1.8T 110kw AUM swap na 1.8T 165kw BAM
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 07.04.2011 15:45
1.8T 110kw AUM swap na 1.8T 165kw BAM
Čau kluci. Hledám něaký rady, jestli už se s tim někdo setkal, nebo řešil záměnu motoru 1.8T AUM 110kw za verzi 165kw BAM,... Plánuju navyšování výkonu na svý 110kw a cesta výměny za motor 165kw se mi celkem líbí vzhledem k tomu že ten motor má kovanej spodek atd.. A prostě sériový koncernový úpravy mám rád.. A tak mě zajímá jak moc velkej problém by byl tyhle dva motory zaměnit? Vim že to má otočený sání což by asi nebyl problém, 2 coolery atd.. Co mě asi zajímá nejvíc je elektrika. Jak by to bylo s čidlama a konektorama k nim? Asi nejspíš bych měl k dispozici celý auto jako dárce orgánů.
Předem díky za jakoukoliv radu
Předem díky za jakoukoliv radu
- Tomikcek
- VWjunior
- Příspěvky: 1622
- Registrován: 14.08.2010 13:05
- Bydliště: Hovězí - Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T 110kw AUM swap na 1.8T 165kw BAM
A nebylo by lepší,pokud Teda budeš mít celé auto si nechat to a golfa prodat? Co jsem slyšel tak ta 165kw má hodně elektriky a není to úplně spolehlivé, aspoň to jsem četl na audiklubu a doporučovali tam spis tu 154kw. Jinak tady na klubu byla čtverka s s3 motorem, zkus se po tom podívat
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶
-
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 07.04.2011 15:45
Re: 1.8T 110kw AUM swap na 1.8T 165kw BAM
Tak samozřejmě že by to bylo jednodušší. Ještě teda já nemám Golfa ale Octu 1 což sem tu moc psát nechtěl ale na Škoda klubu by mi s timhle těžko někdo poradil ale myslim že je to uplně jedno je to to samý.. A já už v tom autě mám tolik peněz a času, že se mi to ani nevyplatí prodat nehledně na to, že by to stejně nikdo nezaplatil a navíc já to auto mám rád a takovejhlech přestaveb se nebojim, takže proč ne To auto by byl asi anglán nebo bouračka a zbytek by se rozprodal takže v tom taky problém nevidim. A spolehlivost mě neptrápí jelikož s autem vyjíždim pouze v od Jara do konce léta a najezdim s tim 00 prd Zkusim pohledat toho Golfa. Díky
- ReadyHead
- VWagenista
- Příspěvky: 1498
- Registrován: 29.06.2011 22:34
- Bydliště: Někde v Zlínském kraji :)
Re: 1.8T 110kw AUM swap na 1.8T 165kw BAM
Nejlepsi by bylo kdyby sly streva ze 165kw dat do toho 110 kw a pak to jit chipnout. Navic by jsi nemel problem na STK ale kdyz tam hodis ten 165 kw tak neprojdes maximalne po znamosti. A ten golf myslim byla 1.4 nebo 1.6 mel to tento uzivatel http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=155020" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 28.06.2011 18:46
Re: 1.8T 110kw AUM swap na 1.8T 165kw BAM
ja som tiez rozmyslal, ze do svojho golfa hodim BAM namiesto AGU, riesil som to na jesen 2011, no napokon kvoli cene motoru, narocnosti na prestavbu a hlavne kvoli tej elektrike som radsej zvolil upgrade agu na 270k. bolo mi vysvetlene, ze swap 1.8t za 1.8t je nejako nelogicke
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: 1.8T 110kw AUM swap na 1.8T 165kw BAM
souhlas s chosem
nevím za kolik by jsi mohl mít všechny potřebný komponenty..v každým případě tak i tak by se ten motor musel udělat - zgenerálkovat.. šály, kroužky atd... protože bez toho si to dá do auta jenom blázen..
takže když to vezmu, že koupíš kovaný ojnice a kovaný písty, + nějakej turbokit tak jsi na tom defacto stejně jenom s tím rozdílem, že máš všechno úplně nový... + jako bonus nemusíš nic laborovat, řešit elektriku, čidla..nebo nedejbože typ motoru na STK nebo při případné nehodě..
nevím za kolik by jsi mohl mít všechny potřebný komponenty..v každým případě tak i tak by se ten motor musel udělat - zgenerálkovat.. šály, kroužky atd... protože bez toho si to dá do auta jenom blázen..
takže když to vezmu, že koupíš kovaný ojnice a kovaný písty, + nějakej turbokit tak jsi na tom defacto stejně jenom s tím rozdílem, že máš všechno úplně nový... + jako bonus nemusíš nic laborovat, řešit elektriku, čidla..nebo nedejbože typ motoru na STK nebo při případné nehodě..
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- eazydaz
- Závodník
- Příspěvky: 618
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T 110kw AUM swap na 1.8T 165kw BAM
Osadil bych to agu komponentama z BAMu a nechat to chipnout.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Eitn
- Člen klubu
- Příspěvky: 414
- Registrován: 13.04.2010 22:00
- Bydliště: OlomouCity
Re: 1.8T 110kw AUM swap na 1.8T 165kw BAM
Většina dílů by měla do AUM normálně sednout. Má to dokonce (mám pocit) stejný zdvih i kompresní poměr...Dřív jsem taky přemýšlel že místo AUQ narvu do Jubiny BAM, ale pokud se mi nerozskočí motor tak jiné 1.8T dávat nemá smysl...Zas takové rozdíly tam nebyly..