Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V -VYŘEŠENO!!

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V

Příspěvek od xerxes »

přesně tak pokud to je AZD nebp BCB tak cívka kuknout na vag tam ti to napíše

Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V

Příspěvek od Sonny »

Vag bohužel teď neseženu :? tak jsem aspoň koupil cívku a zítra budu zkoušet která to je :) nějaká uskalí?? snad to zvládnu,nikdy jsem to nedělal.ale už potřebuju jezdit :x

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

uskalí nejsou. musíš je opratrně vytahovat. přes diagnostiku by si věděl konkrétní která to je.. takto budeš muset vytahovat jestli se změní zvuk nebo ne.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V

Příspěvek od Sonny »

ok.
Dá se ještě jiným způsobem zjistit který válec nepálí??
Napadá mě odpojovat konektor od cívky?? nebo radši vyndat celou cívku??

Díky

Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V

Příspěvek od Sonny »

Tady odpojuje vstřiky..

https://www.youtube.com/watch?v=vyULSOIoPvM" onclick="window.open(this.href);return false;

Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V -VYŘEŠENO!!

Příspěvek od Sonny »

Dnes jsem vyměnil jednu cívku a je to OK.hned první pokus..odpojil jsem vstřikovač pravého válce a stav se nezměnil.Vytáhnout cívku bylo v pohodě ale sundat konektor už nee,pozor na to!! hlavně když je pod nulou tak to rádo praská!!
Prostřední cívky už někdo měnil..zbývá jedna origo,tak radši budu vozit náhradní.

Takže hurááá :yahoo:
Už jsem Borušku krásně protáhl po městě a už to ani NECUKÁ!!!! Což mne trochu překvapuje,vynechávali jakoby všechny válce ale pak jen jeden!! :idea: :idea: Teď je všechno OK.jede krásně...

Uživatelský avatar
kufus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 158
Registrován: 27.09.2014 22:59

Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V -VYŘEŠENO!!

Příspěvek od kufus »

No vidíš ;). To mě už to taky necuká...šišaté kolo :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V -VYŘEŠENO!!

Příspěvek od Shorty »

Jo ty konektory se odpojují pěkně blbě. Snadno se dají v té mezeře mezi cívkou a konektorem odpáčit šroubovákem, ale je to vrcholná prasárna, jelikož se to pak celkem okouše.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

hryne
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 28.05.2019 20:16

Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V -VYŘEŠENO!!

Příspěvek od hryne »

zdravíčko chlapci. Mám takový problém u G4 1.6 77kw diagnostika psala vynechávání zapalování 2.válce trvale ... zapalovací modul vyměněn svíčky nové jiskru hází není problém ale prostě to kloudně nejede a motor se klepe jako by to pořád jelo na 3 válce ovšem když se odšroubuje víčko na nalívání oleje tak se zvedne volnoběh do normálu a auto jede jak urvaný bezproblému ... už si stím nevím rad váhu jsem také měnil za novou a furt stejný problém sání jsme sundaval nikde díra snímače jsem přešel prostě konec...

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V -VYŘEŠENO!!

Příspěvek od majrek001 »

tak když pomáhá víčko od oleje, tak bych jako první začal odlučovačem oleje jestli není zacpaný, který je zezadu - pořádně ho vyčisti, aby byl průchozí a dej nový O-kroužky
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

p4n7h3r
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 09.03.2019 14:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V -VYŘEŠENO!!

Příspěvek od p4n7h3r »

Nazdar všichni u mladé podobnej případ.
Golf IV 1,6 16V 77kw (AZD).

Dávané nové (chronologicky od začátku)-> náplně a filtry, svíčky, cívky, lambdy, rozvody, mapsenzor, čidla na klice a na vačce, a jako poslední relátko 409 pro PČ/ŘJ.

Motor má super starty, hladkej chod nechrochtá nekucká netřepe se (občas mám chuť zkontrolovat jestli tam vůbec je), pro vyloučení jednoho nápadu poslední 4 nádrže jety na 100 Carrera.

Po nastartování na volnoběhu si krásně chrochtá a po určitým (náladovým) intervalu prostě chcípne bez jakékoli přechozí reakce.

Za jízdy cukání -> za tepla i za studena (zakopává, jak když při rozjezdu rychle pustíš spojku) a případně prostě jen bez předchozího varování spadnou otáčky na nulu a zdechne.

Jo jinač VAG mě nic neukazuje krom teda senzoru ABS (ale ten to pravděpodobně nebude co :D?)

Díky moc za nápady. ;)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Cukání motoru 1500-2500 ot/min - 1.6 16V -VYŘEŠENO!!

Příspěvek od majrek001 »

zkontroloval bych egr senzor jestli se zavírá - případně zkus co to dělá s odpojeným egr

cukání u mého 16v způsobovala jízda na N95 už to vypadala jak kdybych vyšel z autoškoly a po dvou nádržích N98 se to výrazně zlepšilo od té doby jsem už jezdil na předepsaný benzín tedy N98..

Co tam lijete za benzín?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“