Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
PříspěvekNapsal: 18.08.2014 15:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.01.2011

Příspěvky:

370

Bydliště:

Praha

Prosím o pomoc, mám auto v servisu už měsíc a neví si s tím rady.... :(

Jedná se o to, že mi odešlo palivový čerpadlo tak jsem tam dal rovnou silnější, které má dávat 7 bar. od walbro a k tomu se pořídil regulátor tlaku paliva s manometrem. Dále jsou nové svíčky nová váha vzduchu a už to jde nastartovat, ale když se na volnoběh přidá plyn tak to nejde vůbec do otáček...pak se sundá hadice ke klapce od cooleru a hned to jde normálně...čím to je???...jako by to bylo někde přidušený...

myslíte, že lamda nebo zapalovací modul?...prosím o radu...už mě dochází nápady...

_________________
Můj Golfík 1.8T 20V AGU
viewtopic.php?f=78&t=196166


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
PříspěvekNapsal: 18.08.2014 17:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.07.2012

Příspěvky:

627

Bydliště:

Moravwa

Co ic neni plnej oleje. Po ceste od filtrboxu az po klapku vzduch ujde mnoho prekazek napada me ic nebo turbo. Proc je vubec v servisu???

_________________
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW

VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
PříspěvekNapsal: 18.08.2014 18:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.06.2011

Příspěvky:

88

ono ked sa sunda hadica ku klapke, tak to moc normalne ist nemoze, lebo turbo netlaci. mas asi fmic, co? tiez som mal chvilku podobny problem, neutral ok, a pri pridani to dusilo. myslel som ze vaha, uz som isiel nahodit novu, a tedy si kamos vsimol ze bola kusok vyskocena trubka medzi turbom a ic. nie tak, aby to neslo vobec, ale len kusok, ze to neutral udrzalo

_________________
AGU s nejakymi drobnostami, 270k atd(RIP†)
nejake to"promo"video
www.hothatchshop.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
PříspěvekNapsal: 18.08.2014 18:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.08.2012

Příspěvky:

346

Ono je divne ze sunda hadicu u klapky a auto mu normalne ide. Ja sundam hadicu (pokial je vaha napojena) a auto chcipne. Vela falosneho vzduchu.

_________________
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
PříspěvekNapsal: 18.08.2014 18:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.08.2012

Příspěvky:

346

chose119 píše:
ono ked sa sunda hadica ku klapke, tak to moc normalne ist nemoze, lebo turbo netlaci. mas asi fmic, co? tiez som mal chvilku podobny problem, neutral ok, a pri pridani to dusilo. myslel som ze vaha, uz som isiel nahodit novu, a tedy si kamos vsimol ze bola kusok vyskocena trubka medzi turbom a ic. nie tak, aby to neslo vobec, ale len kusok, ze to neutral udrzalo

To by mu pri odpojenej hadici nešiel motor lepšie,nie? :(

_________________
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
PříspěvekNapsal: 18.08.2014 18:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.06.2011

Příspěvky:

88

s tou odpojenou vahou som uz tak nejak ratal, inac, jasne, ze by mu to neslo vobec. este taka otazka, vaha vzduchu je bosch? lebo mne sa v servise raz pokusali dohodit nejaku cinsku kravinu za polovicnu cenu, a potom to nechcelo ist

_________________
AGU s nejakymi drobnostami, 270k atd(RIP†)
nejake to"promo"video
www.hothatchshop.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
PříspěvekNapsal: 18.08.2014 18:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.08.2012

Příspěvky:

346

Na kolko mas nastaveny tlak paliva?

_________________
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
PříspěvekNapsal: 18.08.2014 18:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.01.2011

Příspěvky:

370

Bydliště:

Praha

ted jsem mluvil se servisákem a říkal, že když to nastartuje tak to běží normálně a otáčky to taky drží, ale když prostě šlápne na plyn tak se to dusí a nechce se tomu vůbec...tak projde ještě celý sací trakt a uvidíme no...ale to je tak když u toho nejsem no tak to ani nemůžu odhadnout jak se to chová no...

_________________
Můj Golfík 1.8T 20V AGU
viewtopic.php?f=78&t=196166


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
PříspěvekNapsal: 18.08.2014 18:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.01.2011

Příspěvky:

370

Bydliště:

Praha

no mělo by to být na 3 bary

_________________
Můj Golfík 1.8T 20V AGU
viewtopic.php?f=78&t=196166


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
PříspěvekNapsal: 18.08.2014 19:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.06.2011

Příspěvky:

88

to asi bude super servis, ked tam mas auto uz mesiac :?

_________________
AGU s nejakymi drobnostami, 270k atd(RIP†)
nejake to"promo"video
www.hothatchshop.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
PříspěvekNapsal: 18.08.2014 19:27 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15020

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

holt co si člověk neudělá sám....

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
PříspěvekNapsal: 18.08.2014 19:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.01.2011

Příspěvky:

370

Bydliště:

Praha

jelikož bydlím v centru a nemám možnost garáže tak to hold bohužel musí občas taky do servisu...není možný to dělat na ulici...a ono toho bylo víc než tohle tak proto ten servis hlavně...ale vždy si spíš dělám vše sám...

nyní už je jen tenhle problém prostě to nejde do otáček po sešlápnutí

_________________
Můj Golfík 1.8T 20V AGU
viewtopic.php?f=78&t=196166


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
PříspěvekNapsal: 18.08.2014 19:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.08.2012

Příspěvky:

346

Ten tlak nastavi spis na 3.5
Inak co s odpojenou vahou jak sa to chova? A kolko ukazuje na volnobeh?

_________________
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
PříspěvekNapsal: 18.08.2014 21:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.06.2011

Příspěvky:

88

aj keby dal ten tlak na 4bar, tak to efekt nemoze mat. jedine ze to bude prechlastane, lebo to ide mimo riadiacku. ale ak to drzi neutral a dusi sa to pri otvoreni klapky, tak asi bude so stlacenym vzduchom problem. teda to je moj nazor no

_________________
AGU s nejakymi drobnostami, 270k atd(RIP†)
nejake to"promo"video
www.hothatchshop.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
PříspěvekNapsal: 18.08.2014 22:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.06.2011

Příspěvky:

1396

Bydliště:

Někde v Zlínském kraji :)

Zkusil bych vyhodil vzduchovy filtr treba je v nem bordel ale to by byla nahoda. A pri odpojeni vaze to dela taky? Pak je dalsi moznost ze by natlakoval treba na 0.8 baru saci soustavu a to by mu reklo vic..jeste jestli ma zapojenou dobre hadicku co vede od skrtici klapky.

_________________
Golf IV .:R 1.8T-AGU-,BOV HKS®,Tomason TN6,Zimmermann Sport/DSPF 312x25,Downpipe 3",Cold Air Intake,FMIC,FORGE Hose,AP -40/-30 OOOO R8 TFSI COILSObrázek


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group