Bora 2.3 v5 jede na 4valce AGZ
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 18.04.2020 22:27
Bora 2.3 v5 jede na 4valce AGZ
Dobry den chci se zeptat dal jsem do servisu auto aby mi vymenily svicky kabely a olej. Nakonec mi mechanik rekl ze mi to jede jen na 4 valce. Merili jsme tlak ve valcich ve vsech to bylo kolem 12b ale u 5 valce to bylo 7b kdyz jsme to zkusily po 3-4x tak to hodilo 11-12b. Nemel nekdo samy problem nebo nevi nekdo cim to muze byt? Znamy rikal ze pistovy krouzek. Dekuji
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 18.04.2020 22:27
Re: Bora 2.3 v5 jede na 4valce AGZ
Aktualizace : Nakonec se zjistilo ze v 5 valci byla na pul svicka. Vsechno se zkontrolovalo a auto jelo v pohode. Jelo 3 dny a pote zase jelo na 4 valce. Svicky a kable v pohode. Posledni moznost je civka. Neni nekdo jak postupovat dale?
- EgoBurian
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 28.06.2016 17:03
- Bydliště: Týn nad VWltavou (Kameňákov)
Re: Bora 2.3 v5 jede na 4valce AGZ
Dát nový svíčky, cívky, zapalovací modul a pořádně zkontrolovat kabely. Pak bych teprve šel po nějakejch tlakách.
Chudej pracující
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Bora 2.3 v5 jede na 4valce AGZ
já bych prvně změřil tlaky, to nestojí nic a pak teprve měnil díly metodou pokus-omyl...
jinak jestli není komprese na jednom válci, může to být kroužkama, těsněním, nebo ventilama, když měříš kompresi a některej válce má míň než ostatní, dej do něho pár kubíků oleje a opakuj měření, když komprese stoupne je to kroužkama.
další možnost je natočit motor tak, aby u kontrolovanýho válce byly zavřený ventily a přes svíčku natlakovat válec kompresorem a poslouchat odkud to syčí.
to by měl ale mechanik znát..
jestli je tam mechanická závada, svíčky ani cívky to nevyřeší.
jinak jestli není komprese na jednom válci, může to být kroužkama, těsněním, nebo ventilama, když měříš kompresi a některej válce má míň než ostatní, dej do něho pár kubíků oleje a opakuj měření, když komprese stoupne je to kroužkama.
další možnost je natočit motor tak, aby u kontrolovanýho válce byly zavřený ventily a přes svíčku natlakovat válec kompresorem a poslouchat odkud to syčí.
to by měl ale mechanik znát..
jestli je tam mechanická závada, svíčky ani cívky to nevyřeší.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..