GTI 1.8 T AGU Tlak turba

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Chleba
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 15.01.2012 07:50

GTI 1.8 T AGU Tlak turba

Příspěvek od Chleba »

čuus mam jen dotaz turbina mi tlači jen 0.4 turbo je bez vule regulace chodi kde ješte muze byt problem ? dekuji

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: GTI 1.8 T AGU Tlak turba

Příspěvek od yessmen »

váha vzduchu? ventil N75? na tlak máš asi budík?
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
Chleba
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 15.01.2012 07:50

Re: GTI 1.8 T AGU Tlak turba

Příspěvek od Chleba »

jj na tlak budik , n75 novy a vaha nwm hodnoty jsou v poradku podle vagu

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: GTI 1.8 T AGU Tlak turba

Příspěvek od yessmen »

pokud ti to tlačí 0,4 tak hodnoty nemužou byt v poradku to by bylo ko turbo/netěsnost
co třeba bov
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
alfik666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 09.08.2012 20:40

Re: GTI 1.8 T AGU Tlak turba

Příspěvek od alfik666 »

Nehovorim,ze to je OK v jeho pripade,ale mne dava na APU turbo 0.47 a vaha 128mg.
Na TB neni tlak konstantny ja na TD. Tam si to myslim nejak jednotka dopocitava. Z nizkych otacok natlaci aj 0.7-0.7 a potom klesa...
A jedno PS: Tlak turba nevypoveda o tom,kolko su prefuknute valce,ale kolko nezvladli spotrebovat.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: GTI 1.8 T AGU Tlak turba

Příspěvek od yessmen »

standard 110kW tlačí 0,6... ale samozřejmě když není senzor tak záleží jak se to měří
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Tombass93
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 19.07.2017 20:34

Re: GTI 1.8 T AGU Tlak turba

Příspěvek od Tombass93 »

Zdravím,nechtěl jsem zakládat nové téma,tak se zeptám tady. Může mít N75 vliv na cukání za jízdy a neklidný chod na volnoběh? Protože když jsem zaslepil hadičku,co vede z N75 do Wastegate u turba,tak cukání přestalo,na volnoběh to už taky nedělá bordel a i tah je mnohem lepší,ale je to logické,když turbo jede na max.tlak(ze strachu,abych něco neodrovnal jsem radši nešlapal víc jak na půl plynu).Zvláštní je,že k cukání dochází jen při klidné jízdě,když souvisle držím plyn cca na 1/4. Když potom chci zrychlit,tak cukání přestane,ale tah motoru někdy bývá větší,někdy zase menší.Povyměňované snad všechny podtlakové hadičky a ventily kolem nich,ale N75 jsem neměnil. Jedná se o Golfa 1.8T AGU 110Kw. Díky za odpovědi.

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: GTI 1.8 T AGU Tlak turba

Příspěvek od VWMysak »

Cukani může dělat i špinavá škrtící klapka.
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: GTI 1.8 T AGU Tlak turba

Příspěvek od yessmen »

Spíš tam bude netěsnost, třeba KO baňka na turbu.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Tombass93
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 19.07.2017 20:34

Re: GTI 1.8 T AGU Tlak turba

Příspěvek od Tombass93 »

Právěže netěsnosti už by tam být neměly... kontrolovaly se všechny hadičky a hadice... Ještě mě napadá,měnil jsem pár hadiček u těch jednocestných ventilů(ty jsou taky nové),možná,že jsem některý z nich dal naopak,není někde obrázek,jak to má být zapojené?

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“