s tím olejem 5W-30 neděláš moc dobře na něj takto dlouho jezdit.. rozmné je tak kolem 100 tkm a přejít na 5W-40 a pevný interval 15 000km.. cena rozvodů si měl docela lidovou, alespoň na tobě trochu zbohatli.. origo rozvody s pumpou je kolem 8000,- bez slevy skladovkou to může být tak kolem 6000,- a pokud si to vezmeš od výrobců co dodávaují origo díly INA, Dayco, Contitech atd. tak kvalitní rozvody kolem 4000,- s pumpou
co se týče toho projevu v otáčkách trochu tomu prospěje filtrbox z TDI/GTI a origo sání.. já osobně s tím jezdím na 4 50km/h a není problém, když je potřeba trochu zrychlit předtím to bylo utrpení jet městem (a má to ještě jednu menší výhodu je pak trochu tižší motor, ale nad 130km/h to stejně už řve).
novější motory na cívky strašně trpí já mám jestě verzi se společnou cívkou a je tam origo co má najeto 250 000km a zatím jsem ji neměnil. jen jsem preventivně vyměnil kabely
k tématu raději si vyber 1.6 16v je to o něco lepší než 1.4 16v
Golf 1,4 16v nebo 1,6
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 1,4 16v nebo 1,6
Naposledy upravil(a) majrek001 dne 15.12.2014 15:39, celkem upraveno 1 x.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- perceptio
- Jezdec
- Příspěvky: 215
- Registrován: 14.01.2013 08:15
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf 1,4 16v nebo 1,6
Já dávám olej také raději 5W40 a není problém... Cena rozvodů i s výměnou v servisu a vůbec v autorizovaném vyjde opravdu asi na tich 12 000Kč, ale jak říká majrek, dá se sehnat matroš i za 4 nebo 5 tisíc.
A jet na 4ku 50 km/h problém nemám. Aspoň mi to tak přijde... A to mám origo sání a leju 95 plus aditivum.
A jet na 4ku 50 km/h problém nemám. Aspoň mi to tak přijde... A to mám origo sání a leju 95 plus aditivum.
Golf IV Variant 1.6 16V - BCB
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 06.12.2014 21:13
Re: Golf 1,4 16v nebo 1,6
Děkuji za vyčerpávající odpověď.Teď mám akorát hlavu v pejru protože jsem chtěl používat golfa právě na cestu po městě a do práce vše cca do 5km.Samozdřejmně párkrát měsíčně i dále.Na delší cesty typu dovolené používáme TDI tak nevím co vybrat.
- perceptio
- Jezdec
- Příspěvky: 215
- Registrován: 14.01.2013 08:15
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf 1,4 16v nebo 1,6
Tak já mám golfíka v podstatě na stejné použití a nevidím v tom problém. Jezdím 80% po městě, 3x za měsíc za město. A v létě tedy víc na nějaké výlety...
Spíš jde o to, že do města to není tak pružný motor, ale ne nepoužitelný. Navíc, když chci, tak si podržím krapet větší otáčky a pak jede jak z praku . A spotřeba tak 8-9 nebo 9,5.
Spíš jde o to, že do města to není tak pružný motor, ale ne nepoužitelný. Navíc, když chci, tak si podržím krapet větší otáčky a pak jede jak z praku . A spotřeba tak 8-9 nebo 9,5.
Golf IV Variant 1.6 16V - BCB
- Miras 92
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 07.07.2011 19:55
- Bydliště: okres Mělník
Re: Golf 1,4 16v nebo 1,6
A jak jsou na tom třeba 1.8 20V (bez turba) nebo 2.0. Ten 2.0 by nemusel být špatná volba ne ?
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Golf 1,4 16v nebo 1,6
1,8 a 2,0 litr jsou nezajimave motory
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 1,4 16v nebo 1,6
Tak 2.0 neni spatny motor, ale ten omyl 1.8 bez turba bych nechtel 1.8t to je uz jina liga
burina72: když do 1.6 16v hodíš ten slvný filtrbox z TDI/GTI + origo vedení, tak se zlepší průběh cca od 1500 - 3500ot mnohem lépe se to sbírá a motor je tižší než s původním sáním, takže bych se toho vůbec nebál do města. já jsem s ním velice spokojen průměrná kolem 7l/100km jak v létě na origo 17", tak na zimákách a to jezdím s nohou dost často na plynu, takže by to šlo určitě i za méně
burina72: když do 1.6 16v hodíš ten slvný filtrbox z TDI/GTI + origo vedení, tak se zlepší průběh cca od 1500 - 3500ot mnohem lépe se to sbírá a motor je tižší než s původním sáním, takže bych se toho vůbec nebál do města. já jsem s ním velice spokojen průměrná kolem 7l/100km jak v létě na origo 17", tak na zimákách a to jezdím s nohou dost často na plynu, takže by to šlo určitě i za méně
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu