Kolísání otáček 1.6 SR
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1535
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Kolísání otáček 1.6 SR
Dobrý večer, když někdy nastartuji studený motor, tak hrozně houpou otáčky na volnoběh. Není to vždy stejné, někdy otáčky skáčou více, někdy méně. Odhadem mezi 1000-1500/min. Jakmile se motor zahřeje, tak volnoběh drží docela pravidelný kolem 800-900/min. Nevěděl by prosím někdo co s tím může být? Je to benzín 1.6 SR 74kW.
Děkuji
Děkuji
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: kolísání otáček 1.6 sr
Vyčistit škrtící klapku, udělat základní nastavení buď přes diagnostiku nebo odpojit baterku na pár minut.
Kouknout na VAG jestli to nevyhazuje nějakou chybu. Zkontrolovat všechny hadice jestli nejsou děravý.
A potom si tady sednout a pročíst si podobná témata s tímto problémem, nejsi první a ani poslední.
Kouknout na VAG jestli to nevyhazuje nějakou chybu. Zkontrolovat všechny hadice jestli nejsou děravý.
A potom si tady sednout a pročíst si podobná témata s tímto problémem, nejsi první a ani poslední.
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: kolísání otáček 1.6 sr
Já jsem si tím prošel taky. Nakonec tomu pomohla výměna za jinou z vraku. Třeba pomůže jen ta očista.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1535
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: kolísání otáček 1.6 sr
Aha, takže špinavá klapka u vstřikovací jednotky? No zkoušel jsem hledat, ale zatím jsem nic podobného nenašel.
VAG-COM kabel mám z felicie, bude fungovat? Jaký program prosím použít?
Zatím děkuji
VAG-COM kabel mám z felicie, bude fungovat? Jaký program prosím použít?
Zatím děkuji
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: kolísání otáček 1.6 sr
Software je VAG, bude fungovat i na GIV.
Klapka je umístěna na sacím potrubí do motoru. Drží na 4 šroubech k přírubě sání. Návod na demontáž najdeš na fóru nebo video na YT (throttle body cleaning).
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Klapka je umístěna na sacím potrubí do motoru. Drží na 4 šroubech k přírubě sání. Návod na demontáž najdeš na fóru nebo video na YT (throttle body cleaning).
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1535
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: kolísání otáček 1.6 sr
Možná jsem to špatně napsal, ale vím o co se jedná. Klapka prostě reguluje množství vzduchu co jde do motoru. U Felicie je stejná nebo podobná, ne? Favorit BMM a Felicie jsem měl, takže chápu.
Takže program VAG-COM co jsem měl na Favo a Felinu bude taky fungovat i na toho Golfíka?
Jen mrknu v programu na hodnoty. Na klapku mrknu, ale čistit si ji netroufám. To bych dal raději do servisu. Tedy čištění bych asi zvládnul, ale to nové nastavení jsem ještě nikdy nedělal, tak trošku .....
Moc děkuji za rady
Takže program VAG-COM co jsem měl na Favo a Felinu bude taky fungovat i na toho Golfíka?
Jen mrknu v programu na hodnoty. Na klapku mrknu, ale čistit si ji netroufám. To bych dal raději do servisu. Tedy čištění bych asi zvládnul, ale to nové nastavení jsem ještě nikdy nedělal, tak trošku .....
Moc děkuji za rady
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: kolísání otáček 1.6 sr
Pokud si už něco na autech dělal, tak to zvládneš udělat i tady. Základní nastavení je jednoduchá záležitost. Nejdříve si to otestuj v softu, zda to funguje, pak to mechanicky proveď.
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1535
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: kolísání otáček 1.6 sr
No v autech se hrabu pořád, ale motorům moc nerozumím. Já jsem spíše přes tu karosařinu
Sice olej a filtry si vyměním. Nejsložitější moje oprava byla výměna rozvodů u favorita. Vag jsem dělal na svém fáčku bmm, naši bývalé felině a kámošovi na fabii. Ale jen tak přečíst a kámošovi na fábii vymazat chybu.
Sice olej a filtry si vyměním. Nejsložitější moje oprava byla výměna rozvodů u favorita. Vag jsem dělal na svém fáčku bmm, naši bývalé felině a kámošovi na fabii. Ale jen tak přečíst a kámošovi na fábii vymazat chybu.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: kolísání otáček 1.6 sr
Odpojit baterku snad zvládneš ne?
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1535
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: kolísání otáček 1.6 sr
VWMysak: Myslel jsem to vyčištění klapky a následné nastavení.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: kolísání otáček 1.6 sr
Pokud si myslíš, že odpojením baterie uděláš základní nastavení tak to u GIV nefunguje.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1535
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: kolísání otáček 1.6 sr
Graun, já si to nemyslím. Vím že se na to používá program motodiag, nebo tak nějak. Ale nikdy jsem s tím nedělal.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: kolísání otáček 1.6 sr
Vše máš napsané výše. Stačí vyčistit klapku i bez sundání, když ti to nejde, pak nastavit přes VAG, a to je vše.
My co máme lanko, klapku pěkně otevřeme a můžeme jemným hadříkem vyčistit bez demontáže. Ač nejlepší je ji vyndat a vyčistit z obou stran.
Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
My co máme lanko, klapku pěkně otevřeme a můžeme jemným hadříkem vyčistit bez demontáže. Ač nejlepší je ji vyndat a vyčistit z obou stran.
Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1535
- Registrován: 03.12.2016 15:45
- Bydliště: Havířov
Re: kolísání otáček 1.6 sr
Dnes jsem na radu kámoše proběhnul ještě jednou všechny hadice a ejhle. Na hadici u posilovače brzd, jak je nasazená na tom plastovém kolínku, tak tam chyběla ta plechová spona. Dal jsem ji tam a volnoběh se trošičku zlepšil. Sice to ještě trošičku kolísá, ale už jenom jemně, opět při teplém motoru. Musím ještě vyzkoušet při studeném motoru.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: kolísání otáček 1.6 sr
no ono stačí někdy mrknout pod tu kapotu