Stránka 1 z 1

Je těžká výměna termostatu u V5

Napsal: 25.09.2013 13:57
od Respík
čau mam motor 2,3 V5 110kw AGZ a budu dělat termostat (dlouho se ohřívá na 90 stupnů a za jizdy padá teplota, když je dlouhej a táhlej kopec skoro i k 60ti stupňům) zajímá mě jestli mě čekaj nějaký záludnosti na který si dát pozor nebo to jde bez problému, podle ETKy by měl termostat bejt nahoře u hlavy motoru jak vede velká hadice z chladiče do motoru mám pravdu ??

a taky co všechno dát pryč abych se kněmu dostal z letmýho pohledu by měl stačit jenom kryt motoru.

Předem díky za rady :good:

Re: Je těžká výměna termostatu u V5

Napsal: 26.09.2013 22:40
od Respík
To mi neříkejte že nikomu neodešel na petiválci termostat :?:

Re: Je těžká výměna termostatu u V5

Napsal: 27.09.2013 01:49
od VejusQIn
stiahni si jak na to.. ked si sikovny tak termostat je malina nezalezi ci V5 ci R4 :D

Re: Je těžká výměna termostatu u V5

Napsal: 27.09.2013 18:12
od Respík
Nějakej odkaz kde stáhnout jak nato ? :)

Re: Je těžká výměna termostatu u V5

Napsal: 28.09.2013 10:37
od Kubos32
Třeba http://www.google.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo pohledat tady na klubu tady je to taky .http://www.vwscena.cz/JakNaToG4.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Je těžká výměna termostatu u V5

Napsal: 28.09.2013 12:10
od Respík
Parádá díky moc :good:

Re: Je těžká výměna termostatu u V5

Napsal: 30.09.2013 20:07
od Respík
Vyndat termostat bylo složitějšá než sem čekal tak sem to radší svěřil šikovnějším a mám hotovo 8) novej termostat + čidlo teploty a teplota krásně drží 89 stupňů při jakýmkoliv stylu jizdy, uvidíme ráno až pojedu do práce jak rychle se ohřeje ale mělo by to bejt oK :good: