1.8T vs 2.0

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Doctor Driver »

:D :D Chlapi, v těch tabulkách jsem nenašel svůj motor AUE kód. je to možný? .. Jinak k mým názorům, no prostě podle toho jak jde čas, tak se mé pohledy na věc vyvíjí..jsem ještě mlaďas, tak mi nemějte za zlé, že jsem před měsícem odsuzoval něco podle slov druhých a po svezení se na vlastní zadek sem hodnotil jinak. Spotřebu bych nechal být, nejsem brzda provozu a palubák ukazuje 11L dlouhodobě. Bomby se daj jezdit i za víc, ale na ty cesty kde se pohybuju by to už bylo o život. Někdy jedu za 14L, jindy za 8,5L fakt hodně záleží na té pravačce na plynu a jak moc člověk pospíchá. Hlavně V6 si člověk nekupuje na spotřebu :good:
Jinak gratuluji šéfikovi k jeho novému dvouliteru :smoke:
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
marfy8
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2474
Registrován: 23.11.2011 22:25
Bydliště: Prostřední Bečva

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od marfy8 »

layyen píše:jen je to trošku uzky to kam se strkaj prsty
17náctka je taky úzká a jde to :laugh: :laugh: :laugh:

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Doctor Driver »

:D Jen doufám, že jsi myslel 17_ku klíč :D
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
layyen
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 06.12.2008 10:23
Bydliště: Středočeský kraj

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od layyen »

17ku klíč jí tam strkat :D ?, tak na to je úzká no :D už nic neřikám :D trošku se to tu zvrhává :D
G4 2.0 85kW

Uživatelský avatar
Rouballik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1050
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jilemnice

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Rouballik »

layyen píše:- hlasitost - v peugeotu si motor krásně tichonce ( sotva slyšet ) i v skoro 5tis ot.. v golfu od 3500 ot v tom hučí jak v .. :D určo si zvyknu a ani mi to nepřijde, jen je to velkej rozdíl ..
Na to bych si nikdy nezvykl když motor neni slyšet - nemá to pak pro mě žádnou odezvu. Pak už jen automat a autopilota.

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Doctor Driver »

Přesně Roubalíku :) Taky bych asi nemohl neslyšet motor - ba naopak jsem rád, že ho slyším. Alespoň od výfuku, když ne samotný motor
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Doctor Driver »

Ještě bych měl dotaz k V6 : to takhle běžně znějí všechny 6 válce a nebo je ten výfuk z výroby už laděný ?
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
layyen
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 06.12.2008 10:23
Bydliště: Středočeský kraj

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od layyen »

tak bych na závěr dodal že olej nemizí aspon ne znatelně za posledních cca 400km žádnej rozdíl, původní auto dokázalo vzít pulitr na 1000km takže určitě spokojenost, žádný skrytý vady se neukázali :) takže volba byla slušná,

jediná poslední věc kerou pořád nevim :) na 5ku na dálnici je v pohodě 160 kmh a cca 4500ot pro pravidelný ježdění ? u 16V co sem měl to byla jasná volba páč pětka do 4tis nedávala kopce a ani netáhla, ale u 8V .. ? motor je hlasitější tak člověk má lehce pocit jeslti to moc nežene, což určo asi ne vidte ? :)
G4 2.0 85kW

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“