Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy
PříspěvekNapsal: 03.01.2014 09:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.09.2009

Příspěvky:

121

Přikládám odkazy na zvuk motoru R32.
Nevím co si mám myslet...jestli jsou rozvody na výměnu....asi jo že?

Najeto 138.000

Za studena: http://www.youtube.com/watch?v=3Hg43e61 ... e=youtu.be
- nešustí to ale klepe tam něco

Ohřátý: http://www.youtube.com/watch?v=IfqV-T_x ... e=youtu.be
- šustí to ale neklepe tam nic

_________________
VW GIV R32 VW GOLF MK1 1.6D AUDI S3 4x4 154 kW VW GIV 1.9 TDi - 180 koní


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy
PříspěvekNapsal: 03.01.2014 10:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.09.2009

Příspěvky:

121

Tady mi přišla nabídka od autorizovaného servisu VW na dotaz veškeré díly pro výměnu rozvodů pro R32


Přílohy:
document2014-01-03-075605.pdf [325.76 KiB]
243 krát

_________________
VW GIV R32 VW GOLF MK1 1.6D AUDI S3 4x4 154 kW VW GIV 1.9 TDi - 180 koní
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy
PříspěvekNapsal: 03.01.2014 11:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15012

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

tak to jsem čekal větší ranec..

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy
PříspěvekNapsal: 12.02.2014 15:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.09.2009

Příspěvky:

121

Rozvody se už začli dělat....tady jedna malá ochutnávka...:P


Přílohy:
1602016_10201485919459497_1237363107_o.jpg
1602016_10201485919459497_1237363107_o.jpg (117.51 KiB) Zobrazeno 1881 krát


_________________
VW GIV R32 VW GOLF MK1 1.6D AUDI S3 4x4 154 kW VW GIV 1.9 TDi - 180 koní
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy
PříspěvekNapsal: 13.02.2014 22:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

masakr :)

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy
PříspěvekNapsal: 16.02.2014 01:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2011

Příspěvky:

1146

Bydliště:

Jablonec n/N

hod pak fotky jak vypadaly napínáky a vodící lišty :)
A taky prosím co vyšla práce, nebo děláš sám?

_________________
DeepBlue MK5 08.:R32


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy
PříspěvekNapsal: 08.03.2014 00:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.09.2009

Příspěvky:

121

Čau, na tyhle rozvody bych si sám netroufnul....

ale vše dopadlo dobře :) Cena za práci i s kompletní výměnou všech náplní (motor, převodovka, diferenciál, haldex, filtr haldex, filtr prachový, filtr olejový ) 9000,- s DPH a to včetně dodání oleje do diferenciálu která jsem zapoměl a simeringu převodovky který mě autorizovaný servis VW taky nedal i když je potřeba.

takže celkem cca za rozvody a náplně s prací 20.000,-

kontroloval jsem po servismanech jejich výkon a dobrý až na pár drobností.

rozvody by určitě ještě nějaký ten pátek vydrželi nebyli ve špatném stavu ale zkrátka už tam trochu chrastili a aby se mi to potkalo tak to radši investuju a budu mít klidek.

Na řadu přišli další mouchy a to zatékání do interiéru..... rozdělal jsem celej interiér a utěsnil plastové průchodky podlahy silikonem, vysušil, složil.... ale samozřejmě jak to tak bývá pořád tam někde teče.... podezření mám na řidičovy dveře protože stahovačka jde už docela dost těžko takže to vyměním....podle mě tam tudy chčije.

Další problém který možná souvisí s těma rozvodama je nefunkční sahara takže projdu všechny čidla jestli pánové někde nezapoměli něco zapojit ale diagnostika nehlásí žádný problém, takže nevím...možná termostat...

takže až vychytáme tak letos WORTHERESEE!!!! |Někdo kdo by se připojil k výpravě?

