Stránka 1 z 1

3 roky marně řeším špatné straty - prosím poraďte (2.3 V5 110 kw)

Napsal: 01.08.2016 12:08
od Comanch
Ahoj,

už od prvního dne, kdy jsem si koupil svojí V5, řeším problém se studenými starty. Pročetl jsem už mnoho diskuzí a udělal spoustu věcí, ale chyba tam stále je. Prosím o radu, jestli vás někoho napadá, co bych ještě mohl zkusit. Děkuji

Motor: 2.3 V5 110 kw, rok 2000

Projevy závady: Při studeném startu (když auto celou noc stojí), mi po nastartování občas hnedka chcípne, případně chytne, ale než se ohřeje, tak se auto za jízdy cuká a nedostanu se nad 2.500 otáček a rychlost 50 km/h. Po asi 1-2 minutách se motor ohřeje a jede v pohodě. Domnívám se, že jde o chudou směs (občas je i slyšet střílení do sání). Motor točí už po startu na volnoběh 800. Ale když je venkovní teplota vyšší (tak 25 °C), motor chytne bez problému a první 2 minuty správně točí 1100.

Co bylo již v motoru vyměněno: Čidlo teploty vody, váha vzduchu, cívka, svíčky, kabely, snímač otáček na klice, lamba sonda, baterka, všechny filtry. A dále vyčištěna škrtící klapka z obou stran a provedeno základní nastavení. Použit odstraňovač vody z nádrže.

Co potlačuje projevy závady: Když ve chvíli kdy se auto cuká vypnu motor a hned nastartuju, je to asi o 90 % lepší. Dále když natankuji Vervu, tak je to také lepší.

Pokud vás někoho napadá čím by to mohlo být, nebo jste se s tím setkal, dejte mi prosím vědět. Díky Honza

Re: 3 roky marně řeším špatné straty - prosím poraďte (2.3 V5 110 kw)

Napsal: 01.08.2016 18:15
od ponyhoof
Ta klapka, skutečně funguje dobře?
Je jednotka motoru v pořádku?
Co čerpadlo v nádrži? Má dobrý tlak?

Re: 3 roky marně řeším špatné straty - prosím poraďte (2.3 V5 110 kw)

Napsal: 01.08.2016 18:38
od Dymák
snímač jedný, nebo druhý vačky a nebo systém sekundárního vzducu (k tomu se přikláním spíš)
VAG píše co?