Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Fessy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 127
Registrován: 03.08.2016 08:27

Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním

Příspěvek od Fessy »

Jako díru ve výfuku mám. Někdo tam navařoval úhlednou koncovku směrem nahoru a začalo to tam rezivět. Je i vidět, že už jednou byla převařovaná. Ale to jsem měl v plánu řešit až před STK. Zavezl jsem to tam, ať to pořádně zchládne přes noc a ráno to zkusí poslechnout za studena. Cestou do servisu mi auto na volnoběh na semaforu drželo stále 1200 otáček a po nastartování strašně cukalo, takže uvidím. Už ale přemýšlím i o prodeji.
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000

Uživatelský avatar
Fessy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 127
Registrován: 03.08.2016 08:27

Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním

Příspěvek od Fessy »

Tak jsem si pro něj dnes jel. Vyměnili čidlo serva, které bylo kompletně prolité olejem. Žádné cukání nezaznamenali a to to byli několikrát projet. Každopádně spotřebu domů do kopce jsem měl 9,5, spotřebu do servisu z kopce skoro 12. Že mám dát vědět, jestli se to zlepšilo nebo ne, protože nechápou, jak může mít čidlo serva takový vliv na motor :)
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním

Příspěvek od noxik600 »

Tak jak, nějaká změna?
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Uživatelský avatar
Fessy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 127
Registrován: 03.08.2016 08:27

Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním

Příspěvek od Fessy »

Cesta ze servisu byla v pohodě, bez cukání, včera jsem nikde nebyl a dnes to půjdu ještě projet po 2 dnech stání, až vystřízlivím :D A pak dám vědět, sám jsem zvědavý.
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000

Uživatelský avatar
Fessy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 127
Registrován: 03.08.2016 08:27

Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním

Příspěvek od Fessy »

Tak teda info. Auto naprosto bez cukání. Po nastartování drží 1000 otáček, jakmile se trochu zahřeje, tak spadne na 800. Zmizel i ten zvuk navíc, který tam byl při studeném startu a nedokázal jsem ho identifikovat. Jezdil jsem město, během 15 km 3 starty. Dojel jsem domů se spotřebou 10.2 což je krása na to kudy a jak jsem jel, jede opět jako předtím! Zmizelo i to slavné odpočítávání spotřeby při studeném startu.

Piny čidla byly prý kompletně zality olejem, který nejspíš vyvzlínal, tak jestli třeba přes olej to vysílalo někam výboje, netuším. Každopádně auto jede jak má, lambda je prý v pořádku a nechal jsem za to 400,- v servise :)
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním

Příspěvek od noxik600 »

Hezky Jaká čidla byly zalitá?
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Uživatelský avatar
Fessy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 127
Registrován: 03.08.2016 08:27

Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním

Příspěvek od Fessy »

Čidlo servořízení tlaku oleje, nebo tak nějak se to myslím jmenuje.
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním

Příspěvek od xerxes »

myslíš tím čidlo tlaku ojeje na servo čerpadlu?

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním

Příspěvek od noxik600 »

Čidlo na servu mám taky od oleje. Můžu ho vyndat, aniž by něco vyteklo?
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Uživatelský avatar
Fessy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 127
Registrován: 03.08.2016 08:27

Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním

Příspěvek od Fessy »

xerxes píše:myslíš tím čidlo tlaku ojeje na servo čerpadlu?
Někde jsem se o servo čerpadlu zmínil tady na fóru a bylo mi řečeno, že AKL (nebo nějaký podobný motor) žádné servo čerpadlo nemá, tak já teda nevím :D Říkali čidlo servořízení. Myslel jsem, že je jen jedno, ale podle vašich dotazů asi není :D
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním

Příspěvek od noxik600 »

Čistili ti na něm čidlo, takže má. Ja ho mám taky a myslím si, že každý golf iv. Posilovač řízení byl standardní.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním

Příspěvek od Graun »

noxik600 píše:Čidlo na servu mám taky od oleje. Můžu ho vyndat, aniž by něco vyteklo?
Ano můžeš jej odpojit aniž by něco vyteklo. Jde to však blbě, jako všechny konektory co tam jsou. Ten jejich typ zajištění konektorů mi nesedí.

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
Plague
Řidič
Řidič
Příspěvky: 180
Registrován: 05.10.2016 20:12
Bydliště: Brno

Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním

Příspěvek od Plague »

AKL servo čerpadlo má.

Čidlo jde "odpojit", ale podle toho, ajk vypadá nový díl si nemyslím, že jde "vyndat" aniž by vytekl olej.

Já jezdím s odpojeným čidlem a chová se stejně krásně, jak výše popisuješ.

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním

Příspěvek od noxik600 »

Tak odpojeno. Při plném rejdu pokles otáček o 150, jede dobře. A jak jsem hi odpojil, bylo uvnitř od oleje
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Uživatelský avatar
Fessy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 127
Registrován: 03.08.2016 08:27

Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním

Příspěvek od Fessy »

A měl jsi nějaký problém s autem, nebo jsi to chtěl jen zkusit na popud toho, že mně to pomohlo?

Co odpočítávání spotřeby u studeného motoru?

Jinak minulý semestr, jak jsem jezdil do školy, tak jsem jezdil vždy za 7,8. Teď v neděli jsem měl rovných 7 a to jsem ho celkem i hnal

Odesláno z mého Xperia T pomocí Tapatalk
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“