Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
PříspěvekNapsal: 31.12.2015 11:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2010

Příspěvky:

307

Bydliště:

Brno

Ahoj,
s tou lambdou to je zjímavé..mě bliká kontrolka už několik let a na nic to nemá vliv :D vždy když je motor trochu teplý a nastartuju.

Olej dávám Mobil 3000,asi 5w40 a je super.ze začátku mi to taky bralo trochu olej ale postupně přestávalo.po druhé výměně už přestalo uplně.Navíc jsem začal brát N98 tak nevím jestli tato kombinace měla vliv :D třeba byly zapečené kroužky a uvolnili se..to jen spekuluju.Ale určitě několik nádrží N98 na pročištění motoru doporučuju.

_________________
Bora 1,6 16V Variant-HIGHLINE, Bývale:Fiat TIPO 1,6-výborné auto


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
PříspěvekNapsal: 02.01.2016 20:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8890

zdravím te tam v dáli jak po silvestru? :D co se týče te lambdy tak jijde překontrlovot v bloku hodnot lambda faktor pokud reguluje tak hodnoty musí jít do mínusu,
a tom oleji tak ti doporučim Milers oil je to jiná liga
každopádně dej 10W-40

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
PříspěvekNapsal: 02.01.2016 21:04 
Offline
VWagenista
VWagenista
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

17.09.2015

Příspěvky:

15

Bydliště:

Galway, Irsko

Sonny píše:
Ahoj,
s tou lambdou to je zjímavé..mě bliká kontrolka už několik let a na nic to nemá vliv :D vždy když je motor trochu teplý a nastartuju.

Olej dávám Mobil 3000,asi 5w40 a je super.ze začátku mi to taky bralo trochu olej ale postupně přestávalo.po druhé výměně už přestalo uplně.Navíc jsem začal brát N98 tak nevím jestli tato kombinace měla vliv :D třeba byly zapečené kroužky a uvolnili se..to jen spekuluju.Ale určitě několik nádrží N98 na pročištění motoru doporučuju.


Kontrolka cirka po 100km nesvítí, tak doufám, že to bylo ono. Tady v Irsku je to s benzínem o trochu komplikovanější neb je tady jenom jeden druh - unleaded with added ethanol. Ptal jsem se dneska na benzínce kolik oktanů to má a nikdo mě nebyl schopnej odpovědět.. Ještě zkusím udělat research na internetu nebo zkusím jinou benzinku.

xerxes píše:
zdravím te tam v dáli jak po silvestru? :D co se týče te lambdy tak jijde překontrlovot v bloku hodnot lambda faktor pokud reguluje tak hodnoty musí jít do mínusu,
a tom oleji tak ti doporučim Milers oil je to jiná liga
každopádně dej 10W-40


Po silvestru dobrý, akorát teďka potřebuju trochu detox, haha.. Na hodnoty lambdy se podívám zítra, ještě jsem to nenapojoval na VAG, tak uvidíme. Měl by být motor zahřátý nebo můžu na studeným?
Po oleji Milers se podívám, ale asi jsem to nikde neviděl. Liqui Moly se dá sehnat jenom na objednávku.
Možná hloupá otázka, ale proč 10w-40 a ne 5w-40? Všichni říkaj, že do "starších" motorů 10w-40, ale já bych spíš potřeboval vědět trošku víc :-)

Btw, zítra ještě chci zkontrolovat filtr a klapku nasávání - čistil jsem to cca 2000km zpátky, tak chci vidět jestli se ještě zasírá nebo to je ok. Hodím jsem taky nějáký fotky, ať se podíváte jak vypadá Golf na druhej straně :-)

Díky moc.

