Motor netahne a cuka

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Motor netahne a cuka

Příspěvek od xerxes »

zdravím tě,pokud máš málo oleje tak pověř někoho zodpovědného at ti povoli šroub v nejnišším místě a at vytěče cá nápln serva a pak použij olej podle barvy víčka nádobky takže zelený je to olej přímo do servo sostavy :wink:

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1552
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: Motor netahne a cuka

Příspěvek od varok »

Aha, takže když je na nádobce zelené víčko, tak tam má být zelený olej? Dobře, děkuji.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Uživatelský avatar
Plague
Řidič
Řidič
Příspěvky: 180
Registrován: 05.10.2016 20:12
Bydliště: Brno

Re: Motor netahne a cuka

Příspěvek od Plague »

varok píše:Jestli jsem to pochopil dobře, tak to čidlo snímá krajní polohy řízení a když je v některé z krajních poloh, tak pošle ŘJ motoru signál a ta přidá na otáčkách motoru aby nechcípnul. Je to tak?
An, přesně tak, jen podle zkušeností na internetu to vypadá že vadné servo posílá nějaký zmatený signál, odpojené čidlo neposílá žádný.
varok píše: Nakonec to dopadlo trošku jinak. Zjistil jsem, že v servu mám asi málo oleje. je prosím nádobka servoposilovače ta černá před nádobkou chl. kapaliny, jak jsem označil na obrázku červeně? A jaký olej tam prosím dolít. Četl jsem tady na foru starší diskuze, že jsou dva druhy, zelený a červený olej. Mám 1,6 SR r.v. 98. Koukal jsem na měrku a olej, nebo kapalina je taková spíše nažloutlá.
Nemyslím si, že barva víčka to určuje :)

Každopádně, patří tam ten, co se dnes vyrábí jako zelený, dle specifikace v knihách. Koupil jsem ho na skoda-dily.cz. Původně jsem tam taky měl žlutý (1.6 SR AKL 74kW, r99). Co jsem hledal původně tak žlutý byl přitom je to stejná specifikace, tak jsem to tam nalil.

Fajnšmekři to vypouštějí a asi je to tak lepší, minimálně pro pocit. Já si v tomto případě nemyslím, že to byly konfliktní oleje, které spolu reagují. Už proto že o žlutém oleji mluvíš i ty na stejném modelu auta, plus je dalších takových lidí dost, co tam měli žlutý.

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Motor netahne a cuka

Příspěvek od Graun »

Ještě k té chybě klapky. Pokud to auto koupil a neví co se tam dělalo/nedělalo, tak bych určitě vyčistil i klapku. Taky to má své mouchy a pak se člověk musí potýkat s různými nešváry chování motoru.

Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1552
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: Motor netahne a cuka

Příspěvek od varok »

Ano, auto mám asi měsíc, možná trošku déle. Klapku nechám vyčistit.
Ta kapalina v servu nevím přesně, ale když jsem utíral měrku do papírového ubrousku, tak vypadá podobně jako brzdová kapalina. Průhledná do žluta. A kdybych ji chtěl přece jenom vypustit, tak kde je prosím ten šroub na vypouštění? Servočerpadlo mám úplně dole pod klimakompresorem.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Motor netahne a cuka

Příspěvek od xerxes »

kdo ví co to tam je za nápln,nejlíp uděláš jak povoliš přívodní trubku co vede k servo tyči je to nejnišší místo a nejlíp jak budeš mít předni kola vyzdvihnutá a pak snima potoč mělo by vytlačit olej i ze servo tyče

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1552
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: Motor netahne a cuka

Příspěvek od varok »

Zatím jsem dolil asi 2 dl kapaliny. Stejně budou asi přes léto opravy, tak to potom udělám pořádně.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“