Proč naftové G4 nemají střední díly výfuku?
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 149
- Registrován: 09.02.2013 16:45
- Bydliště: Opava
Proč naftové G4 nemají střední díly výfuku?
Kluci proc naftove golfy nemaji stredni dil vyfuku? A benzin ano?
-
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 08.10.2007 22:07
Re: Vyfuk
Na-zdar majstri. Tiež by som chcel po cca. 19 rokov riešiť výfuk-hrdza iba povrchová, ale mám pocit že auto dusí, prípadne, "teoreticky" sa mi zdá lepšie pre motor aj výkon to odstránit, a tu nastáva moja dilema- koncový chcem dať nový, ale kat., alebo stred by som rád poslal...do br"prdelu", Jazdím mesacne cca.max.300 km -niekedy aj menej takže so CO2 mňa duša nebolí. Pred EK a STK, raz za dva roky to dám späť aby som "prešiel", ale - dat to preč všetko alebo iba kat,- stred? ide mi o to či motoru netreba (výfukový protitlak) -až by odfukoval moc či to nebude skôr na škodu, i ked logicky sa mi to nezdá, ale nie som tak múdry aby som nemal z toho dilemu.
-
- Řidič
- Příspěvky: 149
- Registrován: 09.02.2013 16:45
- Bydliště: Opava
Re: Vyfuk
Kdyz jsem hledal ja tak semnasel tema kde resily zvyseni vykonu a padlo tam ze katr nechat dat pryc stred dil koncovy z 1.8 a vstriky z neceho(uz si nepamatuji)tak nevim.my jsme katr menily pred 2 lety z vicero duvodu za jednak jsme meli prasklej ten origo vlnovec a kdyz se na to dival mechanik tak mi rekl ze bychmel spise uvazovat o novem(prasklej vlnovec trubky jak papir a utrzeny katr)tak jsem to nechal vymenit ten samy rok jsem menilprave koncak ale origo jsem nekupoval dal jsem polaka a letos mi upadl a jelikoz jsem mel stesti tak se mi povedlo sehnat z vrakace origos ale ten byl v top stavu ale z tdi.ten byl ale bez stred dilu byla tam jen trubka ale jelikoz to strasne bucelo tak po tydnu jsem tam vracel ten stred a auto prestalo bucet.co se tveho problemu tyce tak origo katr stoji pomalu vic jak cele auto tak tam b,ch dal druhovyrobu ale po mojich zkusenostech ten stred a konec dal osi oreginal.stoji sice vic ale pokud neplanujes auto v brzke dobe prodat tak ja bych to koupil.
-
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 08.10.2007 22:07
Re: Vyfuk
Dakujem. Predať ho neplánujem, po tých rokoch a cene čo stál sa mi to neoplatí. Nechám to zatial asi tak,-výfuk je celý v jednom kuse od výroby a je mi ľúto ho rezať ked ani neviem ako to dopadne-myslím tým že budem opäť dávať stred,kat. naspäť napr, kvôli hluku alebo inému. Ide hlavne o to že mám pocit že je už "ťažko priepustný" ale neviem ako to zistím.-okrem výkonu, kde už som investoval, vymenil skoro vše, okrem váhy a klapky.- v rámci ceny to nechávam nakoniec, lebo na diag. je to bez závady. Pomohla by mi rada ohľadom (priepustnosti výfuku)- ako zistím že kat., stred,. konc., dobre neprepúšta výfukové plyni von ?- až niekto vie.
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Vyfuk
Dobrý den, chtěl bych poprosit taky o názor. Mám golfa 1.6 SR, tedy starý 8V a výfuk jsem už opravoval. Zadní díl byl ještě dohromady se středem, za katem byla spojka. Prostřední díl je povrchově už po smrti, ale zatím jsem ho tam nechal. Zadní díl měl nahoře jednu větší díru a pár menších. Tak jsem to vyřezal a dal nový plech.
Když jsem měl sundaný i střed, tak se z něho sypalo plno bordelu, tedy vnitřek asi po smrti.