_________________
2001 VW Golf MK4 1.4 16v AXP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
PříspěvekNapsal: 02.01.2016 22:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8890

hodnoty dělej u zahřátého motoru,olej 10w proto že se ti trošičku stiší :wink: je hustší takže teoreticky trošku pojede tišeji ale nějak extra to nepoznáš

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
PříspěvekNapsal: 03.01.2016 21:25 
Offline
VWagenista
VWagenista
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

17.09.2015

Příspěvky:

15

Bydliště:

Galway, Irsko

Tak je tu další update :pleasantry:
Jak jsem sliboval, tak jsem učinil - dneska jsem auto napíchl na vcdc lite a projel hodnoty. Nic speciálního jsem tam neviděl, ale posuďte sami, nejsem odborník :good:

Hodnoty ze studeného motoru
Příloha:
Poznámka: COLD
vcdc - cold.png
vcdc - cold.png (259.02 KiB) Zobrazeno 429 krát



Hodnoty ze zahřátého motoru
Příloha:
Poznámka: HOT
vcdc  hot.png
vcdc hot.png (254.56 KiB) Zobrazeno 429 krát

Příloha:
Poznámka: HOT 1
vcdc hot 1.png
vcdc hot 1.png (244.23 KiB) Zobrazeno 429 krát



Dále jsem zkontroloval filtr sání + klapku po cca 2000km. Klapka vypadá v pohodě a filtr si myslím, že taky ujde. Akorát mě zajímá jak se může dostat do filtr boxu olej, nebo taková "majonéza"? Může to být z toho že jezdím převážně krátké vzdálenosti a motor se dostatečně nezahřeje?
Příloha:
Poznámka: KLAPKA
12468136_1139656596044531_1661588375_n.jpg
12468136_1139656596044531_1661588375_n.jpg (105.04 KiB) Zobrazeno 429 krát

Příloha:
Poznámka: FILTR
12459625_1139656606044530_1843601266_n.jpg
12459625_1139656606044530_1843601266_n.jpg (97.92 KiB) Zobrazeno 429 krát


_________________
2001 VW Golf MK4 1.4 16v AXP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
PříspěvekNapsal: 03.01.2016 21:30 
Offline
VWagenista
VWagenista
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

17.09.2015

Příspěvky:

15

Bydliště:

Galway, Irsko

Tady je pár fotek mojeho Golfa, kdyby to někoho zajímalo :fool: :laugh:
Příloha:
12459892_1139656759377848_813698222_n.jpg
12459892_1139656759377848_813698222_n.jpg (83.69 KiB) Zobrazeno 429 krát

Příloha:
12476273_1139656689377855_1330717877_n.jpg
12476273_1139656689377855_1330717877_n.jpg (75.56 KiB) Zobrazeno 429 krát

Příloha:
12468123_1139656646044526_1514442741_n.jpg
12468123_1139656646044526_1514442741_n.jpg (78.62 KiB) Zobrazeno 429 krát

Příloha:
12459559_1139656732711184_149027084_n.jpg
12459559_1139656732711184_149027084_n.jpg (94.14 KiB) Zobrazeno 429 krát


_________________
2001 VW Golf MK4 1.4 16v AXP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
PříspěvekNapsal: 03.01.2016 21:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8890

ty hodnoty máš si myslím good no jinak olej v sánio asi klasika :| no jinak auto vypadá k světu :good:

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
PříspěvekNapsal: 03.01.2016 22:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.07.2011

Příspěvky:

2793

Bydliště:

Praha

já jezdil leta z odpojenou lambdou a jede to normálně, páč ECU si sama nastaví "nouzovou" lehce bohatší směs a tím celej problém hasne... malinko víc to žere, to je celý...

jinak si nemyslim, že by ty bílý fleky na lambdě znamenali nemrzku ve výfuku... lambda má svou životnost a jednoho dne prostě shoří

_________________
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
PříspěvekNapsal: 04.01.2016 00:39 
Offline
VWagenista
VWagenista
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

17.09.2015

Příspěvky:

15

Bydliště:

Galway, Irsko

xerxes píše:
ty hodnoty máš si myslím good no jinak olej v sánio asi klasika :| no jinak auto vypadá k světu :good:

