Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.4 16v průběh motoru
PříspěvekNapsal: 22.03.2014 10:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.03.2014

Příspěvky:

48

Zdravím chtěl bych se zeptat jestli zlepší nebo zhorší průběh motoru když tento díl obr.1 nahdradím dílem s obr.2


Přílohy:
Poznámka: 1.
IN31370060.jpg
IN31370060.jpg (61.26 KiB) Zobrazeno 1168 krát

Poznámka: 2.
U-I-NzcuMTc4LjIwNi4yMzA=T-1330455710.JPG
U-I-NzcuMTc4LjIwNi4yMzA=T-1330455710.JPG (411.54 KiB) Zobrazeno 1168 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 16v průběh motoru
PříspěvekNapsal: 22.03.2014 21:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8978

no narovinu moc to nepoznaš u tohodle motoru ale na druhou stranu to motoru jen prospěje bude dostavat čerstvy vzduch takže objem vzduchu bude o něco vyšši

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 16v průběh motoru
PříspěvekNapsal: 23.03.2014 15:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

A tym ze sa predlzi nasavacie potrubie by mal motor lepsie tahat v nizsich otackach, ale pri tomto motore to bude na urovni placebo efektu. Skor pocitis ked prerobis nasavanie na take ake ma TDI...

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 16v průběh motoru
PříspěvekNapsal: 23.03.2014 19:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8978

všeobecně se řika že naporove sani je lepši no

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 16v průběh motoru
PříspěvekNapsal: 24.03.2014 18:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.01.2013

Příspěvky:

207

Bydliště:

České Budějovice

Jenže ono je to prodloužené sání náporové spíš tak částečně, ale lepší to asi bude, páč je v tomto místě přivod vzduchu v masce.


Přílohy:
DSCF8763.jpg
DSCF8763.jpg (73.89 KiB) Zobrazeno 1122 krát


_________________
Golf IV Variant 1.6 16V - BCB
Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 16v průběh motoru
PříspěvekNapsal: 24.03.2014 20:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8978

do te masky by to bylo uplně nejlepši

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 16v průběh motoru
PříspěvekNapsal: 24.03.2014 22:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7969

Bydliště:

Svitavsko

na některých verzí 1.4 16v ten nasávač byl plný aby to šlo jen do filtrboxu ale pak tam je dal ta blbá klapka která nejspíš saje vzduch jen od motoru protože většinou už nefunguje a je tam ten průtok díky ovládání klapky rapidně přiškrcený

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 16v průběh motoru
PříspěvekNapsal: 26.03.2014 00:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8978

pokud mysliš tem bimetal s sani tak něbylo by od škody ho na leto vyhodit a klapku zaaretovat

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 16v průběh motoru
PříspěvekNapsal: 12.10.2015 12:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.11.2008

Příspěvky:

63

Ja mám tu klapku KO. Ostala mi raz v ruke, odlomil som omylom jej uchytenie. Nový celý kus stojí veľa peňazí. Skúšal som tam žiadnu klapku nenechať,ale aj tak mám pocit, že si to ťahá viac teplého vzduchu ako studeného. podľa výkonu. Na čo to tam vlastne je? prečo motor potrebuje teplý vzduch?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 16v průběh motoru
PříspěvekNapsal: 12.10.2015 13:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7969

Bydliště:

Svitavsko

aby se dřív ohřál.. přepni to na tvrdo na studený dej tam tu klapku a šroubkama ji přitáhni do polohy studený.. nejlepší je vypreparovat to ovládání kde je ten bimetalový váleček s přužinkou

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 16v průběh motoru
PříspěvekNapsal: 12.10.2015 19:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.01.2013

Příspěvky:

207

Bydliště:

České Budějovice

To nemusíš mít moc výčitky, že ti zůstala v ruce, určitě nefungovala... Nefunguje skoro nikde. Mám to taky natvrdo - sání studeného vzduchu. Jinak jak říká majrek - je tam proto, aby se motor dříve ohřál - méně žral. Po ohřátí motoru se klapka přepne na studený vzduch. No, vlastně měla by :lol: .

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V - BCB


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 16v průběh motoru
PříspěvekNapsal: 13.10.2015 06:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.11.2008

Příspěvky:

63

Zistil som, že pri nasávaní len studeného vzduchu auto ide podstatne lepšie za plynom. ale zas prečo sa ľahšie pohýňa s autom,keď ide aj teplý vzduch do sania? To som zistil na svojom. Keď nechám prúdiť aj teplý vzduch, tak auto neni tak citlivé na spojku. Pohýňanie je skôr také "dieselové", menej citlivé a spojku môžem rýchlo dať rovno hore. 8O zatiaľ to mám tak, že klapku tam nemám a je aj prívod teplého aj studeného vzduchu a nech si motor vyberie ktorý potiahne :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 16v průběh motoru
PříspěvekNapsal: 13.10.2015 10:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Motor si nevyberie, proste to zmieša. Potrubie čo ide k zvodom je dlhšie ako tá krátka trubka, čo vyhovuje práve nízkym otáčkam, preto ten lepší rozneh. Ja som si jednoznačne vybral lepší výkon vo vysokých otáčkach. Motor som mal v takom stave, že som mu aj tak musel dať kotol pri rozbehu, takže ma to vôbec netrápilo. Teraz na "šikmom H" ma už vôbec netrápi rozbeh môjho Golfu, len to, prečo som ho ešte za dva roky nepredal.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 16v průběh motoru
PříspěvekNapsal: 14.10.2015 07:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.11.2008

Příspěvky:

63

Tú klapku mi môžeš poslať, napíš mi SS a dohodneme sa aj na cene :wink:
Ja viem, že si motor nevyberie doslovne :) ja mám klímu, čiže ja mám násavanie priamo z masky + hadica od zvodov. Aj napriek tomu sa lepšie pohýňa, než keď som mal klapku prepnutú len na trvale studený vzduch.. čudné
Neškodí len studený vzduch motoru v zime? Myslím tým na hlavu motora a podobné veci, vlastne do horúceho príde studený


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.4 16v průběh motoru
PříspěvekNapsal: 14.10.2015 07:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7969

Bydliště:

Svitavsko

bifur: šikmé H tady ani nezmiňuj to je děsná automobilka :blush: - já jsem tady na na ty české auta v německé kvalitě z Koree vysazený - stačí ten "H-nus faktor" jen zahlédnout v televizi

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Naposledy upravil majrek001 dne 14.10.2015 11:25, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group