Stránka 6 z 6

Re: 1.8T vs 2.0

Napsal: 23.09.2013 15:34
od Doctor Driver
:D :D Chlapi, v těch tabulkách jsem nenašel svůj motor AUE kód. je to možný? .. Jinak k mým názorům, no prostě podle toho jak jde čas, tak se mé pohledy na věc vyvíjí..jsem ještě mlaďas, tak mi nemějte za zlé, že jsem před měsícem odsuzoval něco podle slov druhých a po svezení se na vlastní zadek sem hodnotil jinak. Spotřebu bych nechal být, nejsem brzda provozu a palubák ukazuje 11L dlouhodobě. Bomby se daj jezdit i za víc, ale na ty cesty kde se pohybuju by to už bylo o život. Někdy jedu za 14L, jindy za 8,5L fakt hodně záleží na té pravačce na plynu a jak moc člověk pospíchá. Hlavně V6 si člověk nekupuje na spotřebu :good:
Jinak gratuluji šéfikovi k jeho novému dvouliteru :smoke:

Re: 1.8T vs 2.0

Napsal: 23.09.2013 22:38
od marfy8
layyen píše:jen je to trošku uzky to kam se strkaj prsty
17náctka je taky úzká a jde to :laugh: :laugh: :laugh:

Re: 1.8T vs 2.0

Napsal: 23.09.2013 23:03
od Doctor Driver
:D Jen doufám, že jsi myslel 17_ku klíč :D

Re: 1.8T vs 2.0

Napsal: 24.09.2013 07:12
od layyen
17ku klíč jí tam strkat :D ?, tak na to je úzká no :D už nic neřikám :D trošku se to tu zvrhává :D

Re: 1.8T vs 2.0

Napsal: 24.09.2013 13:30
od Rouballik
layyen píše:- hlasitost - v peugeotu si motor krásně tichonce ( sotva slyšet ) i v skoro 5tis ot.. v golfu od 3500 ot v tom hučí jak v .. :D určo si zvyknu a ani mi to nepřijde, jen je to velkej rozdíl ..
Na to bych si nikdy nezvykl když motor neni slyšet - nemá to pak pro mě žádnou odezvu. Pak už jen automat a autopilota.

Re: 1.8T vs 2.0

Napsal: 24.09.2013 14:57
od Doctor Driver
Přesně Roubalíku :) Taky bych asi nemohl neslyšet motor - ba naopak jsem rád, že ho slyším. Alespoň od výfuku, když ne samotný motor

Re: 1.8T vs 2.0

Napsal: 24.09.2013 14:58
od Doctor Driver
Ještě bych měl dotaz k V6 : to takhle běžně znějí všechny 6 válce a nebo je ten výfuk z výroby už laděný ?

Re: 1.8T vs 2.0

Napsal: 01.10.2013 21:40
od layyen
tak bych na závěr dodal že olej nemizí aspon ne znatelně za posledních cca 400km žádnej rozdíl, původní auto dokázalo vzít pulitr na 1000km takže určitě spokojenost, žádný skrytý vady se neukázali :) takže volba byla slušná,

jediná poslední věc kerou pořád nevim :) na 5ku na dálnici je v pohodě 160 kmh a cca 4500ot pro pravidelný ježdění ? u 16V co sem měl to byla jasná volba páč pětka do 4tis nedávala kopce a ani netáhla, ale u 8V .. ? motor je hlasitější tak člověk má lehce pocit jeslti to moc nežene, což určo asi ne vidte ? :)