_________________
VW GIV R32 VW GOLF MK1 1.6D AUDI S3 4x4 154 kW VW GIV 1.9 TDi - 180 koní


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy
PříspěvekNapsal: 10.03.2014 22:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2011

Příspěvky:

1146

Bydliště:

Jablonec n/N

Můžeš hodit kdyžtak výsledný soupis dílů? Bylo nutný měnit i těsnění víka ventilů případně u svíček?

_________________
DeepBlue MK5 08.:R32


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy
PříspěvekNapsal: 24.05.2014 13:02 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.10.2012

Příspěvky:

529

Bydliště:

Bílina

Pánové, nevíte jakej je rozdíl mezi rozvodovými řetězy od vw a FEBI, SWAG, 03H 109 465, 03H 109 503, resp. kdo je vyrábí? Abych nekoupil řetězy od vw a nezaplatil navíc 1500 jen za krabici s jejich logem. Jdu na rozvody na VR6 AYL.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku: Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy
PříspěvekNapsal: 25.05.2014 22:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2011

Příspěvky:

1146

Bydliště:

Jablonec n/N

Origo u VW R32 jsou Sachs.

_________________
DeepBlue MK5 08.:R32


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy
PříspěvekNapsal: 25.05.2014 22:47 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.10.2012

Příspěvky:

529

Bydliště:

Bílina

Dík a co si pamatuju, tak na kole co jsem měl věci od Sachsu, tak řetěz pro ně dělal Sedis, takže možá i tohle bude původně Sedis.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku: Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy
PříspěvekNapsal: 27.05.2014 00:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2011

Příspěvky:

1146

Bydliště:

Jablonec n/N

Každopádně vzhledem k ceně všeho ostatního se to podle mě ztratí takže klidně vem nový origo z VW..
Mě to vyšlo všechno s prací na 18tis.. jen 12tis byly díly.

_________________
DeepBlue MK5 08.:R32


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy
PříspěvekNapsal: 27.05.2014 00:53 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.10.2012

Příspěvky:

529

Bydliště:

Bílina

Mno, dneska jsem to rozebral, horní je SACHS, spodní SWAG. Když vidím, že origo stojí 1432 bez daně a SWAG stojí cca polovinu, tak jsko sory, ale dávat půlku za krabici s logem vw se mi fakt nechce :-D Ale ještě mám pár dní čas, mám křivou hlavu, ve prostřed je 0.4mm fuga. Práci neřeším, dělám to doma v garáži.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku: Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy
PříspěvekNapsal: 02.10.2014 23:56 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.10.2012

Příspěvky:

529

Bydliště:

Bílina

Trochu opožděně, ale lepší než vůbec. Řetězy, lišty a napínáky vyšli něco kolem 6ti tisíc. Řetězy na krabici Febi, unvitř řetěz Swag. Lišty taky Febi, nepínák spodního řetězu origo dělá Swag, ten co jsem bral měl krabici Febi, uvnitř zase Swag, jen měl vybroušené číslo dílu. Napínák horního řetězu jsem musel vzít ve vw protože nikdo jiný momentálně neměl, původní byl od INA. Cena za papírovou krabičku s nápisem Genuine parts a logy vw, škoda, audi a seat byla krásných 296 korun. O tolik byl napínák dražší u vw, než přimo INA na eshopu.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku: Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy
PříspěvekNapsal: 26.03.2016 22:39 
Offline
VWagenista
VWagenista
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

26.03.2016

Příspěvky:

1

vtuni píše:
5.000 pro USA (jen pro zajímavost vyráběly se v Bratislavě)
5.000 pro Evropu (to číslo bylo cílené ale nakonec jich, kvůli vysoké poptávce vyrobili mnohem víc přes 7500)
200 pro Australii
-----tj nějakých 12.700 ...
podle toho co jsem našel se jich nakonec vyrobilo přes 14.000

ještě v roce 2009 se vyráběly v Číně zejména pro japonský trh...
nejvyšší udaj který jsem našel... nepodloženo byl 20.369

a podle barev:
40% blue
35% silver
15% black
10% red


Kde si se to docetl vtuni..? ja sem to nemohl nikde dohledat .. urcite ne takhle podrobne.. :)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group