Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
to píšeš až tet že jedeš hned z kopce,myslel jsem že to je jakj stojiš....
- Fessy
- Řidič
- Příspěvky: 127
- Registrován: 03.08.2016 08:27
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Tak když stojím, tak polodot neukazuje reálnou spotřebu. To jsem myslel, že máme všichni stejné, tak jsem to tak neupřesňoval. Měří až od určité rychlosti. Přijde mi, že ukazuje prostě poslední zaznamenanou při dojezdu na semafor třeba.
Odesláno z mého Xperia T pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Xperia T pomocí Tapatalk
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
chtělo by to nakonfigurovat spotřebu pomoci diagnostiky
- Plague
- Řidič
- Příspěvky: 180
- Registrován: 05.10.2016 20:12
- Bydliště: Brno
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
No starší polodot, který při klidu neukazuje spotřebu L/h, ukazuje poslední průměrnou, dělají to tak i starší audi počítače. Chvíli trvá (než se tak rozjedu na 50) než ukáže aktuální (vysokou, právě jsem se rozjel).
Při teplém motoru to bez plynu ukazuje nula prakticky hned (hned jakmile přepíše hodnout na novou tak je nula), při studeném to ale i z kopce trochu spotřebu má (to dělá i studené audi), ale není to nějak extra vysoká hodnota (<10).
Při teplém motoru to bez plynu ukazuje nula prakticky hned (hned jakmile přepíše hodnout na novou tak je nula), při studeném to ale i z kopce trochu spotřebu má (to dělá i studené audi), ale není to nějak extra vysoká hodnota (<10).
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
A to se dělá jak?
Jinak se mi ve vagu ukazuje kolik litrů benzinu mám v nádrži, takze dojezd by šel?
Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
Jinak se mi ve vagu ukazuje kolik litrů benzinu mám v nádrži, takze dojezd by šel?
Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
kukni tu http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... +kalibrace" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Xerxes: v tom vlákně nic moc není uvedeno...jen diskuze o tom kdo ji má nejmenší
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- Fessy
- Řidič
- Příspěvky: 127
- Registrován: 03.08.2016 08:27
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Taky jsem to koukal a kalibraci spotřeby jsem nenašel. Ale všechny bych je strčil do kapsy. V pondělí z hor jsem měl 4,9 asi 60 km v podstatě prvních 40 km konstantní jízda 70 - 80 km/h. Dnes opět z hor 6,1 asi 100 km.
Každopádně by mě to zajímalo. I s tím dojezdem, o kterém psal noxik. Taky mi to ve vagu ukazuje objem nádrže, ale někde jsem se už dřív dočetl, že to u mě z nějakého důvodu (už nevím jakeho) nejde, tak jsem to dál neřešil.
Odesláno z mého Xperia T pomocí Tapatalk
Každopádně by mě to zajímalo. I s tím dojezdem, o kterém psal noxik. Taky mi to ve vagu ukazuje objem nádrže, ale někde jsem se už dřív dočetl, že to u mě z nějakého důvodu (už nevím jakeho) nejde, tak jsem to dál neřešil.
Odesláno z mého Xperia T pomocí Tapatalk
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Fakt tam nic takového neníxerxes píše:kukni tu http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... +kalibrace" onclick="window.open(this.href);return false;
Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Zkusím, jak se k tomu dostanu. Díky
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- Fessy
- Řidič
- Příspěvky: 127
- Registrován: 03.08.2016 08:27
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Asi tomu úplně nerozumím. Pochopil jsem to tak, že v podstatě jen oklamu sám sebe, protože nastavím, aby ukazoval míň, než reálnou spotřebu, když nastavím například 95 %.
Jinak už mi dochází s golfínem trpělivost. Opět problém, asi jsem hold koupil horší kus. Jak byl teď ten sníh, tak jsem to jel projet a jel jsem si zakroužit na parkoviště, celkem hluboký sníh, asi 15 čísel, tak jsem se trochu brodil, ale... Další den se s tím nedalo po městě skoro jet. Neustále cukal. Měl jsem nohu stále stejně na plynu a jakoby chvíli jel a chvíli ne. Když jsem vyjížděl od semaforu, tak třeba na trojku jel a z ničeho nic se chytil výkon a jel, jenže pak zase jakoby dojel. Zhruba při 60 - 70 km/h nebyl problém, při 80 km/h a výš začal opět trochu cukat. Když jsem stál na volnoběh, tak jsem cítil v řadící páce nějaké pravidelné vzruchy, i ve volantu to bylo trochu cítit. Jak se pořádně zahřál, tak to bylo relativně v klidu. Dojeli jsme na hory po 100 km a cesta zpátky bez problému. Teď mi přijde, že má tendenci při rozjezdu chcípat.
Když odjíždím z domu a mám zařazenou z kopce trojku a nemám nohu na plynu, tak zhruba v půlce kopce je cítit, jak si víc přibrzdí. Fakt už nevím co s ním mám dělat
Na VAGu mi to našlo tohle:
Chyba 00533 je předpokládám opotřebovaná škrtící klapka a 00953 ledky ve stropní lampičce nebo mikrospínače v zámcích, které jsem už objednal nové. Ale nově je tam lambda a nějaký spínač spouštění oken, i když všechna okna na všechna tlačítka fungují. To mi neříkejte, že trochou srandy na parkovišti jsem si odrovnal lambdu
Jinak už mi dochází s golfínem trpělivost. Opět problém, asi jsem hold koupil horší kus. Jak byl teď ten sníh, tak jsem to jel projet a jel jsem si zakroužit na parkoviště, celkem hluboký sníh, asi 15 čísel, tak jsem se trochu brodil, ale... Další den se s tím nedalo po městě skoro jet. Neustále cukal. Měl jsem nohu stále stejně na plynu a jakoby chvíli jel a chvíli ne. Když jsem vyjížděl od semaforu, tak třeba na trojku jel a z ničeho nic se chytil výkon a jel, jenže pak zase jakoby dojel. Zhruba při 60 - 70 km/h nebyl problém, při 80 km/h a výš začal opět trochu cukat. Když jsem stál na volnoběh, tak jsem cítil v řadící páce nějaké pravidelné vzruchy, i ve volantu to bylo trochu cítit. Jak se pořádně zahřál, tak to bylo relativně v klidu. Dojeli jsme na hory po 100 km a cesta zpátky bez problému. Teď mi přijde, že má tendenci při rozjezdu chcípat.
Když odjíždím z domu a mám zařazenou z kopce trojku a nemám nohu na plynu, tak zhruba v půlce kopce je cítit, jak si víc přibrzdí. Fakt už nevím co s ním mám dělat
Na VAGu mi to našlo tohle:
Kód: Vybrat vše
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 06A 906 019 BQ
Komponent: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3120
Kódování: 00031
Opravna #: WSC 00046
06A906019BQ 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3120
3 Nalezeny chyby:
00533 - Regulace volnobehu
19-10 - spodni hodnota dorazu - Sporadicky
00537 - Regulace lambda
18-10 - horni hodnota dorazu - Sporadicky
00525 - Sonda lambda (G39)
27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky
Adresa 46 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1J0 959 799 AH
Komponent: 4E Zentral-SG Komf. 0001
Kódování: 04097
Opravna #: WSC 00046
2 Nalezeny chyby:
00953 - casove omezeni vnitrniho svetla
25-10 - neznamy stav spinace - Sporadicky
00913 - Spinac spousteni oken vpredu vpravo: strana ridice (E81)
27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Ta lambda mohla prostě odejít svým opotřebením. Ono to tak většinou bývá. Životnost uvádí 160tis km.
Podívej se na spojení lambdy na podlaze. Je to sice pod plastovým krytem, ale uvádíš jízdu ve sněhu, takže bys to mohl mechanicky poškodit.
Ty příznaky chodu mohou souviset s lambdou. Já ji kupoval po koupi auta, bylo vadné vyhřívání. Originál Bosch. Problém bylo povolení, ale nakonec více síly pomohlo
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
Podívej se na spojení lambdy na podlaze. Je to sice pod plastovým krytem, ale uvádíš jízdu ve sněhu, takže bys to mohl mechanicky poškodit.
Ty příznaky chodu mohou souviset s lambdou. Já ji kupoval po koupi auta, bylo vadné vyhřívání. Originál Bosch. Problém bylo povolení, ale nakonec více síly pomohlo
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- Fessy
- Řidič
- Příspěvky: 127
- Registrován: 03.08.2016 08:27
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Tak pokud by to byla lambda, tak by to bylo super. Jestli se uvádí životnost 160 tisíc a byla by původní, tak bych si aspoň ověřil stav najetých kilometrů, protože mám momentálně něco přes 180 tisíc. Ale projížděl jsem různá fóra a může to být klidně i úplně něco jiného, takže to asi opět zavezu do servisu. Navíc při studeném startu tam přibyl nějaký zvuk, tak ať si to poslechnou. Jsem v tom servisu častěji jak na pivu
VW Golf 1.6 74 kW AKL, 2000
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Golf IV 1.6 74kW AKL - problém se startováním
Až tam vyměníš dostatečný počet součástek, tak už tam nebudeš jezdit tak často Mně to zatím stálo tolik co nákup auta, a to si spoustu věcí umím opravit sám.
Ten zvuk můžeš mít i prasklý vlnovec nebo výfuk. Tato netěsnost ovlivňuje regulaci lambdy.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Ten zvuk můžeš mít i prasklý vlnovec nebo výfuk. Tato netěsnost ovlivňuje regulaci lambdy.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG