1.8T vs 2.0
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Tomikcek
- VWjunior
- Příspěvky: 1622
- Registrován: 14.08.2010 13:05
- Bydliště: Hovězí - Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T vs 2.0
Ten 2.0 byl dobry motor,proto se k nemu koncern vratil a nahrahradil jim prave ten 1.8 20v . Kdo v tom nejel ten nevi
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶
- zanzara2
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 12.04.2013 20:20
- Bydliště: Plzeň
Re: 1.8T vs 2.0
Osobně bych si volil pro kombinaci b+lpg jednoznačně 2.8. GIV/Bora/Passat s tímto motorem jsou v Německu dnes od 2500 eur a výš. On něco málo levněji bude 1.8T. S motorizaci 2.0 a 2.3 cena je již od 1000 eur. Osobně mám V5. Sice krátkou dobu (3000km) ale nedám na něj dopustit. Něco se vždy může pokazit. Takových věci podle mě u V5 není moc.
Bora
objem / 0-100 / prům. spotř.
2.0 / 11 / 8
2.3 / 9,1 / 9,3
2.8 4 motion / 7,4 / 11
P.S. Měl jsem něco přes rok Xsaru VTS s motorem 1.8 16v. Jela jak čert a dlouhodobá spotřeba nepřehoupla 8/100km
Bora
objem / 0-100 / prům. spotř.
2.0 / 11 / 8
2.3 / 9,1 / 9,3
2.8 4 motion / 7,4 / 11
P.S. Měl jsem něco přes rok Xsaru VTS s motorem 1.8 16v. Jela jak čert a dlouhodobá spotřeba nepřehoupla 8/100km
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: 1.8T vs 2.0
7,4 vteřiny jo? to už hraničí se sportovními parametry Spotřeba sedí no, dlouhodobou mam přesně 11L
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: 1.8T vs 2.0
Sem chvíli uvažoval, že bych vyměnil tohle auto za toho dvoulitera po shlédnutí pár videí ) Ale z nuly na 100 mě to moc neoslovilo - to uměla i má 1.6 16V, když tam nešel horkej vzduch do sání
VW Golf IV V6 4_MOTION
- zanzara2
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 12.04.2013 20:20
- Bydliště: Plzeň
Re: 1.8T vs 2.0
Já jsem si myslel jakou šéf v práci má raketu - Volvo XC70 3.0i 210kW (0-100 7,6s) a ty bys mu s gečkem ujelDoctor Driver píše:7,4 vteřiny jo? to už hraničí se sportovními parametry Spotřeba sedí no, dlouhodobou mam přesně 11L
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: 1.8T vs 2.0
Tak tos mě překvapil...Volva jsou dost těžká no, ale zase o to víc bezpečná. Do bratrance to pustil nějakej borec v Octavce čelně, bratranec jen otřesenej a Volvo jelo na podvalníku do servisu a octávka na padrť a borec x měsíců v nemocnici:/ U nich hraje bezpečnost asi velkou roli u Švédů.
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: 1.8T vs 2.0
Když jsem poprvé sednul do 1,8T tak jsem měl pocit že nestíhám řadit jak to rychle lezlo. Byla to ale 132kW
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: 1.8T vs 2.0
To samý mi přišlo při prvnim svezení s V6, až už mi to řazení lezlo ke konci cesty na nervy Dneska mi to ani tak nepřijde už.
Chlapi nemáte někdo dvoulitra ??? v Golfu MK4? vyměním za to co mám bez jakýchkoliv doplatků či podmínek...!
Chlapi nemáte někdo dvoulitra ??? v Golfu MK4? vyměním za to co mám bez jakýchkoliv doplatků či podmínek...!
VW Golf IV V6 4_MOTION
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T vs 2.0
Co tak jsi se rozhodl?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: 1.8T vs 2.0
bez doplatků a podmínek....
možná když by jsi nabídl doplatek tak někoho seženeš...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: 1.8T vs 2.0
Prostě jsem koukal na videa toho Dvouliteru studenýho v zimě, a když jsem viděl, jak mu ta spotřeba nevystoupala výš, jak mě za tepla, tak mě to docela motivovalo...docela i slušně táhne a tak určitě by to bylo lepší řešení, než to co mám teď..chtěl jsem sport a teď nesportovně na lavičce pláčujurod píše:Co tak jsi se rozhodl?
VW Golf IV V6 4_MOTION
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: 1.8T vs 2.0
Spíš cisternu benzínuDoctor Driver píše:Dobře no, můj žrout + láhev skotský k tomu
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: 1.8T vs 2.0
Doctor Driver: tak to jsi mohl zrovna zůstat u 1.6 16v, jede skoro stejně podle těch pár videi co jsem našel a když má člověk lehčí nohu tak i pod 6l a měl jsi ho doma ..
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: 1.8T vs 2.0
Když on neví co vlastně chce ... Nakonec skončí u TDI, které mu tolik vadí