
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: 1.8T vs 2.0
nepsal jsi o pár příspěvků z5 že je to líná lemra..???
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: 1.8T vs 2.0
Beru z5, po shlédnutí videa!!! Nikdy jsem ten motor neměl, tak jsem jen odhadoval podle toho, co jsem o tomto motoru slyšel. Taky záleží v jakym to má kdo stavu. Jinak si člověk řekne - ta 1.8T pocitově ani moc netáhne a pak koukne na tacháč a má tam rázem 160km/hod jak nic. A v tom je to kouzlo. Jako za mě doporučuju ten 2.0i po shlédnutí videa. Fakt jsem takovej nástup nečekal
VW Golf IV V6 4_MOTION