Golf 4 1.6 16V - nestartuje napoprvé
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- PÁJA77
- Řidič
- Příspěvky: 186
- Registrován: 27.10.2011 09:33
- Bydliště: okr.Jindřichův Hradec
Re: Golf 4 1.6 16V - nestartuje napoprvé
....tak jsem nechal odpojit immobilizer a po 2 měsíčním klidu se dnes opět závada obnovila.Po nastartování mi motor zhasl a zůstala mi svítit ikona immobilizeru.Tak jsem sešlápl plynový pedál až na podlahu a nastartoval jsem bez problémů.Tak vůbec nevím co s tím....škrtící klapka vyčištěná a seřízená,teplotní čidlo vyměněné ,immobilizer odpojený a závada přetrvává...je tady někdo,kdo se s tím to už setkal,nebo dokáže poradit, kde je toho všeho příčina?Nerad bych s tím odjel 100km od baráku a aby mě to někde nechalo a bylo to na odtahovku..díky!!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 20.05.2013 11:16
Re: Golf 4 1.6 16V - nestartuje napoprvé
Ahoj, přišel jsi na něco čím to bylo? nebo problém stále přetrvává?
- PÁJA77
- Řidič
- Příspěvky: 186
- Registrován: 27.10.2011 09:33
- Bydliště: okr.Jindřichův Hradec
Re: Golf 4 1.6 16V - nestartuje napoprvé
....tak, že všechno jináč....měl jem teď golfa u jednoho odborníka a ten mi řekl....immo odpojený není...on dokáže prý odpojit imo. jen zn.bosch nebo siemens....jelikož já mám magneti marelli , s čím se prý ještě nesetkal, tak to vyřadit neumí. Zkontroloval kabeli k budíkům,prý vše o.k...Žádnou závadu nezjistil...VAG mu vyhazval cívku...prý to taky není. Startuji nyní tak,že otočím klíčkem do první polohy a musím počkat až zhasne ikona imo.,pak nastartuji......
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 4 1.6 16V - nestartuje napoprvé
v 90% v procentech je problém v kabeláži konekrétně v pinech jelikož původní piny jsou jen zařízlé do drátu a nové v opravně sadě už jsou krymplované tedy mají výborny kontakt - takto jsou piny jak u konektoru cívky tak na druhé straně u konektoru v budíkách další varianta jsou studený spoje na pinech v budíkách a nebo cívka.. nedávno jsem opravoval jednomu známému a od té doby to chodí bez problému a vždy
jinak staré kabely šli vpododě propísknout, ale to není vždy moc směrodatné - staré kabely není ani potřeba měnit když upraví ty piny - stačí lamacím nožem trošku stáhnout bužírku a zmáčknout nebo nejlépe dát nové piny
ale pokud ti to dělá immo tak to na budíkách uvidíš, že bude blikat.
jinak staré kabely šli vpododě propísknout, ale to není vždy moc směrodatné - staré kabely není ani potřeba měnit když upraví ty piny - stačí lamacím nožem trošku stáhnout bužírku a zmáčknout nebo nejlépe dát nové piny
ale pokud ti to dělá immo tak to na budíkách uvidíš, že bude blikat.
Naposledy upravil(a) majrek001 dne 23.04.2017 21:16, celkem upraveno 1 x.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- PÁJA77
- Řidič
- Příspěvky: 186
- Registrován: 27.10.2011 09:33
- Bydliště: okr.Jindřichův Hradec
Re: Golf 4 1.6 16V - nestartuje napoprvé
...díky za info..
- PÁJA77
- Řidič
- Příspěvky: 186
- Registrován: 27.10.2011 09:33
- Bydliště: okr.Jindřichův Hradec
Re: Golf 4 1.6 16V - nestartuje napoprvé
...tak problém vyřešen....stačilo vyměnit kablík immo.
Míro ještě jednou díky!!!!!!
Míro ještě jednou díky!!!!!!
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 4 1.6 16V - nestartuje napoprvé
není zač..
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 02.02.2017 13:19
- Bydliště: Řež
Re: Golf 4 1.6 16V - nestartuje napoprvé
Ještě mám někde schovaný kus drátu, který se efektně spálil a vzal s sebou i 3 pojistky a na zkoušečce se nechal propípnout. Žádnej mezifázovej zkrat/svar, nic... Poškozený místo jsme našli až po totální rozborce elektroinstalace a důkladným prohlížením všech drátů...
Inu 30 let starý dráty už nejsou, co bejvaly.
Ani se nedivím, že to bylo jen drátkem, když se celý auto furt třese... A hledat poruchu na drátku v těch kilometrech, co jsou natahaný po autě... Ani za zlatý prase!
Inu 30 let starý dráty už nejsou, co bejvaly.
Ani se nedivím, že to bylo jen drátkem, když se celý auto furt třese... A hledat poruchu na drátku v těch kilometrech, co jsou natahaný po autě... Ani za zlatý prase!
Golf mk4 Variant 1.9 TDI
Š Felicia 1.3 MPI
Š Felicia 1.3 MPI