Při větší akceleraci se mi zdá, že se motor trošku dusí a celkově má auto dunivý zvuk, který jde ale spíše odpředu. Když cítím z výfuku, že je katalyzátor v pohodě a čistí výfukové plyny, může být i přes to ucpaný? Nebo může dusit motor i ten vysypaný střed?
Nevíte prosím, jestli by na Golfa IV s 1,6 SR motorem pasoval i výfuk z octavie I s tím samým motorem? V některých e-shopech mívají sice některé díly na octavii I a golf IV stejné, ale raději ať mi to potvrdí někdo, kdo to už má vyzkoušené nebo ověřené. Děkuji.
Když jsem měl sundaný i střed, tak se z něho sypalo plno bordelu, tedy vnitřek asi po smrti.
Při větší akceleraci se mi zdá, že se motor trošku dusí a celkově má auto dunivý zvuk, který jde ale spíše odpředu. Když cítím z výfuku, že je katalyzátor v pohodě a čistí výfukové plyny, může být i přes to ucpaný? Nebo může dusit motor i ten vysypaný střed?
Nevíte prosím, jestli by na Golfa IV s 1,6 SR motorem pasoval i výfuk z octavie I s tím samým motorem? V některých e-shopech mívají sice některé díly na octavii I a golf IV stejné, ale raději ať mi to potvrdí někdo, kdo to už má vyzkoušené nebo ověřené. Děkuji.
Naposledy upravil(a) varok dne 02.01.2017 10:11, celkem upraveno 1 x.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Vyfuk
Takže mám sehnat nový střed a bude to v pohodě? No já myslel jestli je stejný výfuk u octavky1 s tím samým motorem, tedy 1.6 SR? A jaká zn. výfuků je prosím na golfy dobrá? Na fáčka a feliny jsem dával pokud možno tyll, ale poslední dobou na ně nečtu moc chvály. Bosal nemá ani cenu jmenovat.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Vyfuk
Bosal? Nevím kdo to vyrábí, že by taky poláci? Ale kvalitou nic moc. Kdysy to prý byla dobrá kvalita, ale už co jsem dával na své fáčko před mnoha lety, tak šmejd největší a přitom cenově výše. Vydržel odhadem tak 2-2,5 roku a konec. Přitom v Auto kelly to vychvalují a chtějí za jejich výfuky pálky jak prase. Z poláků někdy vyjde Polmostrow, ale tam je to tak půl na půl. Cenově výhodné, ale kvalita jak kdy. Asi si moc hlavu s nějkým přesným ohnutí trubky nelámou. Někdy pěkný kus, který pasoval přesně bez úprav, jindy trubky ohnuté úplně na h***o. Ale výdrž slušná, odhaduji 3-4 roky.
Nevím kolik stojí originál na golfa IV 1,6 motor, ale nevím jestli se to vyplatí. Pokud má někdo leštěnku tak možná, ale pro nás co máme auto na denní ježdění raději levnější.
Nevím kolik stojí originál na golfa IV 1,6 motor, ale nevím jestli se to vyplatí. Pokud má někdo leštěnku tak možná, ale pro nás co máme auto na denní ježdění raději levnější.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: Vyfuk
Jestli to bylo na mě, tak děkuji za nabídku, ale raději zkusím zaexperimentovat.
Sice tady na foru skoro žádné informace pro nováčky, nebo alespoň jsem něco rozumného ohledně výfuků nenašel, ale s výfuky jsem se už na starých autech trošku naučil, tak to snad půjde. Naposledy Nissan Primera 2.0 benzín. Kamárad měl jen v podstatě svody, jinak jsem zbytek vyráběl ze starých výfuků pro jiné auta.
Dobrá piplačka
Výfuk VW Golf IV se mi zdá takový divný.
Sice tady na foru skoro žádné informace pro nováčky, nebo alespoň jsem něco rozumného ohledně výfuků nenašel, ale s výfuky jsem se už na starých autech trošku naučil, tak to snad půjde. Naposledy Nissan Primera 2.0 benzín. Kamárad měl jen v podstatě svody, jinak jsem zbytek vyráběl ze starých výfuků pro jiné auta.
Dobrá piplačka
Výfuk VW Golf IV se mi zdá takový divný.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue