Stránka 1 z 2
škrtící klapka z 1.8T
Napsal: 17.08.2015 10:56
od michal115
Dobrý den , chtěl bych se zeptat těch kteří na vw golfu 4 1.6 16V vyměnily škrtící klapku a dali tam z 1.8T jaké výhody/nevýhody jim to přineslo.
Děkuji za objektivní názory.
Re: škrtící klapka z 1.8T
Napsal: 17.08.2015 19:28
od majrek001
Re: škrtící klapka z 1.8T
Napsal: 17.08.2015 19:51
od michal115
Takže neřešit a jezdit! Případně za pár let koupit něco co jede. Chápu.
Re: škrtící klapka z 1.8T
Napsal: 17.08.2015 19:58
od majrek001
tam si to prostuduj a hlavně tam se řeší vše okolo 1.6 16v takže není potřeba zbytečně zakládat nová vlákna
Re: škrtící klapka z 1.8T
Napsal: 17.08.2015 20:38
od michal115
Jenže je to tam páté přes deváté.Ale konkrétních informací se tam nevyčte.
Když někdo napiše že výsledek je diskutabilní.to je dost široký pojem.Tak budu je ta změna znát a má cenu do toho jít a nebo ne.
Konkretne treba ty mas v popisu ze mas jinou klapku.tak sam rekni ceho si tim doshl a jaka jsou tva konkretni zjisteni.a zda jsi tam dal klapku pro auta s tempomatem nebo bez.
Re: škrtící klapka z 1.8T
Napsal: 18.08.2015 07:44
od majrek001
jelikož všechny 1.6 16v mají elektronický plyn a tedy i el. klapku (tedy bez lanka), tak se tam klapka pro temtompomat neřeší to umí všechny el. klapky - já jsem si třeba tempomat dodělával
klapka je samozřejmě potřeba z novějších 1.8T 110kW (elektronická klapka) nebo z 1.8T 132kW (kde je vždy elektronická) a je potřeba zaslapit jeden boční výstup (třeba zalepit červíka)
klapka z 1.8T má větší výstupní průměr než 1.6 16v (tedy stejný vstupní a výstupní) je to cca o 0,5cm na průměru
pocitově to jde lépe do otáček cca 3000 - 6500ot, ale jelikož mám předělané sání na TDI/GTI, úpravu ECU skrz odezvu plynu + nějaký ten poník navíc, vypodložený pedál aby dával při plném sešlápnutí téměř 100% požadavku, tak se těžko řekne kde konkrétně přidává klapka kde třeba filtrbox.
Re: škrtící klapka z 1.8T
Napsal: 18.08.2015 18:41
od VWMysak
Re: škrtící klapka z 1.8T
Napsal: 18.08.2015 18:43
od vtuni
sedí
Re: škrtící klapka z 1.8T
Napsal: 18.08.2015 20:53
od majrek001
hoši máte pravdu, ale na to se neptal
Re: škrtící klapka z 1.8T
Napsal: 18.08.2015 20:58
od VWMysak
Svym způsobem to byla taky odpověď.
Re: škrtící klapka z 1.8T
Napsal: 18.08.2015 21:27
od vtuni
Re: škrtící klapka z 1.8T
Napsal: 18.08.2015 21:44
od majrek001
chtěl jsem napsat něco podobného, že to do 1.8T by pak musel cpát peníze, aby to pořádně letělo a u té 1.6 16v to pochopí už na začátku, že to nemá smysl
Re: škrtící klapka z 1.8T
Napsal: 18.08.2015 22:47
od vtuni
Re: škrtící klapka z 1.8T
Napsal: 20.08.2015 03:32
od alfik666
majrek001 píše:jelikož všechny 1.6 16v mají elektronický plyn a tedy i el. klapku (tedy bez lanka), tak se tam klapka pro temtompomat neřeší to umí všechny el. klapky - já jsem si třeba tempomat dodělával
klapka je samozřejmě potřeba z novějších 1.8T 110kW (elektronická klapka) nebo z 1.8T 132kW (kde je vždy elektronická) a je potřeba zaslapit jeden boční výstup (třeba zalepit červíka)
klapka z 1.8T má větší výstupní průměr než 1.6 16v (tedy stejný vstupní a výstupní) je to cca o 0,5cm na průměru
pocitově to jde lépe do otáček cca 3000 - 6500ot, ale jelikož mám předělané sání na TDI/GTI, úpravu ECU skrz odezvu plynu + nějaký ten poník navíc, vypodložený pedál aby dával při plném sešlápnutí téměř 100% požadavku, tak se těžko řekne kde konkrétně přidává klapka kde třeba filtrbox.
Ahoj. Mozes trošku rozviest to vypodloženi pedalu? Myslel si aby ukazal pedal 100%,alebo tevřeni klapky na 100%?
Re: škrtící klapka z 1.8T
Napsal: 20.08.2015 08:14
od majrek001
bavíme se tu o 1.6 16v, která má jen a pouze elektroniký plyn a el. škrtící klapku.. myslel jsem pedál většinou ukazuje kolem 75% při plném sešlápnutí, mě třeba ukazoval fungl nový pedál 76% a když jsem ho odšrouboval tak 96%.. el.klapka se otvírá na plno i třeba na půl plynu záleží na zatížení motoru a požadavku.. pod šrouby jsem dal silnější podložky a zkoušel dokud jsem se nedostal na 96% (samozřejmě měřeni na diangostice)