Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V -VYŘEŠENO!!
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V
přesně tak pokud to je AZD nebp BCB tak cívka kuknout na vag tam ti to napíše
-
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 13.06.2010 22:32
- Bydliště: Brno
Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V
Vag bohužel teď neseženu tak jsem aspoň koupil cívku a zítra budu zkoušet která to je nějaká uskalí?? snad to zvládnu,nikdy jsem to nedělal.ale už potřebuju jezdit
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V
uskalí nejsou. musíš je opratrně vytahovat. přes diagnostiku by si věděl konkrétní která to je.. takto budeš muset vytahovat jestli se změní zvuk nebo ne.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 13.06.2010 22:32
- Bydliště: Brno
Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V
ok.
Dá se ještě jiným způsobem zjistit který válec nepálí??
Napadá mě odpojovat konektor od cívky?? nebo radši vyndat celou cívku??
Díky
Dá se ještě jiným způsobem zjistit který válec nepálí??
Napadá mě odpojovat konektor od cívky?? nebo radši vyndat celou cívku??
Díky
-
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 13.06.2010 22:32
- Bydliště: Brno
Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V
Tady odpojuje vstřiky..
https://www.youtube.com/watch?v=vyULSOIoPvM" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=vyULSOIoPvM" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 13.06.2010 22:32
- Bydliště: Brno
Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V -VYŘEŠENO!!
Dnes jsem vyměnil jednu cívku a je to OK.hned první pokus..odpojil jsem vstřikovač pravého válce a stav se nezměnil.Vytáhnout cívku bylo v pohodě ale sundat konektor už nee,pozor na to!! hlavně když je pod nulou tak to rádo praská!!
Prostřední cívky už někdo měnil..zbývá jedna origo,tak radši budu vozit náhradní.
Takže hurááá
Už jsem Borušku krásně protáhl po městě a už to ani NECUKÁ!!!! Což mne trochu překvapuje,vynechávali jakoby všechny válce ale pak jen jeden!! Teď je všechno OK.jede krásně...
Prostřední cívky už někdo měnil..zbývá jedna origo,tak radši budu vozit náhradní.
Takže hurááá
Už jsem Borušku krásně protáhl po městě a už to ani NECUKÁ!!!! Což mne trochu překvapuje,vynechávali jakoby všechny válce ale pak jen jeden!! Teď je všechno OK.jede krásně...
- kufus
- Řidič
- Příspěvky: 158
- Registrován: 27.09.2014 22:59
Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V -VYŘEŠENO!!
No vidíš . To mě už to taky necuká...šišaté kolo
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V -VYŘEŠENO!!
Jo ty konektory se odpojují pěkně blbě. Snadno se dají v té mezeře mezi cívkou a konektorem odpáčit šroubovákem, ale je to vrcholná prasárna, jelikož se to pak celkem okouše.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 28.05.2019 20:16
Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V -VYŘEŠENO!!
zdravíčko chlapci. Mám takový problém u G4 1.6 77kw diagnostika psala vynechávání zapalování 2.válce trvale ... zapalovací modul vyměněn svíčky nové jiskru hází není problém ale prostě to kloudně nejede a motor se klepe jako by to pořád jelo na 3 válce ovšem když se odšroubuje víčko na nalívání oleje tak se zvedne volnoběh do normálu a auto jede jak urvaný bezproblému ... už si stím nevím rad váhu jsem také měnil za novou a furt stejný problém sání jsme sundaval nikde díra snímače jsem přešel prostě konec...
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V -VYŘEŠENO!!
tak když pomáhá víčko od oleje, tak bych jako první začal odlučovačem oleje jestli není zacpaný, který je zezadu - pořádně ho vyčisti, aby byl průchozí a dej nový O-kroužky
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 09.03.2019 14:26
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V -VYŘEŠENO!!
Nazdar všichni u mladé podobnej případ.
Golf IV 1,6 16V 77kw (AZD).
Dávané nové (chronologicky od začátku)-> náplně a filtry, svíčky, cívky, lambdy, rozvody, mapsenzor, čidla na klice a na vačce, a jako poslední relátko 409 pro PČ/ŘJ.
Motor má super starty, hladkej chod nechrochtá nekucká netřepe se (občas mám chuť zkontrolovat jestli tam vůbec je), pro vyloučení jednoho nápadu poslední 4 nádrže jety na 100 Carrera.
Po nastartování na volnoběhu si krásně chrochtá a po určitým (náladovým) intervalu prostě chcípne bez jakékoli přechozí reakce.
Za jízdy cukání -> za tepla i za studena (zakopává, jak když při rozjezdu rychle pustíš spojku) a případně prostě jen bez předchozího varování spadnou otáčky na nulu a zdechne.
Jo jinač VAG mě nic neukazuje krom teda senzoru ABS (ale ten to pravděpodobně nebude co ?)
Díky moc za nápady.
Golf IV 1,6 16V 77kw (AZD).
Dávané nové (chronologicky od začátku)-> náplně a filtry, svíčky, cívky, lambdy, rozvody, mapsenzor, čidla na klice a na vačce, a jako poslední relátko 409 pro PČ/ŘJ.
Motor má super starty, hladkej chod nechrochtá nekucká netřepe se (občas mám chuť zkontrolovat jestli tam vůbec je), pro vyloučení jednoho nápadu poslední 4 nádrže jety na 100 Carrera.
Po nastartování na volnoběhu si krásně chrochtá a po určitým (náladovým) intervalu prostě chcípne bez jakékoli přechozí reakce.
Za jízdy cukání -> za tepla i za studena (zakopává, jak když při rozjezdu rychle pustíš spojku) a případně prostě jen bez předchozího varování spadnou otáčky na nulu a zdechne.
Jo jinač VAG mě nic neukazuje krom teda senzoru ABS (ale ten to pravděpodobně nebude co ?)
Díky moc za nápady.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V -VYŘEŠENO!!
zkontroloval bych egr senzor jestli se zavírá - případně zkus co to dělá s odpojeným egr
cukání u mého 16v způsobovala jízda na N95 už to vypadala jak kdybych vyšel z autoškoly a po dvou nádržích N98 se to výrazně zlepšilo od té doby jsem už jezdil na předepsaný benzín tedy N98..
Co tam lijete za benzín?
cukání u mého 16v způsobovala jízda na N95 už to vypadala jak kdybych vyšel z autoškoly a po dvou nádržích N98 se to výrazně zlepšilo od té doby jsem už jezdil na předepsaný benzín tedy N98..
Co tam lijete za benzín?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu