GTI 1.8 T AGU Tlak turba
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Chleba
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 15.01.2012 07:50
GTI 1.8 T AGU Tlak turba
čuus mam jen dotaz turbina mi tlači jen 0.4 turbo je bez vule regulace chodi kde ješte muze byt problem ? dekuji
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: GTI 1.8 T AGU Tlak turba
váha vzduchu? ventil N75? na tlak máš asi budík?
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- Chleba
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 15.01.2012 07:50
Re: GTI 1.8 T AGU Tlak turba
jj na tlak budik , n75 novy a vaha nwm hodnoty jsou v poradku podle vagu
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: GTI 1.8 T AGU Tlak turba
pokud ti to tlačí 0,4 tak hodnoty nemužou byt v poradku to by bylo ko turbo/netěsnost
co třeba bov
co třeba bov
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: GTI 1.8 T AGU Tlak turba
Nehovorim,ze to je OK v jeho pripade,ale mne dava na APU turbo 0.47 a vaha 128mg.
Na TB neni tlak konstantny ja na TD. Tam si to myslim nejak jednotka dopocitava. Z nizkych otacok natlaci aj 0.7-0.7 a potom klesa...
A jedno PS: Tlak turba nevypoveda o tom,kolko su prefuknute valce,ale kolko nezvladli spotrebovat.
Na TB neni tlak konstantny ja na TD. Tam si to myslim nejak jednotka dopocitava. Z nizkych otacok natlaci aj 0.7-0.7 a potom klesa...
A jedno PS: Tlak turba nevypoveda o tom,kolko su prefuknute valce,ale kolko nezvladli spotrebovat.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: GTI 1.8 T AGU Tlak turba
standard 110kW tlačí 0,6... ale samozřejmě když není senzor tak záleží jak se to měří
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 19.07.2017 20:34
Re: GTI 1.8 T AGU Tlak turba
Zdravím,nechtěl jsem zakládat nové téma,tak se zeptám tady. Může mít N75 vliv na cukání za jízdy a neklidný chod na volnoběh? Protože když jsem zaslepil hadičku,co vede z N75 do Wastegate u turba,tak cukání přestalo,na volnoběh to už taky nedělá bordel a i tah je mnohem lepší,ale je to logické,když turbo jede na max.tlak(ze strachu,abych něco neodrovnal jsem radši nešlapal víc jak na půl plynu).Zvláštní je,že k cukání dochází jen při klidné jízdě,když souvisle držím plyn cca na 1/4. Když potom chci zrychlit,tak cukání přestane,ale tah motoru někdy bývá větší,někdy zase menší.Povyměňované snad všechny podtlakové hadičky a ventily kolem nich,ale N75 jsem neměnil. Jedná se o Golfa 1.8T AGU 110Kw. Díky za odpovědi.
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: GTI 1.8 T AGU Tlak turba
Cukani může dělat i špinavá škrtící klapka.
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: GTI 1.8 T AGU Tlak turba
Spíš tam bude netěsnost, třeba KO baňka na turbu.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 19.07.2017 20:34
Re: GTI 1.8 T AGU Tlak turba
Právěže netěsnosti už by tam být neměly... kontrolovaly se všechny hadičky a hadice... Ještě mě napadá,měnil jsem pár hadiček u těch jednocestných ventilů(ty jsou taky nové),možná,že jsem některý z nich dal naopak,není někde obrázek,jak to má být zapojené?