Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jaký benzinový motor 74,75kw variant
PříspěvekNapsal: 02.03.2014 19:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.05.2013

Příspěvky:

8

Bydliště:

Nymburk

Ahoj klubáci chci se zeptat mám v plánu koupit IV golfa benzin nebo octavii combi nemohu se rozhodnout jestli 74 nebo 75kw koukám spíš na spolehlivost a i na pruznost :lol: diky za odpovědi :good:

_________________
klempíř


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký benzinový motor 74,75kw variant
PříspěvekNapsal: 02.03.2014 19:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7964

Bydliště:

Svitavsko

tak tam je to v celku jedno obě to jsou 1.6 8v (lankový plyn (možná 75kW ta má možná el.plyn) dodělat tempomat výjde docela draho) klasika trpí na převodky,vyšší spotřeba než 16v (benzín N95) - stříhají se tam nýty, pak je ještě varianta 1.6 16v 77kW ( do koktávky se tento motor nedával) - tady už ty převodovky jsou na tom o něco lépe, ale osobně už jsem taky kupoval repas převodovky a cenovka lidová 13000,- (převodovky jsou zaměnitelné s 8v a obráceně), předepsaný benzín N98 (spotřebu mám zima na 14"/léto na 17" necelých 7 l/100km) - s N95 to moc nejede, tempomat výjde na 1500,- matroš.

každopádně tak nebo tak od toho motoru nejde očekávat žádný zázraky je to poměrně slabé na tak težký auto, ale popojíždění dobrý..
je to dost o tom naučit se jezdit jak vyhovuje motoru - 8v jede tak 3500 ot pak je to mrtvola, 16v jede tak 3000-6500ot (po předělání sání to jede docela slušně od 2000ot..

když to shrnu jel jsem jak s 8v - 74 tak 75kW a za svůj 16v bych to nevyměnil prostě mi přišlo, že to bylo docela líné, ale taky už jsem jel s pár 16v a taky každý je jinak zdechlí..

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký benzinový motor 74,75kw variant
PříspěvekNapsal: 04.03.2014 16:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.05.2013

Příspěvky:

8

Bydliště:

Nymburk

Ahoj Marku jak jsem pochopil tak 77kw 1.6 16v je nejrozumnější :good: tak snad nějakého mazlika seženu. Uvidíme co mi ještě napíšou jiní ale moc děkuji.Dušan

_________________
klempíř


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký benzinový motor 74,75kw variant
PříspěvekNapsal: 04.03.2014 17:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2010

Příspěvky:

1750

Bydliště:

Praha

No těch 75 kw je docela málo. S drobnými změnami se to pak dál i dávalo do GV a OII a OI tour.

Jen majrek ještě nezmínil drobné závady kromě převodovky, že občas zatuhne řazení. Nutné rozebrání a promazání řadících tyček, seřízení dle šablony a výměna oleje v převodovce. Stoji to pár stovek, ale práce je to nepříjemná

77kw má dvě lambda sondy (přední je z lamborghini murcielago :rofl: ) a ta občas odchází (easy výměna za 2500), pak cívky (společné s 1.2HTP, od 500/ks), vzácně pak sdružený senzor v sání (do 1000). Může to pak žrát olej

74kw a 75kw trápí váhy vzduchu a cívky tam máš naráz v modulu (méně poruchový, ale jde vyměnit jen naráz). Může taky žrát olej

Mám 77 jak v kombi tak i hatchbacku a oboje dvoje je celkem svižné vozítko, ale když ho po střechu naložíš, tak už je to s pružností a spotřebou horší. U variantů hodně reznou zadní vrata, u všech golfů rezne přední lem na rohu s prahem (odmontuj roh podběhu 2xtorx) a mrkni, zda tam není schovaná koroze. Pak ti může téct olej ze serva, prosakuje taková trubka jako u jednotky ABS (jde vyřešit občasným dolejváním).

_________________
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
ex: VW Golf VI 1.4 TSI CAXA
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: Škoda Felicia Combi 1.6

_________________
VCDS 17.1.3 ENG, VAG COM 304 CZ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký benzinový motor 74,75kw variant
PříspěvekNapsal: 04.03.2014 19:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.01.2013

Příspěvky:

207

Bydliště:

České Budějovice

Stejně v ročnících 2001, 02, 03... 8V už asi neseženeš. Mám 1.6 16V a musel jsem se s ním naučit, je to trochu jiné, než jiné motory. Ale nakonec to není tak špatné. Je to ale opravdu tak minimální výkon na běžné ježdění. Ale, když chceš, tak se tím dá taky docela vyřádit :-). Okolo těch 3500ot to táhne fakt dobře.

Benzin liju N95 plus aditivum TBE od Castrolu a řekl bych, že to není špatné.

Plus je, že se nesypou ty převodovky, ale zase jsou na 16V dražší některé díly, ale není to tragédie.

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V - BCB


Naposledy upravil perceptio dne 04.03.2014 19:54, celkově upraveno 1

Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký benzinový motor 74,75kw variant
PříspěvekNapsal: 04.03.2014 19:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7964

Bydliště:

Svitavsko

souhlas ze Shorty ten systém řazení je trochu neduh všech těchto kinder motorů (1,4 16v, 1,6 8v i 16v) - je to potřeba občas promáznout, spojka bere nad půlkou i nová...

jen ještě dodám co se týče cívek v jednom modulu mají to i 16v např. ATN a jelikož 16v plní normu euro IV mají i elektronický EGR ventil.

olej občas žere jak 8v nebo 16v..

ten můj 16v má najeto kolem 240 000 km a žere mi to tak 1,5l na 15000km (chce to udělat gufera na ventilech), ale teď jsem zkusil vyměnit olej vzal jsem místo castrolu millersolis a po třech 3000km zatim neubylo skoro nic. rozvody jsou asi o trochu dražší než 8v, protože tam jsou dvě vačky (matroš stal necelých 4000Kč - řemeny contitech, INA kladky, pumpu jsem dal graf) a taky je dost háklivé na svíčky chce do dát NGK..

na motoru jsem defakto nic krom hallova snímače otáček na klice měnit nemusel za těch 90t km co jsem s ním najel (jen prostě údržba rozvody, svíčky atd.)

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group