Stránka 2 z 2

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Napsal: 18.08.2014 23:55
od alfik666
Co mate stale so stlacenym vzduchom,ked pise ze po odpojeni hadice od klapky to ide lepsie. To tam ide toho stlaceneho vzduchu, (aj ked na neutral je to h***o,h***o prd) este menej. Pozri vahu a ten vzduch. filter

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Napsal: 19.08.2014 08:53
od Danous
váha je nová, kvůli té to taky už nastartovalo a vzduchovej filtr jsem pral než to tam šlo je tam KNko...a uvidíme no...dnes mu budu zas volat na co přišel...tak sem pak nahodím poznatky...já si myslím, že tam bude problém někde, že bude něco špatně utěsněný....na druhou stranu mi taky nešlo do hlavy když mi řekl, že když vyndá hadici od klapky tak je to lepší :? zatím díky za Vaše tipy
ještě se o zeptám kolik tam teď tlačí paliva...

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Napsal: 19.08.2014 09:42
od alfik666
Pozri hodnotu vahy na volnobeh.

PS: Daval si vahu Bosch?

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Napsal: 19.08.2014 11:10
od ReadyHead
Alfiku ja jsem myslel hadicku co vede od skrtici klapky a ne hadici co vede od ic. Vim ze jsem ji kdysi nezapojil protoze jsem na ni zapomne a kdyz jsem nastartoval tak motor se choval divne a delal divny zvuk. Ale vubec nemam paru co je to za hadicku jako kam vede u toho turba. Rozpojuje se do nadobky s aktivnim uhlim a druha strana vede nekde k turbu (asi) tak jestli neni nekde praskla. Jo a zapalovaci civky jsou ok?

Edit: a co ti vsechno tam delal? Treba na neco prijdem.

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Napsal: 19.08.2014 12:01
od Danous
tak největší problém byl, že mi začala blbnout elektrika v celém autě už jsem auto nezamkl na dálku tak to šlo přes klíč no a po práci jsem přišel a už jsem ho nenakop...tak se odtáhl do servisu a tam přišli na to, že pumpa je v čudu tak se dala silnější+regulátor tlaku paliva s manometrem...a dělali se svíčky, váha,řemenice jinak prej to jiskří dobře a cívky nemám od koho případně vyzkoušet...budu mu odpoledne volat tak uvidíme...

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Napsal: 19.08.2014 17:39
od alfik666
ReadyHead píše:Alfiku ja jsem myslel hadicku co vede od skrtici klapky a ne hadici co vede od ic. Vim ze jsem ji kdysi nezapojil protoze jsem na ni zapomne a kdyz jsem nastartoval tak motor se choval divne a delal divny zvuk. Ale vubec nemam paru co je to za hadicku jako kam vede u toho turba. Rozpojuje se do nadobky s aktivnim uhlim a druha strana vede nekde k turbu (asi) tak jestli neni nekde praskla. Jo a zapalovaci civky jsou ok?

Edit: a co ti vsechno tam delal? Treba na neco prijdem.
Tak to jo. To je hadicka na odvetrani nadrze.

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Napsal: 19.08.2014 17:40
od alfik666
A ta vaha je Bosch,alebo ne.

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Napsal: 19.08.2014 22:04
od ReadyHead
Myslím hadičku která je označená červeně..

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Napsal: 20.08.2014 17:37
od Danous
váha bosch, ale bádání zatím končí dal tam nějaký starší čerpadlo co tam má být, napojil to vše jak má být a běží to v pohodě...takže to pak asi dám na chip nějakému většímu odborníkovi....mám dojem, že byl špatnej poměr palivo/vzduch proto se to při sešlápnutí dusilo...toto by se mělo chipem vše doladit ne?

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Napsal: 20.08.2014 18:43
od alfik666
Ktovie jak bol nastaveny ten tlak paliva.

Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů

Napsal: 20.08.2014 19:49
od chose119
a ty si si zvysil tlak paliva a nebolo to nasledne zladene, ci jako? preco?