1.4 16v AHW nepravidelný volnoběh za tepla,vysoká spotřeba
Napsal: 20.09.2013 11:29
Tak začly po dlouhé době problémy s motůrkem, snad se tu najde někdo, kdo se s něčím podobným setkal a poradí......
Auto startuje bez problému, do teploty cca 60°C motoru se zdá že je vše relativně v normě... Jakmile se motor ohřeje na 90°C, je nepravidelný volnoběh, motor pocukává, je líný, při otáčení volantem na parkovišti padá volnoběh až na 600 ot a někdy motor chcípne. Když vyřadím za jízdy, otáčky padnou na 600, následně se zvednou na 1000 a párkrát se zhoupnout mezi cca 700 - 1000, pak víceméně drží na 880 .
Za jízdy s teplým motorem je chvílemi velmi cítit benzín v kabině, auto netáhne, hůře se rozjíždí na křižovatce taky stoupla spotřeba z předchozích cca 7-7,2/100 na více než 9/100.
VAG hlásil akorát ovladač škrtící klapky, to jsem vymazal a znovu se to už neprojevilo,teď VAG nehlásí nic.
Vyzkoušel jsem:
Svíčky,- kontrola vizuálně, zdají se naprosto OK
kabely,zapalovací cívka - výměna nepomohla
Sprejem zběžná kontrola falešného přisávání vzduchu - nenalezeno nic
Kontrola čidla teploty - hodnoty OK
Kontrola lamba sondy ve VAGu OK, následně kontrola osciloskopem - OK
Alternátor dává 14V - dobíjení OK
Auto má vykuchaný katr - místo něj je trubka, je dlužno říct, že jsem celé léto jezdil na E85 v poměru 5:1 s BA95, nyní jen BA95 bez vlivu na symptomy....
Chystám se zkotrolovat tlaky ve válcích (motor je před 30k komplet po GO, hlava i s podek)
Potřeboval bych poradit kde se na tomhle autě dá rozpojit palivovej okruh pro kontrolu tlaku a regulátoru, domněnka je že by mohl prosakovat některej vstřik a tím se to uchlastává......
Teď si nemůžu uvědomit co ukazoval MAP senzor, zatížení bylo asi OK, ale nejsem si jistý teplotou nasávaného vzduchu..... těžko ale říct, jestli by se to projevovalo takhle....
Pokud vás někoho napadá čím by to mohlo být, poraďte
Auto startuje bez problému, do teploty cca 60°C motoru se zdá že je vše relativně v normě... Jakmile se motor ohřeje na 90°C, je nepravidelný volnoběh, motor pocukává, je líný, při otáčení volantem na parkovišti padá volnoběh až na 600 ot a někdy motor chcípne. Když vyřadím za jízdy, otáčky padnou na 600, následně se zvednou na 1000 a párkrát se zhoupnout mezi cca 700 - 1000, pak víceméně drží na 880 .
Za jízdy s teplým motorem je chvílemi velmi cítit benzín v kabině, auto netáhne, hůře se rozjíždí na křižovatce taky stoupla spotřeba z předchozích cca 7-7,2/100 na více než 9/100.
VAG hlásil akorát ovladač škrtící klapky, to jsem vymazal a znovu se to už neprojevilo,teď VAG nehlásí nic.
Vyzkoušel jsem:
Svíčky,- kontrola vizuálně, zdají se naprosto OK
kabely,zapalovací cívka - výměna nepomohla
Sprejem zběžná kontrola falešného přisávání vzduchu - nenalezeno nic
Kontrola čidla teploty - hodnoty OK
Kontrola lamba sondy ve VAGu OK, následně kontrola osciloskopem - OK
Alternátor dává 14V - dobíjení OK
Auto má vykuchaný katr - místo něj je trubka, je dlužno říct, že jsem celé léto jezdil na E85 v poměru 5:1 s BA95, nyní jen BA95 bez vlivu na symptomy....
Chystám se zkotrolovat tlaky ve válcích (motor je před 30k komplet po GO, hlava i s podek)
Potřeboval bych poradit kde se na tomhle autě dá rozpojit palivovej okruh pro kontrolu tlaku a regulátoru, domněnka je že by mohl prosakovat některej vstřik a tím se to uchlastává......
Teď si nemůžu uvědomit co ukazoval MAP senzor, zatížení bylo asi OK, ale nejsem si jistý teplotou nasávaného vzduchu..... těžko ale říct, jestli by se to projevovalo takhle....
Pokud vás někoho napadá čím by to mohlo být, poraďte