Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T vs 2.0
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 10:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.12.2008

Příspěvky:

134

Bydliště:

Středočeský kraj

souhlasim že za víc srandy (1.8T 2.8V6) a tak je potřeba připlatit, sem i motorkář tak větší divočinu si nechám na mašinu jak to tak vidim :) dám určo vědět.. jediný co mě zajímá a nějak sem nenašel nikde po netu jestli má smysl řešit u tý 2.0 chip 85->95kW.. ?

tdi nechci - jezdí se s nim krásně, ale s tim co najezdim je pro mě LPG o cca 150000 Kč ročně na palivu výhodnější

_________________
G4 2.0 85kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T vs 2.0
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 10:56 
Offline
Moderátor
Moderátor

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

958

Bydliště:

Jilemnice

8V je 8V. Obrovská výhoda je že to jede víc odspodu než 16V, ale zase to pak nejede tolik v těch vysokých otáčkách.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T vs 2.0
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 12:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2010

Příspěvky:

314

Bydliště:

Brno

layyen píše:
souhlasim že za víc srandy (1.8T 2.8V6) a tak je potřeba připlatit, sem i motorkář tak větší divočinu si nechám na mašinu jak to tak vidim :) dám určo vědět.. jediný co mě zajímá a nějak sem nenašel nikde po netu jestli má smysl řešit u tý 2.0 chip 85->95kW.. ?

tdi nechci - jezdí se s nim krásně, ale s tim co najezdim je pro mě LPG o cca 150000 Kč ročně na palivu výhodnější


Taky se hojím na mašině,Kawa1100 8) :D
Jinak nějaká uprava zde..
http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=32&lng=cze

_________________
Bora 1,6 16V Variant-HIGHLINE, Bývale:Fiat TIPO 1,6-výborné auto


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T vs 2.0
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 12:36 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

ARL :D chvíli jsem ho měl v Leonu a pořád se něco s*alo. Prostě jak člověk nenarazí na dobrej kus od majitele, co to pořád nehonil nad 3 tis. otáček, tak jo, ale těch bude po skromnu. Taky když 2.0i žere 10L, tak na to peču, radši si budu jezdit bomby za 11L a nechám to být ;) Auto je v pěkném plně funkčním stavu..dnes jsem doléval tedy konečně olej a nenalil jsem tam ani 3 deci a to jsem ujel už 5 tis. km, takže ta jeho spotřeba nebude zase tak markantní, jak jsem se obával, takže o starost míň.
Jinak k porovnání bazar/soukromý majitel => v bazaru mě okradli vždy! (vždy nějaké skryté vady bez možnosti reklamace) Od soukromého majitele jsem měl zatím jen 3 automobily a všechny totálně v rychtungu, toť zkušenost má. V6 mám taky od soukromého majitele a spokojenost. Musí se to pořádně prolézt, dát na diagnostiku, projet pořádně a hlavně zvednout a zkusit nějakou ocelovou tyčí vůli všech tlumicích segmentů a částí (ramena, čepy, silentbloky atd.) a pohledem je taky toho dost vidět. Jinak do motoru a převodovky asi nikdo z nás nevidí, tak tam je to risk skoro vždy..sledovat taky zda má auto černé koncovny výfuku či nikoliv atd., a za studena jaká barva jde z výfuku ven. Takové ty auta, kdy majitel přijede s už zahřátým motorem na provozní teplotu jsou riskem vždy. V6 stála na pozemku bývalého majitele, motor byl studený, takže se nebylo čeho bát. řadit šlo hned krásně a žádné podezřelé zvuky se po nastartování (které bylo na drc) neobjevily a dodnes neobjevují, takže asi tak zkušenosti mé s koupí aut od soukromých osob. Z bazarů jsem měl bohužel zkušenost jen s těmi 2 jmenovanými - aaa & štěpí auto. Testovací jízdy vždy byly krátké..motory problematických kusů tam před každou směnou startují, aby se vyhnuli tomu, že auto najednou nenaskočí jak by mělo, při příchodu zákazníka atd. ani nevěřím jejich serviskám a kecům o tom, jak je vše OK, vždy jsem do takových aut narval desetitisíce a v životě už bych si hodně rozmyslel zda vzít auto vůbec ještě někdy z bazaru. Ale zase mají větší výběr a na to hrajou, že když člověk nevybere to pro co si jede, tak se ho snaží ukecat do něčeho jiného a to se jim většinou i povede a pak když člověk přijede domu, vyspí se, tak toho většinou lituje, ale už je bohužel pozdě. Také jsem v pár případech narazil na auta od fyzický osoby, kde to smrdělo podvodem, ale člověk není vůl a je lepší si vždy někoho s sebou vzít kdo tomu rozumí a jak se člověku něco na tom autě nezdá, tak je lepší hned jít od toho pryč. Jako když mi třeba borec při pokusu o prodej octávky sundal kolo a řekl, ať se podívám, v jakém "skvělém" stavu to je a ona tam byla prasklá prachovka tlumiče, čepy KO, rameno mělo vůli jak blázen a kotouč byl celý shnilý a destička na minimu, tak tím bylo mé rozhodování o celkovém stavu auta rázem u konce. Nevím, jak někdo může být tak hloupý, že ty závady ještě vyzdvihuje a říká - nevím čim to je. např.: KO dvouhmota? - nevim čim to je! auto se občas samo bez varování zamkne i s klíčkem v zapalování = no to občas dělá, proto vozim sebou 2. klíč :D atd. No musel jsem se mu jen smát, nebo sjetý vzorek na kolech komentoval tím, že jsou to závodní kola a má to tak být a že za ně dal celých 5 tisíc korun a jsou v naprostém pořádku :D No za takový peníze jsem už natrefil na pár sad kol i s gumama, ale žádné nebyly v tak žalostném okopaném a ojetém stavu.

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T vs 2.0
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 14:18 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

28.01.2010

Příspěvky:

984

Bydliště:

Kladno

Chtěl bych vidět jak jezdíš bomby za 11L :D

_________________
Škoda Octavia II 2.0 TDI 103kw, Mercedes SLK, VW Polo 1.2 HTP, Škoda Felicia 1.3 MPI
_______________________________________________

And still.........


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T vs 2.0
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 14:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.08.2010

Příspěvky:

1621

Bydliště:

Hovězí - Vsetín

HANZ500 píše:
Chtěl bych vidět jak jezdíš bomby za 11L :D



Taky by me zajimalo :) ... Jinak koukam ze DD co prispevek to nazor :)

_________________
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T vs 2.0
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 15:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2011

Příspěvky:

2473

Bydliště:

Prostřední Bečva

A co příspěvěk to jiný názor :D :D ... Minule jsem četl jeho příspěvek s jeho průměrnou spotřebou 13l ... Tak jedině, že ty "bomby" jezdí z kopce :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T vs 2.0
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 15:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.12.2008

Příspěvky:

134

Bydliště:

Středočeský kraj

dám vědět zejtra, kouknu uvidim, lecos sem kupova, věci si na autě dělám dom, případně u známýho když je potřeba trochu víc profi nářadí, hlavně ať to startuje za studena pěkně, má klidnej chod, nějaký vůle na podvozku zohlednim na ceně, dycky sem při nákupu třeba o 2 tis usmlouval cenu za nějaký drobnosti kerý nikdo dopředu neřek po telefonu .. ted dolejvam cca 1,5L / 15 000km , menim po 15tis misto 10tis protoze to zere a dost ho doplnim .. takže 0,3L je jak nic:)

_________________
G4 2.0 85kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T vs 2.0
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 15:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2011

Příspěvky:

1146

Bydliště:

Jablonec n/N

Celkem se divím, že zde ještě nezazněl extrémně rozšířený problém s pístními kroužky právě u toho 2.0.
Týká se všech těhle motorů octavia/golf/bora atp.. údajně ve výrobě je snad otočili a tím pádem je spotřeba oleje poměrně vysoká i s nízkým nájezdem.
Můžu to 100% potvrdit, protože už od novoty od první garančky v roce 2002 byl do motoru dáván 10W40 a na 105tis km byla spotřeba oleje 10W40 kolem litru oleje na necelé 2000km.

_________________
DeepBlue MK5 08.:R32


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T vs 2.0
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 17:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.12.2008

Příspěvky:

134

Bydliště:

Středočeský kraj

videl sem o tom psát jinde, nebyla to bolest treba jen prvnich kousku nez si nekdo vsimnul.. ?

_________________
G4 2.0 85kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T vs 2.0
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 17:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2011

Příspěvky:

1146

Bydliště:

Jablonec n/N

Tuším že až od 2003 to opravili, ale nepotvrdím to. Já měl 2002 a stejný problém jako na starších.

_________________
DeepBlue MK5 08.:R32


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T vs 2.0
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 19:14 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15020

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

yessmen ..tvoje údajně se moc neztotožňuje s věrohodnou info... :mrgreen:
máš částečně pravdu, tohle byl opravdu problém...ale pokud vím tak jen u octávií 2000/2001

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T vs 2.0
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 20:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2011

Příspěvky:

1146

Bydliště:

Jablonec n/N

Tak proč můj Golf 2002 měl stejný problém a VW od novoty lil 10W40 na snížení spotřeby?
Kolega s VW Bora ten samý problém od novoty.

//si to vygooglete, na zahraničních forech hlásí tyto potíže i lidé s jettou/borou/golfem/beetle 2.0 2003 -> jediný řešení nové kroužky.

//pro english possible lidi příspěvek z roku 2002:

Apparently my car has oil problems and rapidly looses oil....
anyone with a 2.0 mk4 ever have this problem or have to do oil consumption tests with the dealership?? if anyone know anything about this please enlighten me....
thanks in advance

Answer
_________________________________________________________________________________________________________________________________________
LOL. This is the classic 2.0L problem. You might want to check the 8v 2.0L forums and run search --- this has been covered 1-430924839248 times!

_________________
DeepBlue MK5 08.:R32


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T vs 2.0
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 20:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15020

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

možný o je ...
v každým případě by mi bylo úplně jedno jestli tam ten zbytek z 5litrovýho kanystru během roku doleju..a motor ho sežere nebo ho po roce vypustím a vyměním...
máme v supu 2.0 AQY a dolíváme tak max 0,5l - 1l na 15.000 km

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T vs 2.0
PříspěvekNapsal: 19.09.2013 21:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.04.2013

Příspěvky:

105

Bydliště:

Plzeň

V 90-x letech jsem se živil prodejem aut nějakou dobu. Nejsem automechanik. Hodně jsem se ale naučil od lidí, co prohledávali auta, na co koukat a dávat pozor.

Kupoval jsem si několikrát v ČR auta jak pro sebe, tak i pro známe. Koupit si kvalitní ojetý vůz je podle mne nadlidský úkol.
Je zde malý výběr. U aut z dovozu buď stočené km, skryté vady nebo byly bourané.
Dobrá ojetina většinou se prodá spíš mezi známe nebo kolegy.

Mně se osvědčilo nakupovat auta v Německu nebo v Rakousku. Pouze od soukromníků. Jen je třeba se vyhnout jistým národnostním menšinám.

_________________
VW Bora 2.3i 110kW LPG: Obrázek


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group