1,8T agu + chip, problem

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
thomas1647
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 05.03.2015 08:16

1,8T agu + chip, problem

Příspěvek od thomas1647 »

Zdravim som tu novy, mam 1,8T agu /330 000km/ + chip a robi mi to problemy,

problem cislo 1: auto v serii na brzde malo 120kw a 215Nm po chipe len 128kw ale 305-320Nm, otazka je ze preco sa to zdvihlo len o 8kw a krutak brutalne vyskocil, dalsia vec ze po chipe na brzde pri cca 4000ot. si to ako keby odplulo, z vyfuku dost zadymilo na cierno ale to len akoby strelilo a tak zase normal a tahalo dalej v pohode, vo firme co mi robili chip vraveli ze mi nieco obmedzuje vykon a doteraz neviem ze co, dal som na vag a bol cisty ziadna chyba. chip robeny niekedy 23.1.2015 auto malo na budikoch 330 000km +/-, turbo original takze taktiez ma tolko najazdene, pred chipom menene -hadicky odvetravania motora + regulator tlaku odvetrania, vstreky cistene utrazvukom, menene rozvody, vsetky filtre + olej meneny kazdych cca 5000-7000km ale auto sice zerie olej ale na tie kilometre to neni nic nove, nove sviecky, katalyzator a stredovy diel je off a dal som tam vyfuk z TDi zevraj je viac priepustny /takze od downpipe az po koncovy diel iba rura 55mm a koncovy tlmic z 1,9Tdi/ kde sa spaja vyfuk tak priepusta lebo spona je prasknuta a nejak som to este nemenil neviem ci to moze mat stym suvis. to je asi vsetko ohladom tohto problemu,

problem cislo 2: auto cca 2 tyzdne /asi 800km/ po chipe zacalo cuka od 2800ot az do 4000ot / ale iba ked som dal pedal na podlahu, inak pri normalnej jazde ide v pohode, vag nic neukazuje, nedavno som pozeral seriu BOV bosch a mal som prasknutu membranu ktora dost prepustala no problem pretrvava, meral som tlak valcov a vsetky maju vyse 10 bar rozdiel medzi nimi je za nedbatelny, kamaratov oco mi meral tlak palivovej sustavy pred rampou na volnobehu a aj pridal plyn a vyskocilo mu na 3,5bar zevraj je to OK no na rampe som chcel vybrat regulator tlaku paliva a nechcel ist von akoby tam bol prilepeny iba sa tocil, vcera som skusil robit LOG vahy na rovnej ceste 4. prevodovy stupen a od 1500ot do 4000ot plynovy pedal bol na podlahe no ja sa do toho nerozumiem tak neviem ci je to vpohode alebo nie a vymenil som vsetky podtlakove hadicky /na bov co ide do sania a aj tu od regulatora tlaku paliva/

to su moje problemy tak dufam ze sa niekto najde co bude vediet pomoct pripadne poradit, kazda rada je dobra a uz neviem ako dalej, vopred dakujem za kazdu radu a pripajam graf z brzdy a LOG vahy vzduchu
http://leteckaposta.cz/892475342" onclick="window.open(this.href);return false; - LOG vahy vzduchu
1.8T_ori_a_kmod_127kw_305nm.pdf
graf z brzdy
(62.13 KiB) Staženo 44 x

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“