Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
PříspěvekNapsal: 20.10.2013 10:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7968

Bydliště:

Svitavsko

myslím, že se tady o převodovce z GIV 1.6 FSI a to by mohlo být možná i pasovat

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
PříspěvekNapsal: 20.10.2013 11:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2011

Příspěvky:

2473

Bydliště:

Prostřední Bečva

No to je to "možná pasovat"...
Tak beru cenu dílů, které bude muset sehnat + práci mechanika + možné další problémy. Tak jsem navrhl to s tou G5 když vidím jejich ceny.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
PříspěvekNapsal: 20.10.2013 15:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7968

Bydliště:

Svitavsko

ono stejně nejlepší volba, je udělat to jako ty.. a koupit něco se snečkem

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
PříspěvekNapsal: 20.10.2013 16:44 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

A po pár tisících litovat, kolik jeho repas zase bude stát :D

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
PříspěvekNapsal: 20.10.2013 16:47 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Koukám taky na ty pětky no...sem takovej ....! radši jsem si měl 70-90 tis. připlatit a už byl měl dvoulitera v GTičku, který by každej nástup a pokus V6 smáznul jak houba křídu :D
Ještě dotaz: nevíte někdo jak je u 2,0 TFSi GTI řešen rozvod ? případně po kolika tisících km se mění ?

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
PříspěvekNapsal: 20.10.2013 17:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2011

Příspěvky:

2473

Bydliště:

Prostřední Bečva

Doctor Driver píše:
A po pár tisících litovat, kolik jeho repas zase bude stát :D

Radši budu litovat těch případných X tisíc za repas (klepu na dřevo, zatím OK) než abych chvíli po koupi nové V6 litoval, že mi to nejede a žere jak tank... jako někdo tady nejmenovaný. :laugh: :laugh:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
PříspěvekNapsal: 20.10.2013 17:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.02.2012

Příspěvky:

122

Bydliště:

Praha

Doctor Driver píše:
Koukám taky na ty pětky no...sem takovej ....! radši jsem si měl 70-90 tis. připlatit a už byl měl dvoulitera v GTičku, který by každej nástup a pokus V6 smáznul jak houba křídu :D
Ještě dotaz: nevíte někdo jak je u 2,0 TFSi GTI řešen rozvod ? případně po kolika tisících km se mění ?


Já bych si s GTIčkem zase tolik nefandil :)

_________________
Obrázek
.:R32 Blue pearl


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
PříspěvekNapsal: 20.10.2013 21:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2010

Příspěvky:

1755

Bydliště:

Praha

Pokud je řeč o GV tak to je tuším řemen a jedno vačka, takže vlastně úplně obyč rozvod asi se dvěma či třema kladkama.

_________________
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
ex: VW Golf VI 1.4 TSI CAXA
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: Škoda Felicia Combi 1.6

_________________
VCDS 17.1.3 ENG, VAG COM 304 CZ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
PříspěvekNapsal: 21.10.2013 15:04 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

marfy8 píše:
Doctor Driver píše:
A po pár tisících litovat, kolik jeho repas zase bude stát :D

Radši budu litovat těch případných X tisíc za repas (klepu na dřevo, zatím OK) než abych chvíli po koupi nové V6 litoval, že mi to nejede a žere jak tank... jako někdo tady nejmenovaný. :laugh: :laugh:

Sme na sebe nějak vysazený co poslední dobou koukám :mrgreen: A kolik to žere pod plynem ta 1.8T ? a reálný čísla prosím :)
A měl sem na mysli, že pocitově mi přijde že to nejede, na tacháči jsou pořád stejná čísla. Taky 1 předjetí za 3 měsíce asi svědčí o všem. Když jsem měl 16V, tak mi pořád někdo předjížděl - každej den :blush:

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
PříspěvekNapsal: 21.10.2013 15:10 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

tuner.cz píše:
Doctor Driver píše:
Koukám taky na ty pětky no...sem takovej ....! radši jsem si měl 70-90 tis. připlatit a už byl měl dvoulitera v GTičku, který by každej nástup a pokus V6 smáznul jak houba křídu :D
Ještě dotaz: nevíte někdo jak je u 2,0 TFSi GTI řešen rozvod ? případně po kolika tisících km se mění ?


Já bych si s GTIčkem zase tolik nefandil :)

Myslíš že to nepojede líp, jak ta VR6? 2.0_tfsi 147 kw mám teď na mysli. Vím, že 2 válce navíc jsou asi dost, ale přesně nedokážu pochopit a popsat v čem se více válec chová líp, jak klasickej 4 válec. Asi v tom, že moc nezáleží na zařazené rychlosti - kupředu se cpe pořád dál..?

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
PříspěvekNapsal: 21.10.2013 15:13 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Shorty píše:
Pokud je řeč o GV tak to je tuším řemen a jedno vačka, takže vlastně úplně obyč rozvod asi se dvěma či třema kladkama.

JJ, už sem na to čuměl - klasika řemen měněný po 180 tis. najetých. No osobně bych se o takový řemen docela bál po tolika km. Někdo mění u VR6 řetěz po tolika km, aby měl jistotu 8)

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group