Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Fessy
- Řidič
- Příspěvky: 127
- Registrován: 03.08.2016 08:27
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Jako díru ve výfuku mám. Někdo tam navařoval úhlednou koncovku směrem nahoru a začalo to tam rezivět. Je i vidět, že už jednou byla převařovaná. Ale to jsem měl v plánu řešit až před STK. Zavezl jsem to tam, ať to pořádně zchládne přes noc a ráno to zkusí poslechnout za studena. Cestou do servisu mi auto na volnoběh na semaforu drželo stále 1200 otáček a po nastartování strašně cukalo, takže uvidím. Už ale přemýšlím i o prodeji.
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000
- Fessy
- Řidič
- Příspěvky: 127
- Registrován: 03.08.2016 08:27
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Tak jsem si pro něj dnes jel. Vyměnili čidlo serva, které bylo kompletně prolité olejem. Žádné cukání nezaznamenali a to to byli několikrát projet. Každopádně spotřebu domů do kopce jsem měl 9,5, spotřebu do servisu z kopce skoro 12. Že mám dát vědět, jestli se to zlepšilo nebo ne, protože nechápou, jak může mít čidlo serva takový vliv na motor
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Tak jak, nějaká změna?
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- Fessy
- Řidič
- Příspěvky: 127
- Registrován: 03.08.2016 08:27
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Cesta ze servisu byla v pohodě, bez cukání, včera jsem nikde nebyl a dnes to půjdu ještě projet po 2 dnech stání, až vystřízlivím A pak dám vědět, sám jsem zvědavý.
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000
- Fessy
- Řidič
- Příspěvky: 127
- Registrován: 03.08.2016 08:27
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Tak teda info. Auto naprosto bez cukání. Po nastartování drží 1000 otáček, jakmile se trochu zahřeje, tak spadne na 800. Zmizel i ten zvuk navíc, který tam byl při studeném startu a nedokázal jsem ho identifikovat. Jezdil jsem město, během 15 km 3 starty. Dojel jsem domů se spotřebou 10.2 což je krása na to kudy a jak jsem jel, jede opět jako předtím! Zmizelo i to slavné odpočítávání spotřeby při studeném startu.
Piny čidla byly prý kompletně zality olejem, který nejspíš vyvzlínal, tak jestli třeba přes olej to vysílalo někam výboje, netuším. Každopádně auto jede jak má, lambda je prý v pořádku a nechal jsem za to 400,- v servise
Piny čidla byly prý kompletně zality olejem, který nejspíš vyvzlínal, tak jestli třeba přes olej to vysílalo někam výboje, netuším. Každopádně auto jede jak má, lambda je prý v pořádku a nechal jsem za to 400,- v servise
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Hezky Jaká čidla byly zalitá?
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- Fessy
- Řidič
- Příspěvky: 127
- Registrován: 03.08.2016 08:27
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Čidlo servořízení tlaku oleje, nebo tak nějak se to myslím jmenuje.
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
myslíš tím čidlo tlaku ojeje na servo čerpadlu?
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Čidlo na servu mám taky od oleje. Můžu ho vyndat, aniž by něco vyteklo?
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- Fessy
- Řidič
- Příspěvky: 127
- Registrován: 03.08.2016 08:27
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Někde jsem se o servo čerpadlu zmínil tady na fóru a bylo mi řečeno, že AKL (nebo nějaký podobný motor) žádné servo čerpadlo nemá, tak já teda nevím Říkali čidlo servořízení. Myslel jsem, že je jen jedno, ale podle vašich dotazů asi neníxerxes píše:myslíš tím čidlo tlaku ojeje na servo čerpadlu?
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Čistili ti na něm čidlo, takže má. Ja ho mám taky a myslím si, že každý golf iv. Posilovač řízení byl standardní.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Ano můžeš jej odpojit aniž by něco vyteklo. Jde to však blbě, jako všechny konektory co tam jsou. Ten jejich typ zajištění konektorů mi nesedí.noxik600 píše:Čidlo na servu mám taky od oleje. Můžu ho vyndat, aniž by něco vyteklo?
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- Plague
- Řidič
- Příspěvky: 180
- Registrován: 05.10.2016 20:12
- Bydliště: Brno
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
AKL servo čerpadlo má.
Čidlo jde "odpojit", ale podle toho, ajk vypadá nový díl si nemyslím, že jde "vyndat" aniž by vytekl olej.
Já jezdím s odpojeným čidlem a chová se stejně krásně, jak výše popisuješ.
Čidlo jde "odpojit", ale podle toho, ajk vypadá nový díl si nemyslím, že jde "vyndat" aniž by vytekl olej.
Já jezdím s odpojeným čidlem a chová se stejně krásně, jak výše popisuješ.
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Tak odpojeno. Při plném rejdu pokles otáček o 150, jede dobře. A jak jsem hi odpojil, bylo uvnitř od oleje
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- Fessy
- Řidič
- Příspěvky: 127
- Registrován: 03.08.2016 08:27
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
A měl jsi nějaký problém s autem, nebo jsi to chtěl jen zkusit na popud toho, že mně to pomohlo?
Co odpočítávání spotřeby u studeného motoru?
Jinak minulý semestr, jak jsem jezdil do školy, tak jsem jezdil vždy za 7,8. Teď v neděli jsem měl rovných 7 a to jsem ho celkem i hnal
Odesláno z mého Xperia T pomocí Tapatalk
Co odpočítávání spotřeby u studeného motoru?
Jinak minulý semestr, jak jsem jezdil do školy, tak jsem jezdil vždy za 7,8. Teď v neděli jsem měl rovných 7 a to jsem ho celkem i hnal
Odesláno z mého Xperia T pomocí Tapatalk
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000