"Engine swap" aneb vše kolem výměny motoru
Napsal: 02.08.2014 20:40
Snad nebude klukům zeleným vadit, když tu založím "pokecově-informační" topic o výměně motoru...
Zakládám z důvodu sběru informací
-no jelikož mi 16V AZD 77kw moc nevyhovuje (hlavně mi vadí téměř nulový zátah od nízkých otáček - ono to celkem i jede ,ale až okolo cca 4tis otáček a to není zrovna idealní do města atp... ), tkž začínám pomalu uvažovat o tzv. "swapu" tedy přehodit komplet motor i převodovku z jiného ...
-jaký by byl nejvodnější? Osobně mám 3 typy - 2.0i 85kw : podle mě asi nejlevnější cesta , a asi by se dalo i pořešit ofiko, jestli se nepletu tak nárust výkonu nesmí být více než nějakých 10% oproti původním hodnotám ( ) a pak by mělo jít změnu motoru posvětit ze strany prodejce...
- 2.3 V5 : líbí se mi zvuk, ale nwm jak se spotřebou a spolehlivostí
- 1.8T : asi nejspíše AGU , ta by byla asi nejlíp co se týče spolehlivosti a dostupnosti, ale zase nevím jak s přeplňováním a provozem na velmi krátké vzdálenosti...
další věc co by mě zajímala, moje Bora má el. plynový pedál, a myslím že všechny motory co jsem vyjmenoval výše mají mechanický plyn... tzn že bych musel přehodit i el. svazek co je pod palubkou? Nebo komplet celou el. ?
Tkž asi nejlepší verze by byla koupit celý vůz s požadovanou motorizací a vše přeházet do našeho...
- o nějaké cestě legalizovat takovou zástavbu si mohu asi nechat zdát , že
No poprosil bych kdyby si někdo něčím podobným už prošel ať se podělí o své poznatky, klidně i o jednotlivých motorizacích a různé poznatky... informace se hodí pokud by se někomu nechtělo psát sem a přesto by mi chtěl poskytnout info poprosím o SZ , budu fakt rád za každý poznatek...
Díky
Zakládám z důvodu sběru informací
-no jelikož mi 16V AZD 77kw moc nevyhovuje (hlavně mi vadí téměř nulový zátah od nízkých otáček - ono to celkem i jede ,ale až okolo cca 4tis otáček a to není zrovna idealní do města atp... ), tkž začínám pomalu uvažovat o tzv. "swapu" tedy přehodit komplet motor i převodovku z jiného ...
-jaký by byl nejvodnější? Osobně mám 3 typy - 2.0i 85kw : podle mě asi nejlevnější cesta , a asi by se dalo i pořešit ofiko, jestli se nepletu tak nárust výkonu nesmí být více než nějakých 10% oproti původním hodnotám ( ) a pak by mělo jít změnu motoru posvětit ze strany prodejce...
- 2.3 V5 : líbí se mi zvuk, ale nwm jak se spotřebou a spolehlivostí
- 1.8T : asi nejspíše AGU , ta by byla asi nejlíp co se týče spolehlivosti a dostupnosti, ale zase nevím jak s přeplňováním a provozem na velmi krátké vzdálenosti...
další věc co by mě zajímala, moje Bora má el. plynový pedál, a myslím že všechny motory co jsem vyjmenoval výše mají mechanický plyn... tzn že bych musel přehodit i el. svazek co je pod palubkou? Nebo komplet celou el. ?
Tkž asi nejlepší verze by byla koupit celý vůz s požadovanou motorizací a vše přeházet do našeho...
- o nějaké cestě legalizovat takovou zástavbu si mohu asi nechat zdát , že
No poprosil bych kdyby si někdo něčím podobným už prošel ať se podělí o své poznatky, klidně i o jednotlivých motorizacích a různé poznatky... informace se hodí pokud by se někomu nechtělo psát sem a přesto by mi chtěl poskytnout info poprosím o SZ , budu fakt rád za každý poznatek...
Díky