škubanie auta v prechodovych rezimoch 1.4 16V
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 01.11.2008 11:07
škubanie auta v prechodovych rezimoch 1.4 16V
Zdravim. mozno sa to tu uz riesilo ale na Slovenskom fore si s tym nikto nevie dat rady. Vymenil som na aute takmer vsetky snimace a cidla, no auto stale pri prudkom ubrati plynu sklbne raz dva razy. Niekedy viac a niekedy menej, ale je to uz neprijemne. hlavne na dvojke, trojke.. niekedy to spravi aj pri pridani plynu. Podarilo sa to tu niekomu odstranit?
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: škubanie auta v prechodovych rezimoch 1.4 16V
Servus chlape. Ty to este stale riesis? Ja uz som na toto auto nemal nervy a kupil som nove. BTW, nove mi robi to iste, len slabsie (a stare mi este stale trci v garazi). Podla mna je to proste nevychytany sw v rj motora (+ motor ma uz co to za sebou) a uz trochu meksie ulozenie motora. Modely co mali elektronicku klapku, elektronicke egr a dve lambdy uz tym nezvykli trpiet, ale zase neodpichli po slapnuti na plyn (ak sa to pri 1,4 vobec da takto napisat) ako nase lankove EURO2. Celkovo som vypozoroval (aj pri starom aj pri novom aute) ze cim jemnejsie narabas s plynom, tym viac to sklbe. Proste s tym treba jazdit viac ako hulvat, xixi Sestra ked mala to auto predtym, tak to vobec nespozorovala, lebo nezvykla brzdit motorom. Proste hned vyradila...
-
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 03.02.2008 20:27
- Bydliště: Dolní Roveň
Re: škubanie auta v prechodovych rezimoch 1.4 16V
Ahoj.Manželky golf taky lehce cuká ale jen když je studený a při lehkém přidání plynu tak jakoby ubral a hned zase přidal.Dělá to to jen lehce a jakmile se motor ohřeje nebo se na to trochu víc šlape tak v pohodě.Jak to tady pročítám tak to asi nemá cenu řešit.
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 01.11.2008 11:07
Re: škubanie auta v prechodovych rezimoch 1.4 16V
Keby to robilo len studené, tak by som to tiež neriešil Studené, to práveže robí menej. keď sa ohreje tak pri prudkom ubratí plynu to šklbne. keď idem hore kopcom na dvojke alebo trojke a uberiem plyn, tak ma hodí skoro na volant, zo 2-3 krát presne uberie pridá uberie pridá a uberááááá už plynulo.