Ahoj kluci, potreboval bych par rad od zkusenych GOLFistu
Loni jsem koupil Golf IV, rv98, 1.6 benzin a registruju par problemu ktere bych chtel zavcasu vyresit.
1) Ztraci se mi voda z chladice (predevsim v lete jak byly horka). Kamarad mi rikal, ze to bude zrejme praskle tesneni pod hlavou. Soustava chladice nikde netece, pod autem bylo sucho.
2) Loni v zime jsem mel prasklou hadicku od podtlaku a auto mi zralo vice a pri volnobehu mi to nesmyslne pridavalo otacky, po vymene hadicky ok. Ted mi to zaclo delat to same, ale zda se mi ze hadicky jsou v poradku. Mohlo by to delat i neco jineho?
Podotykam, ze nejsem mechanik a v autech se moc neorientuji. Proto si rad necham poradit. Kdyz bych daval auto na vymenu tesneni pod hlavou, tak bych nechal udelat i rozvody, olej, filtry. Je treba udelat jeste neco kdyz uz tam bude ten borec vlezeny? nejake tesneni nebo jine kravoviny at tam za pul roku nemusi znovu? Prilozim obrazek se zbozim co jsem si tak nasel na eshopu. Pokud mi doporucite neco jineho nebo poplujete to jsem si vybral tak budu jen rad. Absolutne se nevyznam ve znackach jako jsou FEBI apod.. Nevim kdo dela jak dobre dily. Zase nadruhou stranu bych rad zustal kolem tech 5000 +/-.
Jeste mam jeden problem se steraci, ale ten prdnu do sekce elektro.
Dekuji za rady a typy.
Tady jsou ty dily:
Popravení motoru - rozvody
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Závodník
- Příspěvky: 531
- Registrován: 19.04.2012 09:44
- Bydliště: SK-OKRES MY
Re: Popravení motoru - rozvody
napis om cislo toho cyklovaca,mam nejaky v garazi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 14.05.2014 20:25
Re: Popravení motoru - rozvody
Nejdriv potrrebuju zjistit jestli je to opravdu tim cyklovacem.vlado 14 píše:napis om cislo toho cyklovaca,mam nejaky v garazi
Viz. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=75&t=298286" onclick="window.open(this.href);return false;
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Popravení motoru - rozvody
tak v relátku slyšíš cvaknutí když sepne a zbytek děla doběh na motorku..
jinak většina poctivých rozumných mechaniku, tak nechaji srovnat a otlakovat hlavu a vymění šrouby.. jinak těsnění bych dal určitě origo.
a pak jsou ty druzí mechanici, kteří to neřeší a udělají co jim řekneš.
jinak febi rozvody bych dost přehodnotil.. nejlepší volba je asi kladky INA a rozvoďák a klíňák contitech nebo dayco + pumpa dle zvážení
jinak většina poctivých rozumných mechaniku, tak nechaji srovnat a otlakovat hlavu a vymění šrouby.. jinak těsnění bych dal určitě origo.
a pak jsou ty druzí mechanici, kteří to neřeší a udělají co jim řekneš.
jinak febi rozvody bych dost přehodnotil.. nejlepší volba je asi kladky INA a rozvoďák a klíňák contitech nebo dayco + pumpa dle zvážení
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Popravení motoru - rozvody
Jojo, naprosto souhlasim. Origo díly jsou origo díly. Člověk sice u druhovýroby ušetří pár stovek (někdy i tisíc), ale koho by bavilo tak často platit za opravy, když ty origo díly většinou vydrží na autě věčnost a většinu z nich člověk vymění jen 1x, když zvolí origo díl. (neplatí samozřejmě o brzdách, čepech, silentblocích a podobných spotřebních věcech z českých cest) I když originální brzdy dokážou vydržet i 50 tis. km, o čemž sem se přesvědčil, když člověk nejezdí stylem brzda-plyn.
VW Golf IV V6 4_MOTION
- amavet
- VWexpert
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 11.02.2008 07:50
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Popravení motoru - rozvody
co se tyce hlavy , vem radeji cely set tesneni hlavy valcu . stejne , v sade sou i gufera ventilu , tesneni sani , vyfuk , vsech prrub na have co se musi sundat . je lepsi pretesnit vse co se odmontuje + nove srouby do hlavy
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3