škubání motoru,padání do nouzáku

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Motorista82
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 03.07.2015 21:52

škubání motoru,padání do nouzáku

Příspěvek od Motorista82 »

Zdravím všechny!
Včera při jízdě 50 km tam a z5.Celou cestu tam nic,pak jsem zastavil a na volnoběh se to začalo třást a rozsvítili se kontrolka motoru a epc.
Po opětovném nastartování svítila jen kontrolka motoru a auto jelo normálně.
Po cca 30 km se to samé stalo za jízdy,chcípl jsem motor a hned nastartoval pak už jsem v pohodě dojel domu.Dnes se mi to samé stalo už několikrát,stačí i za jízdy chcípnout a znovu nastartovat.Kontrolka epc zhasne a auto jede normálně.Pokud svítí,hroznej třas a nouzový režim.
Ještě jsem zjistil že po odpojení snímače otáček na hlavě se neděje nic.Svíčky měněny a cívky zkoušeny (postupně jsem je měnil za jednu novou co mám pro jistotu)
kontrolka motoru svítí stále.
Variant 1,6 16v AZD

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: škubání motoru,padání do nouzáku

Příspěvek od majrek001 »

dej to na diagnostiku
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Motorista82
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 03.07.2015 21:52

Re: škubání motoru,padání do nouzáku

Příspěvek od Motorista82 »

Tam jdu asi zítra, jen jestli vás něco nenapadne. Pokud jedu je vše ok, ale když sundám nohu z plynu tak to začne dělat a to takřka pravidelně. Brzdim motorem a při cirka 2500 otáčkách to začne. Tak jen vypnu klíček, zapnu a auto jede normálně. Pokud se mi to stane na křižovatce, chcipnu hned natočím a jede. Přidávám video. Díky!
https://youtu.be/xdWQpt2Uvxw" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
amavet
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4166
Registrován: 11.02.2008 07:50
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: škubání motoru,padání do nouzáku

Příspěvek od amavet »

tipuju ze zateklo do rj motoru , chyba diag poloha plynoveho pedalu . ale bez diag jen laborovani
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3

Motorista82
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 03.07.2015 21:52

Re: škubání motoru,padání do nouzáku

Příspěvek od Motorista82 »

Tak to podle té diagnostiky opravdu vypadá na ten plynový pedál. Lze rozebrat a vyčistit a nebo to nemá smysl? Najeto 240000.Díky

Uživatelský avatar
amavet
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4166
Registrován: 11.02.2008 07:50
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: škubání motoru,padání do nouzáku

Příspěvek od amavet »

zamezit vniknuti vody do tech prosturu , vycili vycistit , vysusit , zatesnit a bude ok
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3

Motorista82
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 03.07.2015 21:52

Re: škubání motoru,padání do nouzáku

Příspěvek od Motorista82 »

Tak pedál jsem vyndal a rozebral.Osobně si myslím že se něco takového ani porouchat nemůže.Trochu jsem natáhl ty kartáčky co tam jsou a výsledek je stejný jako před tím.V okolí pedálu je sucho.
Spíš to bude asi někde ve vedení.Škubání se projeví když vytáhnu za běhu konektor od klapky.
Máte ještě někdo radu kde hledat?
Prosím a děkuji.

Uživatelský avatar
kufus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 158
Registrován: 27.09.2014 22:59

Příspěvek od kufus »

Diagnostika psala jenom pedál nebo i něco víc?

Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk

Motorista82
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 03.07.2015 21:52

Re: škubání motoru,padání do nouzáku

Příspěvek od Motorista82 »

Tak snad hurá.Ještě musím vrátit zpátky pedál a projet to.Prostříkal jsem konektor u klapky kontaktolem a zatím to vrčí.

Motorista82
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 03.07.2015 21:52

Re: škubání motoru,padání do nouzáku

Příspěvek od Motorista82 »

:( Tak nic,dlouhou dobu to vrčelo,několik startů a pak jsem vyjel ven a při rozjezdu na křižovatce to zase začalo.
Diagnostika hlásila klapku,ovladač a malý nebo žádný signál (pokud si to pamatuju správně)
Řídící jednotka je taky suchá.

Uživatelský avatar
amavet
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4166
Registrován: 11.02.2008 07:50
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: škubání motoru,padání do nouzáku

Příspěvek od amavet »

chce to presnou chybu co hlasi diag .
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3

Motorista82
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 03.07.2015 21:52

Re: škubání motoru,padání do nouzáku

Příspěvek od Motorista82 »

Čísla jsem si bohužel nevypsal.Ještě mě napadla taková věc,ale může to být náhoda.Několikrát jsem to startoval a dlouho to běželo na volnoběh,ale do nouzáku to padlo až když jsem třeba kousek popojel.Tak že spíš to dělá když je motor v tahu,ale někdy i jen tak.Zítra budu zase laborovat.
Mám obavy to dát do servisu když to tady pročítám.Na jaře jsem to překroužkovával a přetěsňoval ventily.S tou elektronikou ale moc nevím.
Myslím ale že to bude nějaká kravina,kdyby bylo něco v háji tak by to dělalo asi furt.

Motorista82
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 03.07.2015 21:52

Re: škubání motoru,padání do nouzáku

Příspěvek od Motorista82 »

sundal jsem z klapky kryt.Po nastartování si hlídá volnoběh a pak se tak o zoubek pootevře a v tom začne to třesení motorem a padne do nouzáku.Když jsem jí ručně přivřel tak byl volnoběh zase ok.Teď po demontáži není nastavená,ale dělala to samí i po nastavení.

Motorista82
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 03.07.2015 21:52

Re: škubání motoru,padání do nouzáku

Příspěvek od Motorista82 »

Tak se to rozesralo celé.Nedrží volnoběh,lítá nahoru a dolu pak na nějakých 800 a pak vyskočí na 1200 a nouzák.V tom přestane reagovat na plyn.Je cejtit benzín.
Objednal jsem kabel,tak se budu příští týden učit z vagem pokud dorazí.
Zatím díky všem!

Uživatelský avatar
kufus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 158
Registrován: 27.09.2014 22:59

Příspěvek od kufus »

Není nastavená ta klapka..ale tipnul bych to na špatný potenciometr v klapce - špatně se vyhodnotí poloha klapky a tím i směs (i jak si říkal, že jsi ji pak ručně přivřel a bylo to zase ok) . Chtělo by to nejdřív vyzkoušet s jinou klapkou :).. Ale začni znovu s tím vagem a dej nám sem ty kódy ;)

Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“