Správně napnutý rozvodový řemen

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Správně napnutý rozvodový řemen

Příspěvek od noxik600 »

Mohl by tu prosím pěkně dát někdo rady/fotky/video jak zjistit, že je správně napnutý rozvodový řemen u benzínu/nafty?

Například že u AKLu se to zjistí otočením řemene mezi vačkou a vodní pumpou o 90 stupňů. Víc = podpnutý, méně = moc napnutý.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

vlado 14
Závodník
Závodník
Příspěvky: 531
Registrován: 19.04.2012 09:44
Bydliště: SK-OKRES MY

Re: Správně napnutý rozvodový řemen

Příspěvek od vlado 14 »

podla sponovacej kladky,je tam jazycek ktory ukazuje spravne napnutie

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Správně napnutý rozvodový řemen

Příspěvek od noxik600 »

vlado 14 píše:podla sponovacej kladky,je tam jazycek ktory ukazuje spravne napnutie
To je při napínání, ale ptám se, jak to poznat jinak. Na napínací kladku prostě nevidím.
Jde o to, že jsem prvně myslel ,že je řemen prepjatý, ale teď po odjetí 2000km se mi zdá volnější, prstem ho lehce propnu o cca1,5 cm na každou stranu.

Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“