Zdravím, hledal jsem na fóru křížem krážem a nikde jsem nenašel podobný problém.
Golf IV 1.6 74kW, r.v. 00, AKL: za studena je vše pořádku, startování, "výkon", bez cukání. Ale jakmile se ručička přiblíží k 90°C, tak se dějí věci. Auto začne škubat při akceleraci, ztratí úplně výkon, je ukňouraný a při startování déle točí a zdá se, jakoby naskočil jen na tři válce.
Vůbec nevím, co s tím. Na diagnostice to hodilo více chyb, po smazání a projetí zbyla 00513 - čidlo otáček motoru (G28), 27-00 - nevěrohodný signál. Mimochodem předtím v paměti závad i špatná hodnota lambda sondy.
Říkal jsem si, že otáčky můžou souviset se špatným zapalováním a tak jsem vyměnil svíčky, ty staré byly hodně k.o., dal jsem nové NGK, dále jsem vyměnil pro jistotu pal. filtr a zkouknul jsem klapku, která je čistá (dle mého názoru). Dále jsem ještě měnil čidlo teploty chladící kapaliny.
Nicméně žádná změna po tomto, stále motor nejede a stále hlásí stejnou chybu. Co mám zkusit vyměnit dále? Čidlo otáček na vačce, nebo na klice? Nebo tu lambdu? Nebo je problém v zapalování? Cívka, kabely ke svíčkám? Nebo palivo? Čerpadlo, vstřiky, těsnění?
Ještě chci dodat, že při teplém motoru a volnoběhu samo po chvíli chcípne.
Moc děkuji za rady pánové.
Studený motor je ok, teplý motor bez výkonu, škube, déle startuje
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 10.02.2015 17:34
Studený motor je ok, teplý motor bez výkonu, škube, déle startuje
Mk7 1.0 TSi 81kW Marathon edition 2017
- EgoBurian
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 28.06.2016 17:03
- Bydliště: Týn nad VWltavou (Kameňákov)
Re: Studený motor je ok, teplý motor bez výkonu, škube, déle startuje
Ahoj, měl sem podobný problémy na svý 1.4
Asi první bych šel po tý lambdě a zkus váhu vzduchu pak ty snímače otáček
Pak se koukni na odvětrání klikovky
Kdyby se musel rozebrat motor tak změřit komprese válců
A pokud ti to chcípá na volnoběh tak bych to viděl na klapku
Zatím mě víc nenapadá
Asi první bych šel po tý lambdě a zkus váhu vzduchu pak ty snímače otáček
Pak se koukni na odvětrání klikovky
Kdyby se musel rozebrat motor tak změřit komprese válců
A pokud ti to chcípá na volnoběh tak bych to viděl na klapku
Zatím mě víc nenapadá
Chudej pracující
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 10.02.2015 17:34
Re: Studený motor je ok, teplý motor bez výkonu, škube, déle startuje
Klapku uz jsem jednou cistil a nastavoval, mozna uz to ma za sebou... zkusim a uvidim.
Kdyby to byla lambda, tak to samo nechcipne? Nebo cidlo na vacce, ne?
Kdyby to byla lambda, tak to samo nechcipne? Nebo cidlo na vacce, ne?
Mk7 1.0 TSi 81kW Marathon edition 2017
- EgoBurian
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 28.06.2016 17:03
- Bydliště: Týn nad VWltavou (Kameňákov)
Re: Studený motor je ok, teplý motor bez výkonu, škube, déle startuje
Typoval bych tu klapku, mě když začala odcházet tak mi to chcípalo na volnoběh občas a když sem zatočil do plnýho rejdu tak mi to chcíplo vždycky. Na volnoběh sem neměl stálý otáčky chvilku třeba 1200 pak chvilku 700 a furt se to opakovalo. Jo s tím snímačem to asi bude kravina ten odejde jednou a pak už nenastartuješ
Chudej pracující
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 10.02.2015 17:34
Re: Studený motor je ok, teplý motor bez výkonu, škube, déle startuje
Jak rikas, pri poslednim problemu s klapkou jsem to mel stejne, taky pri zatoceni skoro chcipl motor. Po vycisteni a nastaveni ok. Ale ze by to vydrzelo jen rok? Nevim, zitra jdu na VAG.
A hlavne proc to blbne jen, kdyz je motor ohraty...
A hlavne proc to blbne jen, kdyz je motor ohraty...
Mk7 1.0 TSi 81kW Marathon edition 2017
- EgoBurian
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 28.06.2016 17:03
- Bydliště: Týn nad VWltavou (Kameňákov)
Re: Studený motor je ok, teplý motor bez výkonu, škube, déle startuje
hele já jí taky nechal čistit a odešla mi asi po měsíci
Chudej pracující
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Studený motor je ok, teplý motor bez výkonu, škube, déle startuje
A jak vypadá potenciometr v klapce? Pokud je vyběhaná dráha, což u tohohle motoru a klapky bývá, dělá to tohle.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 10.02.2015 17:34
Re: Studený motor je ok, teplý motor bez výkonu, škube, déle startuje
Tak problém vyřešen. Vyměněn snímač otáček klikové hřídele. Snímá polohu setrvačníku a ŘJ dává info o poloze prvního pístu. Při zahřátém motoru vznikaly chyby a proto to nejelo. Zatím jsem tam frknul obyč snímač od Starline za 600,- Kč se slevou, tak uvidím, jak dlouho to pojede. Konečně to šlape jak má, žádné cukání a i můžu občas něco předjet. Díky všem za reakce.
Mk7 1.0 TSi 81kW Marathon edition 2017