Díky, chtěl jsem to dát všechno do pořádku, ta kontrolka mě tam s*ala, i když to nemělo nějak velký vliv na jízdu..
Ještě je tam pár věcí, který bych chtěl zpravit nebo vyměnit ( např. zámek v kufru, větší kola, atd.. ), ale nechce se mě do toho zbytečně vrážet peníze. Technickou mám v červenci, tak se potom toho chci zbavit a upgradovat na 1.9tdi .
Dymák píše:
já jezdil leta z odpojenou lambdou a jede to normálně, páč ECU si sama nastaví "nouzovou" lehce bohatší směs a tím celej problém hasne... malinko víc to žere, to je celý...

jinak si nemyslim, že by ty bílý fleky na lambdě znamenali nemrzku ve výfuku... lambda má svou životnost a jednoho dne prostě shoří

Taktéž si myslím že to nemohla být chladící kapalina, jelikož jsem nikde nezaznamenal ztrátu...
Díky

Mimochodem, na této fotce je vidět že mám mokro kolem zátky na olej. Několikrát jsem to vytíral a poté jsem se rozhodl koupil novou, ale olej se tam stále ukazuje. Při koupi auta jsem měnil svíčky, které byly zalité skoro kompletně olejem ( nejvíc ta zleva samozřejmě ). Od výměny ( cca 5000km zpátky ) jsem svíčky nekontroloval. Nějáké nápady?
Obrázek

_________________
2001 VW Golf MK4 1.4 16v AXP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
PříspěvekNapsal: 04.01.2016 01:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8890

pokud máš zalite svíčky tak sundat víko ventilu a znova přetěsnit :wink:

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
PříspěvekNapsal: 05.01.2016 00:52 
Offline
VWagenista
VWagenista
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

17.09.2015

Příspěvky:

15

Bydliště:

Galway, Irsko

xerxes píše:
pokud máš zalite svíčky tak sundat víko ventilu a znova přetěsnit :wink:


Až budu mít chvíli čas, tak se podívám znovu na ty svíčky a dám vědět.
Jinak, víko ventilů myslíš hlavu? Koukal jsem na net na nějáké videa a jsem z toho docela hotovej, jako samouk. Je třeba rozdělat klínovej řemen? Dá se to vůbec udělat sám venku, nebo spíš bude lepší stím zajet do mechanika?

Je vůbec nějáké těsnění kolem zátky na olej, nebo to má být takhle?
Obrázek
Je možný že výpary projdou přes zátku a bude se dělat kolem ní mokro, tak jak to mám na fotce?

Díky za každou odpověď.

_________________
2001 VW Golf MK4 1.4 16v AXP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
PříspěvekNapsal: 05.01.2016 01:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.07.2011

Příspěvky:

2793

Bydliště:

Praha

víčko má těsnění - ten gumovej kruh, je vidět i na fotce

dál mi příjde, že to víčko nemáš utažený - mělo by bejt vodorovně a ty ho máš malinko našikmo - není tam závit, ale plechový zobáčky, co vidíš i na tý fotce a chce to při zavírání trošku síly, aby to zacvaklo

dále pojem "víko ventilů", případně "ventildekl" je to, na čem je to víčko oleje - v tvém případě je přišroubováno imbusama k hlavě motoru a když ho sundáš, vidíš vačku/y a vršek hlavy

a klínovej řemen už dneska u auta prakticky nenajdeš - používá se plochý drážkový řemen a od klikový hřídele pohání další příslušenství, jako je alternátor, servopumpa, kompresor klimatizace atd.... (u feldy i vodní pumpu).... výměna je jednoduchá, když víš, kudy má jít přes ty řemenice... a pokud to nevíš, tak to většinou najdeš na netu - nesmíš se toho bát

edit: ty jsis zřejmě poplet klínovej (plochej) a rozvodovej řemen.... ten první zvládneš, do rozvodů se nepouštěj, pokud jsi lajk

_________________
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group